۷۲۳۸۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاسخ اسرائیل به درخواست جنجالی ترکیه

یک عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در واکنش به هشدار ترکیه به این رژیم مبنی بر به رسمیت شناختن "نسل کشی ارامنه" اعلام کرد که در کنست احزاب دولتی زیادی وجود دارند که قانون به رسمیت شناختن نسل‌کشی ارامنه را تأیید می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در واکنش به هشدار ترکیه به این رژیم مبنی بر به رسمیت شناختن "نسل کشی ارامنه" اعلام کرد که در کنست احزاب دولتی زیادی وجود دارند که قانون به رسمیت شناختن نسل‌کشی ارامنه را تأیید می‌کنند.

پیشتر ترکیه به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود، در صورتی که "نسل کشی ارامنه" به دست ترکان عثمانی را به رسمیت بشناسد به خودش آسیب وارد خواهد کرد چرا که این کار موجب "تضعیف جایگاه ویژه هولوکاست" خواهد شد.

هامی آکسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه به خبرنگاران در شهر آنکارا گفته بود: ما فکر می‌کنیم اینکه اسرائیل رخدادهای سال ۱۹۱۵ را هم سطح با هولوکاست تلقی کند در درجه اول به خودش ضربه خواهد زد و هیچ نفعی برای آن ندارد.

او این واکنش را بعد از آن نشان داد که قانونگذاران اسرائیلی روز چهارشنبه تصویب کردند که نشست مناظره عمومی درباره موضوع "به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه" را برگزار کنند.

از سوی دیگر، "ایتسیک شمولی"، از نمایندگان حزب اردوگاه صهیونیستی در کنست در واکنش به اظهارات وزارت خارجه ترکیه، گفت: در کنست احزاب وابسته به دولت و اپوزیسیون هستند که قانون به رسمیت شناختن "نسل‌کشی ارامنه" را تأیید می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج