جاباما
۷۲۳۴۱۹
۱ نظر
۵۰۶۹
۱ نظر
۵۰۶۹
پ

دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک ستاره‌های هالیوود

یکی از کار‌های هیجان انگیزی که پدر و مادر‌ها قبل از آمدن نوزاد انجام می‌دهند، سیسمونی و چیدمان اتاق نوزاد است. این رسم میان ستاره‌ها نیز مرسوم است، به طوری که هزینه‌های هنگفتی را برای طراحی اتاق کودک شان می‌پردازند یا به بیان دیگر برای آن سنگ تمام می‌گذارند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: یکی از کارهای هیجان انگیزی که پدر و مادرها قبل از آمدن نوزاد انجام می دهند، سیسمونی و چیدمان اتاق نوزاد است. این رسم میان ستاره ها نیز مرسوم است، به طوری که هزینه های هنگفتی را برای طراحی اتاق کودک شان می پردازند یا به بیان دیگر برای آن سنگ تمام می گذارند. دکوراسیون اتاق نوزاد معمولا با سلیقه پدر و مادرها طراحی می شود. اگر دوست دارید که سیسمونی برخی از ستاره ها را ببینید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. الی فدوتوسکی: باغی از گل های رز

دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک ستاره‌های هالیوود
الی فدوتوسکی، یکی از شخصیت های مشهور تلویزیونی، اتاق اولین فرزندش را به شکل باغی از گل های رز درست کرد. او پس از مشورت با یکی از طراحان دکوراسیون، تصمیم گرفت که اتاق دخترش را به اتاق پرنسس ها تبدیل کند. او در این باره می گوید: «من گاهی به اتاق دخترم می روم و به دکوراسیون زیبای او ساعت ها زل می زنم. به نظرم واقعا رویایی ست.»

یکی از دیوارهای اتاق پر از گل های ساخته شده با دست است. اگرچه این دیوار بسیار چشمگیر است و در وهله اول توجه ما را به خود جلب می کند اما از جذابیت دیگر دیوارها نمی توان گذشت. طرح دیوارهای دیگر کمی ملایم تر است اما همچنان زیبا و دخترانه به نظر می رسد. در ساعاتی از روز که نور خاصی به اتاق می تابد، همه چیز برق می زند و حالتی سورئال و غیر واقعی به خود می گیرد. وجود اکسسوری هایی چون شمع، آینه رز گلد و کمد لباس ها، زیبایی این اتاق را دو چندان کرده است.


۲. آنجلا سیمونز: دکوراسیون مدرن

دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک ستاره‌های هالیوود
آنجلا سیمونز، ستاره «Growing Up Hip Hop» و طراح مد و فشن، از طراحان حرفه ای دکوراسیون برای طراحی اتاق پسرش کمک گرفت. او و همسرش هر دو دکوراسیون مدرن را ترجیح می دهند. آنها یکی از دیوارهای اتاق را به عنوان نقطه کانونی اتاق در نظر گرفتند و برای برجسته کردن آن رنگ سرمه ای و طرحی مدرن را به کار بردند.

جذاب ترین بخش اتاق، تخت خواب نوزاد است. به گفته آنجلا: «این تخت به گونه ای طراحی شده که به محض ورود به اتاق، کودک را در هر جای تخت که باشد، می بینیم. علاوه بر آن، این تخت جایی برای تعویض پوشک نوزاد دارد که بسیار کاربردی و مورد علاقه مادران است.»


۳. ماکسیم چمرکووسکی و پتا مورگاتروید: سبکی لاکچری

دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک ستاره‌های هالیوود
ماکسیم چمرکووسکی و پتا مورگاتروید دو ستاره برنامه رقص «Dancing with the Stars»، دقیقا می دانند که چه سبک اتاق کودکی را می پسندند. طراح دکوراسیونی که آنها استخدام کردند در این باره می گوید: «آنها کار مرا راحت کردند جون دقیقا می دانند که چه می خواهند. این که از اولین قدم هدفی مشخص داشته باشی، بسیار سرعت کار را بالا می برد. در این شرایط مسئولیت من تنها اجرای ایده ذهنی آنها بود.»

آنها اتاقی به رنگ سفید و طلایی می خواستند. علاوه بر آن دوست داشتند که از شخصیت یک فیل برای جذاب کردن فضا استفاده کنند. آنها اعتقاد داشتند که خرطوم فیل برای کودک شان شانس می آورد.
از آنجا که طراحی اتاق نوزاد آنها بسیار شیک و سلطنتی بود، شاید به مذاق هر پدر و مادری خوش نیاید. برخی ها دوست دارند که اتاق فرزندشان را کودکانه طراحی کنند، در حالی که ماکسیم و پتا سبک لاچری و شیک را ترجیح دادند.


4. ملانی براون: اتاقی آرام

دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک ستاره‌های هالیوود
ملانی براون خواننده، ترانه ‌سرا و داور مسابقه «ایکس فاکتور بریتانیا» است. چیزی که برای او در طراحی اتاق کودک اهمیت داشت، آرامش بود. از این رو از طراح دکوراسیون خود خواست که آرامش را در اولویت بگذارد. اتاق نوزاد ملانی طراحی ساده اما جذابی دارد. در یک طرف اتاق مبلی برای نشستن مادر قرار گرفته است تا ختسگی های روزانه اش را در آنجا به در کند. وجود عناصر دیگری مانند نقاشی روی دیوار یا چراغ کریستال بر جذابیت فضا نیز افزوده است.


۵. شان کامز: دیوار رویایی

دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک ستاره‌های هالیوود
کار شان کامز سخت تر بود زیرا که او باید برای دوقلوهای دختر خود یک اتاق آماده می کرد. او از طراحش خواست تا کل دکوراسیون اتاق را به رنگ سفید طراحی کند. البته در کنار آن از رنگ صورتی برای جذابیت بیشتر نیز استفاده کرد.

او یک دیوار اتاق را به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفت و با نقاشی منظره ای شامل دشت و آسمان و دو پری، حالتی رمانتیک به فضا داد. از نظر خودش: «جذاب ترین بخش این اتاق همین دیوار نقاشی شده است. واقعا زیبایی آن خیره کننده می باشد.» این نقاشی دستی به تنهایی ۱۷۰۰۰ دلار هزینه برداشت. هزینه ای که او در کل برای دکوراسیون اتاق فرزندانش پرداخت کرد، ۷۰۰۰۰ دلار تمام شد.


۶. ماریا کری و نیک کانن: رنگ های خنثی

دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک ستاره‌های هالیوود
از نظر طراح دکوراسیون ماریا کری و نیک کانن، طراحی اتاق به رنگ خنثی، آنهم برای دوقلوهایی از دو جنس مختلف، ساده نیست. از آنجا که دکوراسیون دخترها با پسرها فرق دارد، برای طراحی اتاق مشترک برای آنها باید از رنگ های خنثی استفاده کرد. از این رو آنها رنگ خنثی کرم را به عنوان رنگ اصلی اتاق انتخاب کردند و رنگ سبز را به عنوان رنگی بدون جنسیت، در کنار آن قرار دادند.

یکی از جذابیت های اتاق آنها وجود زرافه ای بزرگ در گوشه اتاق است که بیش از ۱۱۰۰ دلار می ارزد. میز و صندلی ای که در گوشه دیگر اتاق قرار گرفته می تواند به دو هدف بازی و درس خواندن در سالهای بعد مورد استفاده قرار گیرد. در کل، اتاق کودکان ماریا کری و نیک کانن اتاقی کاربردی و در عین حال جذاب است.


۷. توری اسپلینگ: دیواری به رنگ امید

دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک ستاره‌های هالیوود
توری اسپلینگ دوست داشت که اتاق کودک اش را به گونه ای طراحی کند که امیدبخش باشد. از این رو او از کاغذ دیواری کمک گرفت. رنگ سبز و طلایی کاغذ دیواری، فضای اتاق نوزاد را از فضایی کسل کننده به فضایی شاد و هیجان انگیز تغییر داد.

برای جذابیت بیشتر، او از شخصیت زرافه کمک گرفت. اگر به اطراف اتاق نگاهی بیاندازید، می بینید که چراغ خواب یا تابلوهای آویزان از دیوار نیز با زرافه تزیین شده اند. حی عروسکی بزرگ به شکل زرافه نیز در گوشه اتاق قرار دارد که چشم ها را در همان وهله اول به سمت خود جلب می کند.

8. تامرا مائوری: اتاقی به سبک پرنسس ها

دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک ستاره‌های هالیوود
تم اتاق فرزند تامرا مائوری، به رنگ صورتی است. دو چیزی که در اتاق بیش از همه جلب توجه می کند، یکی بال های متصل شده از دیوار و دیگری تاجی ست که در بالای تخت قرار دارد. به اعتقاد تامرا، این عناصر نمادی از خلاقیت و عشق اند. او فرزندش را مانند فرشته ای می بیند که در اتاق اش بازی می کند، می خوابد و به تدریج بزرگ می شود، از این رو دکوراسیون اتاق او را نیز با توجه به تخیلات اش طراحی کرد.


۹. آشلی هبرت رزنبوم: رنگ سفید

دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک ستاره‌های هالیوود
اگر چه مادران بسیاری با فهمیدن این که فرزندشان دختر است، به سرعت ذهن شان به سمت رنگ صورتی کشیده می شود، اما آشلی هبرت رزنبوم فرق دارد. او رنگ های خنثی مانند سفید را به دیگر رنگ های دخترانه مانند صورتی و بنفش ترجیح داد. اگر چه از رنگ های طلایی و صورتی برای جذابیت و رنگ دادن به اتاق استفاده کرد اما همچنان رنگ سفید در اولویت است. به اعتقاد او این رنگ هیچ گاه دل را نمی زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اوخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج