جاباما
۷۲۳۴۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همیشه لبخند بزن آقای کی‌روش

سرمربی تیم ملی که تا قبل از سفر به ترکیه عصبانی به نظر می رسید به نظر می رسد حالا در ترکیه و دور از هیاهوهای همیشگی چهره ای شاداب و لبخندی بر لب دارد.

ورزش سه: کارلوس کی روش مثل چهارسال قبل و در روزهای منتهی به جام جهانی بار دیگر از کوره در رفته و مصاحبه های تند و آتشینی هم داشت. او که بشدت عصبانی به نظر می رسید در آخرین مصاحبه اش اعلام کرد که بعد از جام جهانی از ایران خواهد رفت. درست مثل اتفاقی که قبل از جام جهانی برزیل افتاد اما کارلوس در تیم ملی ماند و توانست تیم ملی را برای دومین بار پیاپی به جام جهانی ببرد. او که هنوز محبوبیت بالایی در ایران دارد تیمش را به ترکیه برده تا قبل از حضور در روسیه و جام جهانی با انجام یک بازی تدارکاتی جدی مقابل تیم ملی ترکیه سطح آمادگی ملی پوشان را بالاتر ببرد.

همیشه لبخند بزن آقای کی‌روش

با این وجود در تمرینات تیم ملی در کمپ بشیکتاش دیگر از آن چهره عصبانی و درهم و ریش های نتراشیده کی روش خبری نیست. او روز گذشته بازیکنان تیم ملی را به یک برنامه تفریحی روی کشتی برد و امروز نیز با روحیه ای بالا و چهره ای بشاش تمرینات ملی پوشان را را زیر نظر گرفت. لبخندی که بر لب ناخدای تیم ملی ایران دیده می شود در روزهایی که نگرانی عجیبی درباره سرنوشت تیم ملی در جام جهانی در میان علاقمندان فوتبال به وجود آمده بسیار امیدوار کننده است. چهره مطمئن و با اعتماد فرمانده تیم ملی در کمپ بشیکتاش می تواند حاوی کلمات و تفاسیر زیادی باشد. تیم ملی در جام جهانی قبلی نیز با وجود آنکه کی روش بشدت از وضعیت آماده سازی و مشکلات ساختاری فوتبال ایران عصبانی بود نمایش خوبی داشت و هنوز هم می توان از بازی تیم ملی برابر آرژانتین نایب قهرمان همان جام لذت برد. حالا چهار سال از آن زمان می گذرد و هم کی روش و هم تیم ملی ایران پخته تر و با تجربه تر شده اند. چهره مصمم و با اعتماد به نفس کی روش در اردوی تیم ملی می تواند بهترین خبر و بهترین سوغاتی برای هواداران فوتبال ایران در این مقطع حساس باشد. همیشه لبخند بزن سرمربی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج