۷۲۳۸۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اینیستا: رئال دوست داشت با من قرارداد امضا کند

هافبک پیشین بارسلونا اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید علاقمند به جذب او بوده است.

ایسنا: ‌به نقل از آس، آندرس اینیستا که به تازگی به ویسل کوبه پیوسته است در مصاحبه‌ با چستر د ریستو مخیده درباره دوران ورزشی‌اش، مشکلات جسمانی، جدایی‌اش از بارسلونا و علاقمندی رئال مادرید به او صحبت کرد.

هافبک ‌اسپانیایی در مورد احتمال حضورش در مادرید گفت‌: لحظاتی بودند که مادرید برای جذب من تلاش می‌کرد. هرگز مذاکراتی انجام نشد چون می‌خواستم در بارسلونا بمانم. درست است که همیشه مادرید در مرکز توجه بود اما من در لاماسیا فوتبال را شروع کردم و می‌خواستم در بارسلونا به موفقیت برسم. سال‌های اولیه آسان نبود. با این حال همیشه ترجیح می دادم برای آبی‌ اناری‌ها بازی کنم حتی برای ۱۰ ‌دقیقه.

او در مورد بحران شخصی‌اش گفت‌: برای این که بتوانم در فینال رم به میدان بروم خیلی جنگیدم. می‌خواستم هر طور شده بازی کنم. زندگی را رها کردم، آسیب دیدم و ضرر جبران ناپذیری دیدم. همچنین با مرگ دنی خارکه همراه شد. احساس می‌کردم دورنم خالی شده است. درک این شرایط سخت بود چون همه چیز داشتم اما لحظات سختی را می‌گذارندم. روانشناسان به من کمک کردند. مردم مرا دوست داشتند و بالاخره از این شرایط خارج شدم.

اینیستا در مورد تیم محبوبش در کودکی اظهار کرد: نخستین تیم من آلبی سلسته بود. سپس طرفدار بارسلونا شدم. آلبی سلسته به نوکمپ رفت و بارسلونا هفت گل به این تیم زد. در آن زمان هنوز نسبت به طرفداری‌ام شک داشتم اما زمانی که به لاماسیا رفتم همه چیزم بارسا شد.

هافبک تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا درباره جدایی‌اش از بارسا اظهار کرد: این تیم را ترک کردم چون می‌دانستم ماندن در این باشگاه چه شرایطی را می‌خواهد. می‌دانستم که اکنون با وضعیتی که دارم سخت است بتوانم به تیم کمک کنم. دوست داشتم در رقابت‌های جدیدی پا به توپ شوم. می‌خواهم فوتبال بازی کنم و قصد ندارم کفش‌هایم را بیاویزم. می‌خواهم از بازی کردن لذت ببرم. از یک سال پیش قصد کرده بودم از بارسلونا جدا شوم. نمی‌دانستم امسال قرار است این اتفاق رخ دهد. همان طور که تصور می‌کردم از بارسا جدا شدم.

اینیستا در پایان به کریستیانو رونالدو اشاره کرد و گفت‌: با او در ارتباط نیستم. تنها در مسابقات همدیگر را می‌بینیم. شماره تلفن او را هم ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج