۷۲۳۲۵۵
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

۷ خودروی خوش فروش بازار ایران در سال ۹۷

هفت گزینه خوش فروش بازار خودرو ایران را می‌توانید اینجا ببینید، این خودرو‌ها در کلاس‌های قیمتی مختلف، بهترین گزینه‌های ممکن برای خریدارانی هستند که به دنبال انتخاب یک خودروی همه فن حریف هستند. اتومبیل‌های همه فن حریف اصطلاحی است که برای خودرو‌های کم استهلاک، خوش دست و خوش فروش به کار می‌رود.

روزنامه هفت صبح: هفت گزینه خوش فروش بازار خودرو ایران را می توانید اینجا ببینید، این خودروها در کلاس های قیمتی مختلف، بهترین گزینه های ممکن برای خریدارانی هستند که به دنبال انتخاب یک خودروی همه فن حریف هستند. اتومبیل های همه فن حریف اصطلاحی است که برای خودروهای کم استهلاک، خوش دست و خوش فروش به کار می رود و اغلب مردم هم فکر می کنند تنها نمونه های ژاپنی را می توان در این رنج و چارچوب دسته بندی کرد.

با این حال وقتی بهتر در بازار دقیق می شویم، متوجه کاستی های مختلف خودروهای ژاپنی در بازار ایران می شویم. قیمت های گران تر، هزینه تعمیرات بالاتر، امکانات کمتر در مقایسه با نمونه های کره ای و البته هندلینگ ضعیف تر (در اغلب موارد نه همه نمونه های موجود) از جمله مواردی هستند که باعث می شود در بازار ایران کمتر بتوان سراغ خودروهای ژاپنی رفت و آنها را نسبت به نمونه های چینی، کره ای، فرانسوی یا آلمانی ترجیح داد. علاوه بر این اگر مروری کوتاه در خودروهای این گزارش داشته باشید.

رنو تندر پلاس دنده ای

۷ خودروی خوش فروش بازار ایران در سال ۹۷

دلیل انتخاب: در مقایسه با تمام خودروهای هم رده استهلاک کمتر، مصرف سوخت کمتر و هزینه نگهداری پایین تری دارد. این مدل که مورد پسند اغلب مردان محافظه کار ایرانی است با داشتن بازار فروش مناسب از زمان ورود به بازار یکی از بهترین خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی است که بدون دردسر می تواند سال ها خودرو اول خانواده های ایرانی باشد. تندر پلاس که نسبت به نمونه عادی تندر از تجهیزات و تزئینات بیشتر و ظاهر به روزتری برخوردار است، احتمالا در سال ۹۷ تیراژ بالاتری را به خود خواهد دید.

گزینه جانشین: برلیانس ۲۳۰

دنا توربوپلاس

۷ خودروی خوش فروش بازار ایران در سال ۹۷

دلیل انتخاب: پرچم دار ایران خودرو را می توان بهترین ساخته تاریخ صنعت خودرو ایران دانست که اگر اندکی سطح کیفیت مواد به کار رفته در اتاق و بدنه اش رشد کند و مونتاژ بهتری را تجربه کند حتما می تواند فروش بسیار بالاتری را در مقایسه با نمونه های چینی هم رده در خارج از مرزهای ایران به عنوان کالایی صادراتی تجربه کند. این خودرو که در ایران طرفداران بسیاری دارد از موتوری قدرتمند، لیست تجهیزات مناسب و کیفیت سواری متوسط رو به بالا سود برده و توانسته بر رقبای چینی و فرانسوی خود در این رده غلبه کند.

گزینه جانشین: جک جی ۵

چانگان سی اس 25

۷ خودروی خوش فروش بازار ایران در سال ۹۷

دلیل انتخاب: همه پشت سر چینی ها بد می گویند که بعضا هم درست است اما این گزاره واقعا شامل حال چانگان و محصولی مثل سی اس ۳۵ نمی شود. کراس اوور کامپکت چینی سایپا آنقدر خودروی خوبی است که می توان آن را خودرویی مطابق با استانداردهای روز این کلاس دانست. سواری خودرو برای یک خودرو چینی واقعا خوب بوده و کیفیت ساخت هم با این قیمت ستودنی است. ضمنا پس از ۳ سال حضور در ایران، تجربه خریداران می گونید چانگان امتحانش را به خوبی پس داده است.

گزینه جانشین: هایما S۵

مزدا 3

۷ خودروی خوش فروش بازار ایران در سال ۹۷

دلیل انتخاب: با وجود فاصله یک نسل با سدان های هم رده کره ای حاضر در بازار ایران، هنوز هم مزدا 3 یک خودروی فوق العاده جذاب، کم مصرف و خوش فرمان است که به لطف طراحی بی مرگ مزدا می تواند دل خریداران را برباید. مزدا 3 که ایمنی سطح بالایی دارد، مصرف سوخت خوب، کیفیت ساخت بالا و سواری پایدار را به راننده ارائه می کند و در عین حال بازار فروش خوب، خدمات پس از فروش مناسب و هزینه نگهداری پایینی داردکه اینها همه برای خریداران سدان های کوچک شهری در اولویت هستند.

گزینه جانشین: پژو 2008

آلفا رومئو جولیتا

۷ خودروی خوش فروش بازار ایران در سال ۹۷

دلیل انتخاب: هیچ وقت کهنه نمی شود و بدون کوچکترین خدشه ای همچنان مثل روزهای اول معرفی زیبا و قابل احترام است. جولیتا علاوه بر سطح ایمنی بسیار عالی، کیفیت ساخت داخلی و نیز مهندسی پیشرفته ای داشته و با داشتن مجموعه کم نظیری از موتور و گیربکس، جزو بهترین خودروهای بازار ایران به لحاظ سطح هندلینگ است. در قیاس با رقبای خود نیز هم قیمت ارزان تری داشته و هم گنجایش اتاق و تجهیزات مناسبی دارد.

گزینه جانشین: هیوندای النترا

پژو 508

۷ خودروی خوش فروش بازار ایران در سال ۹۷

دلیل انتخاب: برخلاف تصور عمومی که برساخته اشتباه رسانه هاست هم هندلینگ خوبی داشته، هم سطح ایمنی بالایی دارد و البته در بخش ظاهر، ویژگی های یک سدان اصیل از پژو را به ارثی برده است. ۵۰۸ که گزینه بسیار خوبی جهت آن دسته از خریداران تنوع طلب است که به غیر از نام برند، دنبال لذت سواری، امکانات مناسب و گنجایش بالا هستند. موتور ۱۶۵ اسبی ۵۰۸ یکی از نقاط قوت این سدان فرانسوی است.

گزینه جانشین: رنو تالیسمان

رنو کولئوس

۷ خودروی خوش فروش بازار ایران در سال ۹۷

دلیل انتخاب: خودرویی زیبا، ایمن، محکم و فول آپشن با سطح خدمات پس از فروش مناسب و تکنولوژی ساخت نیسان است که به لطف استفاده از تجهیزات ارتباطی و قوای فنی گروه رنو - نیسان جزو جذاب ترین کراس اوورهای متوسط بازار ایران است. رنو کولئوس که در بین رقبا از قیمت کمتر و سطح امکانات بالاتری بهره می برد در ۱۵ ماه اخیر توانسته فروشی بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه داشته باشد که در نوع خود یک رکورد بزرگ جهت خودرویی وارداتی محسوب می شود که خود را در مدت کوتاهی به ترند بازار ایران بدل کرده است.

گزینه جانشین: نیسان ایکس تریل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      چند درصد مردم میتونن بخرن که میگی خوش فروش

    • محمد

      منظورتون از خوش فروش چیه؟؟چند نفر میتونن رنو تالیسمان یا الفا رمئو سوار بشن؟؟خواهشا ستون مطلب خالی دارید هر چیز خنده داری رو نزارید....

    • بدون نام

      خوش فروش فقط پراید

    • بدون نام

      ما رو مسخره کردین یا خودتونو.
      کی میتونه اینارو بخره

    • بدون نام

      مردم پراید هم دیگه نمیتونن بخرن.البته فقط آغا زاده ها میتونن.خدایا به دادمردم برس.یامهدی ادرکنی.عج.

    • بدون نام

      خوش فروش!! پراید مدل هشتاد میخواستم بخرم با این گرانی اونم شد آرزو برای من.

    • بدون نام

      بدرد زر مفت میخورید. فقط...

    • محسن

      بنظر من خودروهایی که معرفی کردید متناسب با بازار ایران بودند واقعا خودروهایی مثل پراید اصلا نباید بهشون فکر کرد تا جمع اوری بشوند. مردم ایران باید تلاش کنند نقش خودشون رو در عرضه و تقاضا به درستی بازی کنند،تا بازار روی آرامش به خود ببیند ،دولت هرچه قدر برای ثبات ارز و....اهمیت بدهد بازهم نقش مردم پر رنگ تر از دولت میباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج