جاباما
۷۲۳۲۷۸
۲۸ نظر
۵۱۴۷
۲۸ نظر
۵۱۴۷
پ

درآمد اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا چقدر است؟

با وجود کاخ هایی که اعضای خانواده سلطنتی در آنها زندگی می کنند، جواهرات، تاج های سلطنتی و میلیون ها دلاری که در دست های آنهاست، حتما حدس زدن دارایی خالص آنها برای شما سخت است. اگر دوست دارید بدانید که درآمد خالص هر کدام از اعضای خانواده سلطنتی چقدر است، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: زمانی که کلمه «سلطنتی» را می شنویم، اولین چیزی که به ذهن مان خطور می کند، ثروت آنهاست. با وجود کاخ هایی که اعضای خانواده سلطنتی در آنها زندگی می کنند، جواهرات، تاج های سلطنتی و میلیون ها دلاری که در دست های آنهاست، حتما حدس زدن دارایی خالص آنها برای شما سخت است. اگر دوست دارید بدانید که درآمد خالص هر کدام از اعضای خانواده سلطنتی چقدر است، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. مگان مارکل: 5 میلیون دلار

درآمد اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا چقدر است؟
مگان مارکل به عنوان همسر شاهزاده هری، اخیرا به خانواده سلطنتی راه پیدا کرده است. او قبل از ازدواج با شاهزاده، به حرفه بازیگری مشغول بود و در شوهای تلویزیونی زیادی ایفای نقش می کرد. بدون شک درآمد خالص این ستاره از دیگر اعضای خانواده سلطنتی کمتر است اما در مقایسه با دیگر ستاره ها بسیار چشمگیر می باشد. سابقه بازیگری مگان مارکل درآمد خالصی حدود ۵ میلیون دلار را برای او رقم زد. در واقع او برای بازی در هر اپیزود « Suits»، ۵۰۰۰۰ دلار دریافت می کرد که در سال به ۴۵۰۰۰۰ دلار می رسید.

2. کیت میدلتون: 10 میلیون دلار

درآمد اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا چقدر است؟
حال تمام جهان کیت میدلتون را به عنوان یکی از اعضای خانواده سلطنتی می شناسند. اگر چه او از خانواده ای معمولی بود اما توانست به خوبی خودش را با شرایط و قوانین زندگی سطلنتی وفق دهد. با تمام این اوصاف، درآمد خالص او چقدر است؟ او حتی قبل از این که با شاهزاده ویلیام ازدواج کند، درآمد بالایی داشت. او در زمینه فروش آنلاین فعالیت می کرد و توانست درآمد خالص خود را به ۱۰ میلیون دلار برساند. «تایم» پیش بینی کرده که او علاوه بر سرمایه ای که در حال حاضر دارد، ثروت هنگفتی را از پدر و مادر خود به ارث خواهد برد.

3. شاهزاده فیلیپ: 30 میلیون دلار

درآمد اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا چقدر است؟
شاهزاده فیلیپ همسر الیزابت دوم است. او مسن‌ترین همسر یک فرمانروای بریتانیا و کسی ست که در قلمروهای همسود بیشترین مدت خدمت به عنوان همسر فرمانروا را داشته است. حال او با ۹۶ سال سن، پس از ۶۵ سال خدمت، بازنشست شده و دیگر مجبور نیست که پابه پای همسرش به انجام مسئولیت های سلطنتی بپردازد. طبق گزارشات «تایم» درآمد خالص شاهزاده حدود ۳۰ میلیون دلار است. درست شبیه دیگر اعضای خانواده سلطنتی که مسئولیت هایی را در نظام حکومتی به عهده دارند، او نیز سالانه ۵۰۰۰۰۰ دلار دریافت می کند. البته مطمئن نیستیم که او پس از بازنشستگی نیز این حقوق را دریافت کند، اما این مبلغ به قدری است که برای باقی عمرش کافی باشد.

4. شاهزاده هری: 25 تا 45 میلیون دلار

درآمد اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا چقدر است؟
شاهزاده هری، پسر کوچک شاهزاده چارلز و ملکه دیانا، به دلیل ازدواج اش با مگان مارکل، در حالی حاضر یکی از پربحث ترین ستاره های خانواده سلطنتی ست. او به اندازه برادر بزرگ ترش در امور مملکت مسئولیت ندارد اما از دیگر فواید بودن در چنین خانواده ای بهره می برد. اگر چه او دیگر عضو نیروی ارتش بریتانیا نیست اما مدتی خلبان نیروی هوای ارتش بود و طبق آمار «فوربز» درآمدی حدود ۵۳۰۰۰ دلار در سال داشت. اما ثروت اصلی او از دارایی ست که از مادرش به ارث رسیده؛ او برای تولد ۳۰ سالگی اش بیش از ۱۳ میلیون دلار دریافت کرد که در کنار درآمد سالانه او به عنوان دوک کرنوال به ۲۵ تا ۴۵ میلیون دلار در سال می رسد.

5. شاهزاده ویلیام: 25 تا 45 میلیون دلار

درآمد اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا چقدر است؟
شاهزاده ویلیام یکی دیگر از مهره های مهم خانواده سلطنتی ست. او پسر بزرگ شاهزاده چارلز می باشد که اخیرا صاحب فرزند دیگری شده است. از آنجا که او از حاشیه ها به دور بوده و خطایی در پرونده خود ثبت نکرده است، همیشه به عنوان الگویی برای دیگران شناخته می شود. وی بعد از پدرش دومین نفر در خط دودمان پادشاهی بریتانیا می ‌باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید درآمد یکی از مهمترین اعضای خانواده سلطنتی چقدر است. طبق گزارشات، درآمد خالص شاهزاده ویلیام درست مانند شاهزاده هری است. او سالانه ۶۲۰۰۰ دلار را به عنوان خلبان نیروی هوایی دریافت می کند. همچنین، در سن ۳۰ سالگی ثروت کلانی را از مادرش به ارث برد که در کنار مستمری از دوک کارنوال، به ۲۵ تا ۴۵ میلیون دلار در سال می رسد.

6. شاهزاده چارلز: 400 میلیون دلار

درآمد اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا چقدر است؟
سالیان سال است که شاهزاده چارلز مهمترین عضو خانواده سلطنتی به شمار می رود. اگر چه او مانند همسر و فرزندانش مورد توجه رسانه ها قرار نمی گیرد اما مهمترین مهره این خانواده است. پرنس چارلز در مقام ولیعهدی پادشاهی متحده و ایرلند است و در صورت مرگ یا کناره‌گیری ملکه الیزابت، گزینه اول برای پادشاه شدن در پادشاهی متحد خواهد بود. درآمد خالص او از منابع متعدد، حدود ۴۰۰ میلیون دلار می باشد که بخش اعظمی از آن از طریق دوک کارنوال به دست می آید.

7. ملکه الیزابت: 530 میلیون دلار

درآمد اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا چقدر است؟
ملکه الیزابت دوم، با داشتن ۹۲ سال سن، ملکه سلطنتی بریتانیا، کانادا، استرالیا، و نیوزیلند و رئیس اتحادیه کشورهای همسود است. وی رکوردِ طولانی ‌ترین دوره سلطنت در تاریخ بریتانیا را دارد. اینطور به نظر می رسد که او به زودی از مسئولیت های خود کناره گیری می کند و جای خود را به نیروهای جوان تر یعنی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون می دهد. طبق گزارشات، درآمد خالص ملکه ۵۳۰ میلیون دلار در سال است.

اما اینهمه پول از کجا می آید؟ در واقع او چند منبع اصلی درآمد دارد. اولی سود حاصل از املاک سلطنتی ست که نیمی از آن متعلق به ملکه و نیم دیگرش متعلق به حکومت بریتانیا می باشد. این دارایی در سال گذشته درآمدی حدود ۴۶۰ میلیون دلار در سال به همراه داشته است. منبع دیگر درآمد او پول حاصل از یک یارانه دولتی سالانه می باشد. علاوه بر آن، ۱۵ درصد از درآمدهای دربار بریتانیا نیز به شخص ملکه تعلق دارد.

8. شاهزاده جرج: 3.6 بیلیون دلار

درآمد اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا چقدر است؟
شاهزاده جرج اولین فرزند شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون است که در صف جانشینی به جای الیزابت دوم، نفر سوم است. او در آینده پادشاهی بریتانیا را به دست می گیرد. آیا می دانید که درآمد خالص این پسر ۴ ساله چقدر است؟ طبق گزارشات، درآمد خالص او ۳.۶ بیلیون دلار محاسبه شده است. اگر چه او در این سن فعالیت و مسئولیتی در امور مملکت ندارد اما تنها به این دلیل که در اقتصاد انگلستان تاثیرگذار است، هر ساله پول کلانی به حساب اش واریز می شود. به عنوان مثال لباس هایی که او به تن می کنند الهام بخش بسیاری از طراحان مد و فشن و دلیلی برای خرید مردم از برندهای مورد علاقه آنهاست.

9. شاهدخت شارلوت: 5 بیلیون دلار

درآمد اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا چقدر است؟
شاهدخت شارلوت تنها فرزند دختر شاهزاده ویلیام و کیت میدتون است. در قوانین سلطنتی قبل، شاهدخت در صف سلطنت پس از برادر کوچک اش قرار داشت اما با تغییر قوانین، حال پس از برادر بزرگ اش در صف سلطنت ایستاده است. او به عنوان ثروتمندترین عضو خانواده سلطنتی شناخته می شود به طوری که درآمد سالانه او ۵ بیلیون دلار محاسبه شده است. حتما دوست دارید بدانید چگونه؟ او نیز مانند برادرش به خاطر تاثیری که در اقتصاد انگلستان می گذارد، حائز اهمیت است. به عنوان مثال لباسی که او به تن می کند، در معروف ترین فروشگاه لباس انگلستان و با قیمت هنگفتی به فروش می رسد که در نهایت در اقتصاد بریتانیا موثر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایدا

      ما هیچ ما نگاه

    • ari

      بچه ی خاندان سلطنتی هم نشدیم
      اخه 5بیلبوووووننننن $_$

    • بدون نام

      بچه ایی هم نبودیم که تو اقتصاد ترکیده و داغون ایران تاثیرگذار باشیم بلکه یارانه امون از بچگی بدن بهمون والا .

    • س.ا

      سلام

      مجله من دیگه مطالعه ت نمی کنم وبرای همیشه می بندمت کاملا مشخصه کهم غرضانه بسیاری از نظرات رو تایید نمی کنی واین به خاطر رویکرد ضد نظام و ولایت فقیهیته. هر چی نظر در باره رهبر عزیزم گذاشتم رو تایید نکردی!!!! برات متاسفم و ان شا الله به زودی بساطت برچیده می شه.
      خدا قلبهاتونو شفا بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو دوغت رو بنوش

    • Yas

      اه به این حال بد :/

    • دلنیا

      خوبه حداقل اینا در قبال پولی که میگیرن یه کاری هم میکنن واسه کشورشون و کشورشونو خیلی خوب اداره میکنن
      اما حالا اگر از نمایندگان خودمون بخوایم بگیم میتونم با اطمینان بگم بیشتر از اینا میگیرن پول ولی بازم اختلاس و اختلاس و اختلاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت به این افراد غیر از ملکه حقوق نمیدهد بیشتر درآندشان از املاکشان و اسپانسر هایشا ن است

      • آرش

        اینا مقامشون تشریفاتی هست و تاثیر چندانی در سیاست و اقتصاد کشور ندارن

      • بدون نام

        خاندان سلطنتي فقط باري بر دوش كشور انگلستان ه و هيچ خاصيتي براي اين كشور نداره

    • دلنیا

      فقط اون اخری منو کشتهه♡

    • بدون نام

      بچه فسقلی 5 بیلیون دلار بدست میاره من هزار تومن پول تو جیبی هم ندارم

    • helya

      بیلیون تو بریتانیا مساوی میلیارد ما هست یعنی 5 میلیارد دلار اگر دلاری 5 هزار تومن هم حساب کنی میشه 25 با دوازده تا صفر که به عبارتی میشه 25 تریلیون تومن !!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید مجله اشتباه کرده

    • محمد سعادتی

      ۵ بیلیون دلار برای یه بچه ۵ ساله ⁦⁦⁦=_=⁩

    • بدون نام

      کیت چقدر ساده و شیکه

    • علی

      من اگه بمیرم اولین سوالم از خدا اینه
      چرا ادمهارو یجوری افریدی که یکیشون تو سی سالگی 13 میلیون دلار کادو بگیره اون یکی دنبال کرایه ماشین باشه :(((

    • بدون نام

      الان یه عده میان میگن، مهم اینه که تو عروسی ساده آرایش کرده بودن!

    • بدون نام

      دو وجب قد و 5 بیلیون دلار؟؟؟
      شوخی میکنی نععععع؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      هی روزگار...

    • بدون نام

      بيليون واى

    • بدون نام

      مرسی از مطالب جالبی که برامون ترجمه می کنید.
      ممنون

    • مریم

      کل ثروت دنیا دست ایناست،،،، و به خاطر سیاست های استعماریشون به چنین ثروتی رسیدن...در ضمن برترین ها لطفا از این افراد که به خون ایران و ایرانی تشنه هستن کمتر مطلب بذار لطفا.....

    • بدون نام

      اینجاست که شاعر میگه:
      اگر دستم رسد بر چرخ گردون از او پرسم که این چونست و آن چون یکی راداده ای صدناز و نعمت یکی رو قرص جو آلوده در خون.......

    • بدون نام

      کاربر س.ا خدا تو رو شفا بده.
      برو خدا نونتو یه جا دیگه بهت بده.
      تمام نظرات سیاسی رو برای ایشون و بعضیا مجله نمیزاره نه اینکه فقط نظر شمارو نزاره .اتفاقا خیلیم جانبدارانه عمل میکنه.

    • آرش

      بچه هاشون از خودشون بیشتر درامد دارن :/

    • الی

      هعیییی خدا هیچی...شکرت

    • suha

      هرچی نگاه میکنم هیچ عدالتی در دنیا نمیبینم !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج