جاباما
۷۲۳۶۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کشف ۷ تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده نیروی انتظامی از کشف ۷ تن انواع مواد مخدر و تعدادی سلاح و مهمات سنگین و نیمه سنگین از قاچاقچیان مسلح در ۲۴ ساعت گذشته در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی از کشف ۷ تن انواع مواد مخدر و تعدادی سلاح و مهمات سنگین و نیمه سنگین از قاچاقچیان مسلح در ۲۴ ساعت گذشته در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار حسین اشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷تن انواع مواد مخدر و تعدادی سلاح و مهمات سنگین و نیمه سنگین از قاچاقچیان مسلح در استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۵ قاچاقچی سابقه دار و همچنین توقیف ۴ دستگاه خودرو در این رابطه از قاچاقچیان مسلح افزود: این میزان کشفیات طی ۲ عملیات جداگانه ماموران جان بر کف نیروی انتظامی در جنوب شرق کشور محقق شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: متاسفانه گروه های مافیایی قاچاق مواد مخدر برای رسیدن به اهداف خودشان از هر وسیله ای از جمله سلاح های سبک و سنگین استفاده می کنند که با رصد اطلاعاتی و هوشیاری ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در این دو عملیات از ورود ۷تن انواع مواد مخدر به استان و عمق کشور جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه در سفر به استان سیستان و بلوچستان از پاسگاه ها و هنگ های مرزی بازدید می کند، گفت: شب گذشته در دیدار با عشایر و طوایف شهرستان میرجاوه از نزدیک از ظرفیت های مرزی این خطه بازدید به عمل آمد.

سردار اشتری با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های پلیس و مرزبانی سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: خوشبختانه مرزهای این استان در وضعیت ایده آلی قرار دارند و به زودی تجهیزات جدیدی در اختیار استان قرار می گیرد که به کنترل دقیق تر مرزها و اجرای بهتر ماموریت های پلیس کمک می کند.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر طی جلسه ای نیازها و مشکلاتی که در حین ماموریت ها ماموران پلیس با آنها درگیر هستند مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص مرزبان ربوده شده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز گفت: «سعید براتی» سالم است و مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی پیگیر آزادی این مرزبان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج