۷۲۳۴۹۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

بطحایی: پس از تنبیه به سرعت وارد عمل می‌شویم

وزیر آموزش و پروش درباره رسیدگی به پرونده کوتاه کردن موی دانش آموزان دختر گفت: برخی از تنیبه‌ها بر روح و شخصیت دانش آموزان تاثیر می‌گذارد.

خبرگزاری ایلنا: وزیر آموزش و پروش درباره رسیدگی به پرونده کوتاه کردن موی دانش آموزان دختر گفت: برخی از تنیبه‌ها بر روح و شخصیت دانش آموزان تاثیر می‌گذارد.

سیدمحمد بطحایی در پاسخ به این سوال که این روزها شاهد رفتارهای خارج از عرف برخی معلمان و کادر آموزشی مدارس مانند کوتاه کردن مو دانش آموزان دختر هستیم ، وزارت آموزش و پروش چه پیگیری‌هایی را در این خصوص انجام داده است، گفت: آنچه اتفاق افتاد متاسفانه یکی از بدترین و نامناسب‌ترین روش‌هایی است که برای تنبیه دانش آموزان به کار گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این گونه تنبیه‌ها مانند تنبیه‌های بدنی و یا مشابه آنها بر روح و شخصیت دانش آموزان و بچه‌ها تاثیر میگذارد و بسیار بسیار مورد مذمت است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: همانگونه که پس از تنبیه بدنی، ما به سرعت وارد عمل می‌شویم و متخلف را تحت پیگرد قرار می‌دهیم ، در دو موردی که اتفاق افتاد وارد عمل شدیم، یکی از این دو فرد به دایره تخلفات اداری معرفی شد تا پیگیری‌های حقوقی در موردش صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: معتقدم بخشی از این موضوعات را ما باید در دوره‌های آموزش معلمین مورد توجه بیشتری قرار دهیم. معلمان باید خویشتن‌دارتر از این باشند و خدایی ناکرده در قبال برخی از نارسایی و بی‌انضباطی‌های بچه‌ها دست به تخلفات این چینینی نزنند که این مساله قابل بخشش نیست.

بطحایی در خصوص اعزام دانش آموزان شین آبادی به خارج از کشور گفت: در تقسیم کاری که برای معالجه و سیر درمانی دانش آموزان شین آبادی صورت گرفته این موضوع در اختیار وزارت بهداشت است و در هر زمان که لازم باشد آموزش و پروش آمادگی ورود و همکاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای اعزام دانش آموزان شین آبادی به خارج از کشور صرف نظر از کشور مقصد، وزارت بهداشت بخش ذی صلاح تصمیم گیری‌هاست و ما مساعدت و آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاید مربوط به شپش باشد که در ایران ، فراگیر شده و مایه ی سرشکستگی ایران در منطقه است زیرا ضعف های بهداشتی را می رساند...

    • بدون نام

      خدا شاهده اگر معلم همچین حرکتی روی فرزندم انجام میداد به قران یه ماشین ریش تراشی میگرفتم میرفتم مدرسه معلم رو میخواباندم سرش را یک چهارراه میزدم به علی قسم تا اخرش هم پاش وایمیایستادم ...

    • فرهنگی

      آقای وزیر کاش برای رتبه بندی فرهنگیان هم سریعا وارد عمل میشدی . عملکرد شما دردی از فرهنگیان دوا نکرد.

    • بام

      اره باروح وروان بچه بازی میشه واقعا که چه طور یه معلم باید سر بچه راکوتاه کنه برخوردچه برخوردی چند روز پیش گفتین احتمال دیه وجود داره خدا کنه که حرفتون راست باشه وهمان بچهایی که درباران شادی کردن

    • ناشناس

      برای تنبیه سریع رسانه ای می کنید .اونوقتی که معلم به قتل میرسه صداتون در نمیاد آقای بطحایی.تو دشمن معلمان هستی.

    • صادق کوشکی

      امیدواریم مشکل معیشتی فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد.
      معلمی که تا نیمه شب بیرون از منزل کار می کند و فشار قسط و وام و...... دیگه اعصابی برای معلم نمی مونه!!!! بنده معلم هستم حقوقم با توجه به قناعت و نهایت صرفه جویی به نیمه ماه نمی رسد و باید سه شیفت کار کنم که یکی از کارهایم نصب و سرویس کولر آبی می باشد!! دیروز رفتم کولر آبی را سرویس کردم و بعد میبینم منزل یکی از دانش آموزان هستم!!!!! چه بگویم؟!؟!

    • اسد

      واقعا با کوتا کردن مو روح دانش آموز آزرده میشود پس شعار حجابتون الکی است پس بهتره دانش آموزان دختر بدون حجاب باشن در مدارس دخترانه اینطوری روحشون ازاده بعدش اون حجاب اجباری راهم بردارید وآخر اینکه عجب وزیری هستی از معلمانت عجب حمایت می کنی دمت گرم

    • saba zandi

      اگر مرد عکس العمل هستین سریع حقوق حق التریس بیچاره رو بدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هم این هم واستخدام کنن حقالتدریس یه بار گفتن بدون ازمون بعدا نظرشون برگشت حق دارین

    • بدون نام

      از حقوق معلما چ خبر آقای بطحایی به سرعت وارد عمل نمیشین؟

    • n.love

      مبارکه این عکس العمل مدیران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج