۷۲۳۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

وقتي همسرتان به مأموريت مي‌رود

اگر ارزشش را دارد، تحمل كنيد!

چند كيلومتر فاصله و كمي دور بودن، براي خيلي‌ها به معناي پايان يك رابطه است. دور بودن مشكلات خودش را دارد و براي خيلي‌ها حل اين مشكلات كار آساني نيست.

اگر ارزشش را دارد، تحمل كنيد!

اگر ارزشش را دارد، تحمل كنيد!

چند كيلومتر فاصله و كمي دور بودن، براي خيلي‌ها به معناي پايان يك رابطه است. دور بودن مشكلات خودش را دارد و براي خيلي‌ها حل اين مشكلات كار آساني نيست. اگر شما هم به خاطر يك شرايط خاص از هم فاصله گرفته‌ايد و چاره‌اي جز تحمل اين دوري نداريد، بايد بيش از پيش مراقب ارتباط‌تان باشيد. يادتان نرود كه وارد شدن به محدوده سراشيبي خيلي زودتر از آنچه انتظار داريد رابطه شما را ويران مي‌كند. نگذاريد اين فاصله مكاني بين شما نيز شكاف بيندازد و از هر راهي كه مي‌توانيد براي زنده نگه داشتن اين رابطه تلاش كنيد.


نيازهاي‌تان را بنويسيد

رابطه شما در چه سطحي است؟ آيا در مرحله آشنايي به سر مي‌بريد يا اين‌كه نامزد شده‌ايد؟ آيا دوره عقد را مي‌گذرانيد يا اين دوري بعد از عروسي شما اتفاق افتاده است؟ رابطه شما در هر مرحله‌اي كه باشد، ميزان انتظارات و نيازهاي شما نيز فرق خواهد كرد. قطعا اگر در دوره نامزدي به سر مي‌بريد، نياز كمتري به حمايت حضوري او خواهيد داشت و نبودنش از اين نظر براي‌تان مشكل كمتري ايجاد مي‌كند تا اين‌كه ازدواج كرده باشيد يا مسئوليت خانه و فرزندي را به تنهايي به دوش داشته باشيد. از طرف ديگر بايد مشخص كنيد كه اين دوره چه مدت طول مي‌كشد. آيا يك پروژه چند هفته‌اي است يا ماموريتي است كه گاه به گاه پيش مي‌آيد يا اين‌كه شرايطي است كه ممكن است ماه‌ها و سال‌ها ادامه داشته باشد؟ با برآورد زماني، شما مي‌توانيد مدت انتظارتان را مشخص كرده و پيش‌بيني كنيد كه در اين مدت زندگي شما چه شكلي به‌خود خواهد گرفت. محدوده‌هاي مالي‌تان را مي‌توانيد تعيين كرده و با آگاهي از اين‌كه چه زمان‌هايي مي‌توانيد همديگر را ببينيد، برنامه زندگي‌تان را معين كنيد.


از هم بي‌خبر نمانيد

از تمامي راه‌هاي ارتباطي استفاده كنيد. شايد به خاطر شرايط كاري فرصت محدودي براي ارتباط با هم داشته باشيد و شايد هم به خاطر مكان متفاوت و امكانات متفاوتش راه‌هاي ارتباطي محدودي براي شما باقي بماند. براي مثال، ممكن است در منطقه‌اي كه همسر يا نامزدتان زندگي مي‌كند، تلفن همراه خوب آنتن ندهد يا تلفن ثابت وجود نداشته باشد اما دسترسي به اينترنت مشكلي نداشته باشد. شما مي‌توانيد از طريق دوربين لپ‌تاپ‌تان او را ببينيد و با يك هدفون كوچك صدايش را بشنويد. ديدن تغييرات ظاهري در اين مدت مي‌تواند شما را نزديك به هم نگه دارد اما اين ارتباط هم مشكلات خودش را دارد. سرعت پايين اينترنت و اختلالات شبكه ممكن است در آغاز براي‌تان آزار‌دهنده باشد اما يادتان نرود شما از هر طريقي كه براي‌تان ممكن است بايد اين رابطه را زنده نگه داريد.


برنامه او را مي‌دانيد؟

سعي كنيد از برنامه روزانه يكديگر مطلع باشيد و از زمان‌بندي‌هايي كه در طول روز داريد هم آگاه شويد؛ براي مثال اين‌كه همسرتان چه ساعتي در جلسه اداري است، چه ساعتي را با دوستان يا همكارانش مي‌گذراند و چه زماني را نياز به استراحت دارد. يا اين‌كه خود شما چه زماني را با خانواده يا دوستان‌تان مي‌گذرانيد، در چه ساعاتي مشغول به كاريد يا اين‌كه چه ساعاتي از روز را به خاطر بودن در يك كلاس يا انجام برخي كارها در دسترس نيستيد. نگذاريد بي‌خبري از شرايط يكديگر، شما را حساس و بهانه‌گير كند يا اين احساس را براي‌تان به‌وجود بياورد كه تنها هستيد يا اين‌كه فراموش شده‌ايد.


اگر ارزشش را دارد، تحمل كنيد!

اگر ارزشش را دارد، تحمل كنيد

بايد در مورد اين دوري با يكديگر توافق كنيد. اين دوري چه دستاوردهايي براي زندگي شما خواهد داشت و چه آسيب‌هايي به آن خواهد زد. آيا اين تصميم ارزشش را دارد و مي‌تواند كمكي به آينده شما بكند. اگر شما در شرايطي قرار داريد كه نمي‌توانيد اين وضعيت را تغيير دهيد پس آن را بپذيريد. ممكن است همسرتان با از دست دادن اين كار نتواند فعاليت موفق ديگري را انجام دهد پس بايد فكر از دست دادنش را از سر بيرون كنيد. اما ممكن است موقعيتي براي شما وجود داشته باشد كه بتوانيد بدون آسيب زدن به زندگي‌تان در كنار يكديگر نيز باشيد. اين‌جاست كه بايد به اين فكر كنيد كه آيا توان كنار آمدن با آنچه از دست مي‌دهيد را داريد يا خير؟ شايد هم شما بتوانيد در اين مدت همراه همسرتان شويد و با او به آن منطقه برويد اما قبل از احساسي تصميم گرفتن، بايد همه جوانب موضوع را بررسي كنيد. شرايط كاري، موقعيت شهري، شرايط آب و هوايي و حضور كساني كه در كنارتان باشند و با شما وقت بگذرانند همگي از مواردي هستند كه بايد به دقت بررسي شده و در تصميم‌گيري‌تان بي‌تاثير نباشند.


لطفا بهانه نگيريد

شرايط همديگر را درك كنيد. شما مسئوليت زيادي به دوش‌تان است و قطعا دلتنگي هم آزارتان مي‌دهد. اما همسرتان هم دور از تمام كساني كه دوست‌شان دارد مشغول كاري است كه تنها سرگرمي‌اش در آن شرايط است. هر دوي شما دلايلي را براي ناراحت بودن يا بهانه‌گير بودن داريد اما در مقابل تنها كساني هستيد كه مي‌توانيد با تمام وجود همديگر را درك كنيد. سعي كنيد در اين دوره از هر راهي براي شاد و آرام كردن يكديگر استفاده كنيد. محبت‌تان را هم در اين درك كردن نشان دهيد و هم در حرف‌هاي‌تان. سعي كنيد به خاطر موضوعات كوچك گلايه نكنيد و از قهر كردن در زماني كه از هم دور هستيد جدا پرهيز كنيد. تنها پشتيباني از يكديگر است كه مي‌تواند شرايط شما را در اين دوره قابل تحمل كند پس حامي يكديگر باشيد.


همسرتان را غافلگير كنيد

براي اثبات محبت‌تان دنبال شيوه‌اي خاص نگرديد. درست است كه رفتارتان و درك متقابل‌تان بزرگ‌ترين ابزار براي اثبات اين محبت است اما شما بايد براي غافلگير كردن همسرتان كمي خلاقيت هم داشته باشيد. يك پيامك در ميانه روز، هنگامي كه فشار كاري همسرتان را خسته كرده، يك اي‌ميل محبت آميز و پر از شادي در آغاز روز و بسياري راه‌هاي ديگر مي‌تواند به همسرتان ثابت كند كه زندگي‌تان در اين شرايط هم طراوت گذشته را دارد. شما حق داريد كه در اين دوره دلتنگ شويد اما مدام گفتن اين موضوع مي‌تواند همسرتان را نگران كند و به او براي به‌وجود آوردن چنين شرايطي احساس عذاب وجدان دهد. شايد بد نباشد زماني كه شرايطش را داريد، يك ديدار غيرمنتظره را ترتيب دهيد و او را با حضورتان غافلگير كنيد. البته قبل از چنين تصميمي شرايط او و خودتان را درنظر بگيريد و بي‌گدار به آب نزنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج