۷۲۳۹۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نرم‌افزار ضدویروس بروزرسانی ویندوز ۱۰ را مختل کرد

پیش از این خبرهایی از ناسازگاری ویندوز ۱۰ با برخی سخت افزارهای تولیدی شرکت اینتل منتشر شده بود و البته دو طرف با همکاری یکدیگر مشکل یادشده را حل کرده بودند.

خبرگزاری مهر: همزمان با عرضه بروزرسانی آوریل سال ۲۰۱۸ برای ویندوز ۱۰ بسیاری از کاربران از عدم امکان نصب فایل های بروزرسان به خاطر ناسازگاری آنها با یک نرم افزار ضدویروس خبر داده اند.

پیش از این خبرهایی از ناسازگاری ویندوز ۱۰ با برخی سخت افزارهای تولیدی شرکت اینتل منتشر شده بود و البته دو طرف با همکاری یکدیگر مشکل یادشده را حل کرده بودند.

اما این بار کاربران نرم افزار ضدویروس Avast می گویند برای نصب بروزرسانی ویندوز ۱۰ مشکلات جدی دارند و در زمان انجام این کار اختلالاتی در عملکرد ویندوز به وجود می آید و بعد از نمایش یک صفحه آبی از کاربر خواسته می شود تا ابتدا زبان صفحه کلید را انتخاب کند.

در ادامه سه گزینه انتخابی برای کاربر نمایش داده می شود که با انتخاب هر یک از آنها کاربر یا به صفحه اصلی ویندوز ۱۰ بدون نصب بروزرسانی برمی گردد یا نسخه هایی ساده سازی شده از ویندوز بدون آیکون های اصلی نمایش داده می شود.

مایکروسافت و Avast فعلا در حال بررسی موضوع هستند، اما مایکروسافت فعلا و به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه مشکلی نصب به روزرسانی های آوریل ۲۰۱۸ را بر روی رایانه های مجهز به ضدویروس مذکور ناممکن کرده است. البته یک راه حل ساده برای این مشکل پاک کردن ضدویروس مذکور از روی رایانه، به روز کردن ویندوز ۱۰ و سپس نصب مجدد Avast بر روی رایانه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج