جاباما
۷۲۳۴۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سعودی‌ها به دنبال میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰

سومین سفر رئیس سوئیسی فیفا به عربستان گمانه‌زنی‌هایی درباره تلاش این کشور برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ را مطرح کرده است.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه عکاظ در مطلبی با عنوان «آیا عربستان میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود؟» نوشت: این پرسشی است که پس از سومین سفر جانی اینفانتینو، رئیس فیفا به ریاض در اذهام مردم عربستان شکل گرفت. رئیس فیفا سال گذشته نیز در سفر خود به ریاض با ملک سلمان، پادشاه عربستان دیدار داشت و درباره برنامه‌های توسعه‌ای فوتبال به صحبت پرداخت. دیدار با نایب‌رئیس مجلس وزرا و ولیعهد عربستان نیز از دیگر ملاقات‌های مهم اینفانتینو بود و در سفر اخیرش نیز به دیدار ترکی آل‌شیخ، رئیس سازمان ورزش رفت. این جلسه نیز به مذاکره درباره همکاری‌های فی‌مابین اختصاص داشت.

سومین سفر رئیس فیفا افق‌های بیشتری را در روابط این نهاد با عربستان می‌گشاید و این کشور با برخورداری از ۲۰ ورزشگاه مطابق با استانداردهای جهانی توانایی لازم برای برگزاری تورنمنت‌های فیفا را دارد. باشگاه‌های عربستانی نیز با ۸۰ ورزشگاه قادر به آموزش‌های لازم هستند که نشان‌دهنده توانایی عربستان برای میزبانی از رقابت‌های جهانی است. سفر اخیر جانی اینفانتینو شاید منجر به برگزاری رویداد منحصر به فرد جام جهانی ۲۰۳۰ در عربستان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج