۷۲۳۱۲۰
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

نورافکن: آرزویم قهرمانی استقلال در آسیاست

امید نورافکن یکی از جوان‌هایی است که طی سال‌های گذشته توانست خودش را در استقلال بالا بکشد و حالا فوتبالش را در اروپا دنبال خواهد کرد.

شهروند: امید نورافکن یکی از جوان‌هایی است که طی سال‌های گذشته توانست خودش را در استقلال بالا بکشد و حالا فوتبالش را در اروپا دنبال خواهد کرد. او بعد از کش‌وقوس‌های فراوان با باشگاه شارلروای بلژیک توافق کرده تا به قول خودش رویاهای بزرگترش را دنبال کند. نورافکن چند روز قبل از هواداران استقلال هم خداحافظی کرد و حالا به روزهای خوب می‌اندیشد، روزهایی که دیگر خط خوردن از جام‌جهانی جایی در آن ندارد و به اتفاقات خوب ختم می‌شود. گفت‌وگو با امید نورافکن را در ادامه می‌خوانید:

خداحافظی تو از استقلال اتفاق غیرقابل پیش‌بینی نبود؛ چه شد که چنین تصمیمی گرفتی؟

واقعیت این است که به خاطر پیشرفت فوتبالم مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی شدم؛ من همیشه گفتم و بازهم می‌گویم در ایران غیر از استقلال برای هیچ‌تیمی بازی نمی‌کنم و الان هم اگر بحث آینده‌ام وسط نبود، هرگز چنین تصمیمی نمی‌گرفتم. درباره آن پست اینستاگرامی هم باید بگویم بعد از این‌که تقریبا حضورم در اروپا قطعی شد، دوست داشتم رودررو با هواداران استقلال حرف بزنم و به همین‌خاطر آن پست را گذاشتم.

به نظرت تصمیم درستی گرفتی؟

فکر می‌کنم زمان حضورم در اروپا رسیده بود. من ‌سال قبل و نیم‌فصل هم پیشنهادهایی داشتم، اما به درخواست مدیران باشگاه و سپس صحبتی که با آقای شفر داشتم، ترجیح دادم بمانم و به کارم در استقلال ادامه دهم، اما دیگر وقت رفتن بود. هرچند جدایی از هواداران استقلال برایم سخت است، اما مجبور شدم به خاطر آینده‌ام راهی اروپا شوم.

کار انتقال تو به شارلروای بلژیک نهایی شد؟

توافق نهایی حاصل شده و طی دو سه روز آینده همه چیز قطعی می‌شود. جا دارد از مسئولان باشگاه استقلال تشکر کنم که حمایت و یاری‌ام کردند تا بتوانم روزهای خوبی را پشت‌سر بگذارم.

خط خوردنت از لیست تیم‌ملی در راه جام‌جهانی چقدر در این تصمیم تأثیرگذار بود؟

من همه تلاشم را انجام دادم تا بتوانم نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنم، اما به‌هرحال باید به سلیقه کادرفنی احترام بگذاریم. اعتراضی ندارم و همه چیز را به قسمت واگذار می‌کنم. از الان هم برای تیم‌ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم. از طرفی باید بگویم قطعا حضور در اروپا به هر بازیکنی کمک می‌کند. من چند ماه در تیم‌ملی حضور داشتم و الان هم در بلژیک با تجربه‌ای خوب به تیم‌ملی برمی‌گردم. به‌هرحال لژیونرها بیشتر در چشم هستند و نمی‌شود این موضوع را نادیده گرفت.

چقدر امیدوار به حضور ثابت در جام ملت‌های آسیا هستی؟

شاید از الان درست نباشد من درباره جام ملت‌ها حرف بزنم. هر بازیکنی دوست دارد پیراهن تیم‌ملی را بپوشد و من نیز از این قاعده استثنا نیستم. ما جام‌جهانی را در پیش داریم و قطعا بعد از آن هم هر کسی می‌خواهد طوری کار کند که به موفقیت حضور در تیم‌ملی برسد. شک نکنید خیلی زود به تیم‌ملی برمی‌گردم و امیدوارم هرچه خیر است، ‌برایم پیش بیاید.

آینده استقلال با وینفرد شفر را چطور ارزیابی می‌کنی؟

شک نکنید استقلال‌ سال آینده مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست. با حضور شفر شرایط استقلال خیلی فرق کرده و این را همه می‌توانند شهادت بدهند. از ته دلم آرزو می‌کنم استقلال در آسیا موفق باشد و با صعود به فینال جام قهرمانی را از آن خود کند. این اتفاق خیلی خوبی است که واقعا دوست دارم رخ بدهد.

حرف پایانی؟


هرگز فراموش نمی‌کنم دراستقلال نامی برای خودم دست‌وپا کردم و چقدر هم‌تیمی‌هایم به من کمک کردند تا بتوانم روزهای خوبی را پشت سر بگذارم. محبت هواداران خوب استقلال را هرگز فراموش نمی‌کنم، یادم نمی‌رود چقدر برایم زحمت کشیدند. شک نکنید روزی برمی‌گردم و باز هم دینم را به استقلال ادا می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشهههههه حتمااااااا

    • بدون نام

      زارررررت

    • بدون نام

      موفق باشی پسر خوب و دوست داشتنی
      آینده از آن توست
      به امید درخششت در اروپا

    • narges.rpj

      بابا بسه ...
      چقد آرزو داری تو
      ایشالا تا ۱۰۰ سال اینده یکی یکی برابرده میشن
      خخخخخ

    • shaparak

      هرسال میگن مدعی اصلی یاسوت قهرمانی یاهفته بیست پنج سرورشونو میگرن آخرش هم سوم میشن خخخخخ.

    • پرسپولیس،سرورته

      ارزو،برجوانان عیب نیست،،،،،،ارزو کن ،،،خوبه،،خخخخخخخ

    • بدون نام

      به شما ربطی نداره قهرمان بشه یا نه
      تو با این تیم بزرگ شدی ولی یه ضره لیاقت نداشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج