۷۲۳۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۴ اپلیکیشن آیفون که شما را به یک سوپراستار رپ تبدیل می کند !

شما هم آرزو می کنید آی کاش مانند امنیم طرفداران زیادی داشتید و یا آهنگ های زیادی بیرون می دادید و کلی معروف می شدید؟حقیقت این است که اگر نمی توانید مثل آن ها شوید اما می توانید با استفاده از یک آیفون و نصب چند اپلیکیشن جمع و جور کارهایی که آن ها انجام می دهند را به راحتی انجام دهید.

گویا آی تی: شما هم آرزو می کنید آی کاش مانند امنیم طرفداران زیادی داشتید و یا آهنگ های زیادی بیرون می دادید و کلی معروف می شدید؟حقیقت این است که اگر نمی توانید مثل آن ها شوید اما می توانید با استفاده از یک آیفون و نصب چند اپلیکیشن جمع و جور کارهایی که آن ها انجام می دهند را به راحتی انجام دهید.

البته همچنان باید این استعداد و قریحه را داشته باشید تا بتوانید تکست هایی را تهیه کنید که وزن داشته باشند. مطمئنا این کار نیاز به زمان زیاد و همچنین تلاش زیادی دارد . اما اگر بخواهیم به حداقل ها راضی شویم، این اپلیکیشن ها شما را در مسیر درست قرار می دهیند و قبل از آن که بدانید خواهید دید که مجموعه های بی نظیری از کارهای رپ درست کرده اید.

(۲٫۹۹$) - I Am T-Pain

این اپلیکیشن به همه ثابت کرده است که با در اختیار داشتن یک بیت مناسب و یک آهنگ آماده، می توان مانند رپر ها محبوب و معروف شد. من به شخصه طرفدار آهنگ های از پیش آماده شده نیستم چون اعتقاد دارم برای این که کارمان حرفه ای از آب درآید باید خودمان آهنگ و بیت را درست کنیم اما به هر حال برای تازه کار هایی مثل من و شما همین کار نیز جالب است و می توانیم حداقل یک کاار درست کنیم که یک جورایی بتوان آن را هم رده ای آهنگ های رپی دانست که همیشه به آن ها گوش می دهیم.

این اپلیکیشن همچنین به شما اجازه می دهد تا بتوانید بدون استفاده از یک آهنگ آماده صدای خود را نیز ظبط کنید که مسلما این کار نیاز به مهارت و تمرین بیشتری نیاز دارد.

۴ اپلیکیشن آیفون که شما را به یک سوپراستار رپ تبدیل می کند !

این اپلیکیشن می تواند به سایت های اجتماعی مورد علاقه ی شما متصل شود بنابراین شما می توانید ترک های خودتان را در فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارید تا به همه نشان دهید شما هم در مسیر تبدیل شدن به یک سوپراستار رپ هستید.

شما در ابتدا برای شروع چند بیت رایگان در اختیار دارید تا بتوانید بوسیله ی آن ها ظبط کنید اما می توانید در داخل خود همین اپلیکیشن بیت های دیگری را خریداری کنید.

AutoRap

این اپلیکیشن در عین حال که رایگان است بسیار جلب و سرگرم کننده نیز هست. می توانید هر طور که خواستید صحبت کنید یا رپ بخوانید،مهم نیست چقدر بد باشد، مهم این است که این اپلیکیشن صداهای شما را به کارهایی تبدیل می کند که مطمئنا از آن ها خوشتان خواهد آمد. این برنامه هجا های صدای شما را به بیت تبدیل می کند ،البته درست است این قضیه که این اپلیکیشن به خوبی یک نفر که ساز و کار رپ را به خوبی می داند نیست اما نتایج بدست آده از کار با این اپلیکیشن واقعا راضی کننده و تاثیر گذار بوده است.

۴ اپلیکیشن آیفون که شما را به یک سوپراستار رپ تبدیل می کند !

اگر توانایی های در عرصه ی رپ دارید شاید خوشتان نیاید که این اپلیکیشن شیوه و جریان کار و صدای شما را تغییر می دهد اما برای من و بعضی از شما که از این توانایی ها بی بهره ایم این اپلیکیشن واقعا به امتحانش می ارزد.خیلی جالب است که در یک مهمانی با دوستان خودتان مشغول کار با این اپلیکیشن شوید و برای دقایقی هم که شده حس یک سوپراستار رپ را داشته باشید!مطمئنا نمی دانید که ممکن است امینم بعدی از میان همین دوستان خودتان باشد! پس اصلا فکر رد کردن این گزینه به سرتان نزند!

Rap To Beats

این اپلیکیشن که مانند اپلیکیشن قبلی رایگان است ، هیچ کمکی به شما نی کند و به شما اجازه می دهد تا با مهارت ها و حرفه ی خودتان یک کار را تنظیم کنید. این اپلیکیشن را باید زمانی استفاده کنید مهارت های رپی تان ارتقا پیدا کرده باشند و این کار مستلزم تمرین با دیگر اپلیکیشن های معرفی شده در همین مطلب است.این اپلیکیشن با تعدادی بیت همراه است که به شما اجازه می دهد صدای خودتان را با آن ها همراه کنید . به عنوان یک امتیاز جانبی، شما می توانید موزیک های ذخیره شده بر روی گوشی تان را با استفاده از این اپلیکیشن با کار بر روی آن ها ویرایش و ری میکس کنید.

۴ اپلیکیشن آیفون که شما را به یک سوپراستار رپ تبدیل می کند !

Capturee۳قابلیت جالب دیگری که در ای ناپلیکیشن تعبیه شده است نوت پد و دیکشنری قافیه هاست که به شما این امکان را می دهد تا کلمات و عبارات درست را برای به وزن در آوردن و رپ کردن آن ها بدست آورید.این به شما اجازه می دهد تا مهارت هایتان را تقویت کنید و چنان فرایند مفیدی است که وقتی شما کارهایتان را بر فیسبوک،توییتر و … به اشتراک می گذارید همه توجه خواهند شد که چقدر شا خوب هستید.

Rap Wars

این اپلیکیشن باز هم رایگان کاملا در قابلیت ها و امکاناتش غرق شده است که جالب ترین این امکانات ، توانایی رقابت و کل انداخت با دیگر رپر هاست، همچنین کاربران می توانند کارهایشان را با دیگر هنرندان به اشتراک بگذارند تا از آن ها امتیاز دریافت کنند. این بدان معنی است که شما هم میتوانید کارهای بقیه را نیز مورد بررسی قرار داده و به آن ها امتیاز دهید.

۴ اپلیکیشن آیفون که شما را به یک سوپراستار رپ تبدیل می کند !

درست مانند دیگر اپلیکیشن ها تمام قابلیت هایی که برای ظبط صدا و قرار دادن آن ها بر روی بیت نیاز است در این اپلیکیشن نیز جمع آوری شده اند.

با این تفاسیر اگر یک گوشی آیفون دارید و به رپ علاقه مند هستید این اپلیکیشن ها را از دست ندهید و برای یک بار هم که شده آن ها را امتحان کنید به خصوص وقتی در جمع دوستانتان هستید ، تا بتوانید حتی برای خنده و لذت بردن از زندگی لحظه ای در کنار دوستانتان اوقات خوشی را سپری کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج