۷۲۳۸۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسین‌خانی: می‌خواهم نتایج گذشته را جبران کنم

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: امسال به دنبال جبران نتایج مسابقات گذشته هستم و با تمام وجود برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی حسین خانی در مورد آخرین وضعیتش اظهار داشت: متأسفانه در یکی دو سال گذشته نتوانستم آنطور که باید توانمندی‌های خود را نشان دهم اما امسال به دنبال کسب مدال هستم.

وی ادامه داد: پس از رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ فرانسه، به یک وزن بالاتر صعود کردم و در ۷۴ کیلوگرم کشتی گرفتم و در اولین حضورم در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان صاحب مدال برنز شدم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان عنوان کرد: وقتی به یک وزن بالاتر می‌روی مدتی طول می‌کشد که در آن جا بیافتی و من رفته رفته بهترم شدم و توانستم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نتایج خوبی را کسب کنم و به عنوان نخست برسم.

حسین‌خانی خاطرنشان کرد: هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارم و تمام هدف کسب مدال در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی است و در این راه تمام تلاش خود را می‌کنم.

وی در مورد حریفان خود در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که چه کسی به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد، ولی قاعدتا کشتی گیران آسیای میانه که بعضا روسی الاصل هستند رقبای اصلی محسوب می‌شوند اما تمام تلاش خود را خواهم کرد که با حضور موفق در تورنمنت‌های پیش رو نظر کادر فنی را به خود جلب کنم تا بتوانم با حضور در بازی‌های آسیایی بهترین مدال را کسب کنم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را زیر نظر رسول خادم و کادر فنی دنبال می‌کنیم و در حال حاضر کشتی نیازمند حمایت مادی و معنوی است، امیدوارم مسئولان به وظایف خود عمل کنند تا ما بتوانیم با آمادگی هرچه بیشتر راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج