۷۲۳۷۲۰
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

غذاهای ارزان سم است!

رییس اتحادیه کباب، حلیم و پزندگان غذاهای سنتی تهران گفت: شخص بنده با غذاهای ۵ هزار تومانی و ارزان‌قیمت مخالف هستم، زیرا ارزان‌فروشی در حوزه غذا سم‌فروشی است.

خبرآنلاین: رییس اتحادیه کباب، حلیم و پزندگان غذاهای سنتی تهران گفت: شخص بنده با غذاهای ۵ هزار تومانی و ارزان‌قیمت مخالف هستم، زیرا ارزان‌فروشی در حوزه غذا سم‌فروشی است.

حسین محمدی درباره فروش حلیم و آش رشته در ماه‌رمضان، اظهار داشت: در حال حاضر کار ۷۰۰، ۸۰۰ واحد با ما در تهران تداخل دارد، از جمله ساندویچی‌ها، آب‌میوه‌فروشی‌ها، بنگاه‌های املاک و... و به صورت غیرمجاز به توزیع حلیم و آش رشته می‌پردازند. این گروه بزرگ‌ترین آسیب را به صنف ما و مردم می‌رسانند.

وی افزود: در حال حاضر کبابی‌ها تخصص فروش آش و حلیم را دارند. بر این اساس، از امکانات و تجهیزات برخوردار هستند و در طول سال می‌توانند حلیم و آش توزیع کنند.

رییس اتحادیه کباب، حلیم و پزندگان غذاهای سنتی تهران متذکر شد: اما در رابطه با واحدهای غیرمجاز، یک‌سری افراد سودجو در ظرف‌های نامناسب حلیم‌های ارزان‌قیمت کیلویی ۶، ۷ هزار تومان توزیع می‌کنند و بهداشت و سلامت جامعه را زیر سوال می‌برند.

محمدی تاکید کرد: من از مردم می‌خواهم که فقط از واحدهای مجاز خریداری کنند. البته امسال قیمت اتحادیه را تغییر ندادیم و همان قیمت پارسال است؛ این در حالی است که با افزایش هزینه‌ها روبه‌رو بودیم و اقلام مصرفی حدود ۳۰ درصد افزایش قیمت داشت، ولی همکاران ما قرار شد امسال سود جزئی‌ای ببرند و به خاطر این‌که در سفره‌های افطار مردم سهیم باشند، قیمت‌ها را افزایش ندادند.

وی همچنین درباره غذاهای ۵ هزار تومانی و ارزان‌قیمت در بازار گفت: شخص بنده با غذاهای ۵ هزار تومانی و ارزان‌قیمت مخالف هستم، زیرا ارزان‌فروشی در حوزه غذا سم‌فروشی است.

رییس اتحادیه کباب، حلیم و پزندگان غذاهای سنتی تهران عنوان کرد: مرغ و گوشت در بازار قیمت مشخصی دارد. وقتی این اقلام را پخت می‌کنید و عرضه می‌شود، زمانی که قیمت آن از حد معمول پایین‌تر باشد، این مشخص است که غذا مشکلی دارد.

محمدی افزود: در حال حاضر یک پرس چلوکباب معمولی بیش از ۱۰ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان برای تولیدکننده در می‌آید. آن زمان چطوری می‌شود چلوکباب را ۴، ۵ هزار تومان فروخت؟ من معتقدم که ارزان‌فروشی در حوزه غذا، سم‌فروشی است.

وی با بیان این‌که واقعا غذای ناسالم به بدن آسیب می‌رساند، خاطرنشان کرد: در این غذاهای ارزان مشخص نیست چه موادی مصرف می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شخص شما پولت زیاده من گدا گشنه ها ک همش کار میکنیم اما باز نمیشه همینم برامون زیاده

    • اسی

      شما کلا با ارزان فروشی مخالفین

    • بدون نام

      وقتی نداریم غذاهای گران بخوریم ویا در هتل پنج ستاره میهمانی بدهیم ویا از رستوران حاتم سفارش غذا بدهیم همین غذای ارزان وسمی هم زیاد است شما خجالت بکشید که مردم مجبورند غذای ارزان وسمی بخورند وقتی گوشت ومرغ مانند دلار پرواز میکنند وبه نفع اقایان دلسوز گزان میشود یک ادم بیکار ندار وگرسنه باید چه کند شرمتان که میدانید ولی ؟؟؟؟

    • سعید

      من دلم گوشت خر میخاد

    • بدون نام

      این دیگه چراخودشو زده به نفهمی؛خیلیها همون غذای ارزون هم نمیتونن بخورن چون درامدشون کمه

    • بدون نام

      من الان نزدیک چهار ماه مرغ نتونستم بخرم برو کشکتو بساب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج