جاباما
۷۲۳۹۵۲
۱۲ نظر
۵۰۲۳
۱۲ نظر
۵۰۲۳
پ

ژاپن هواپیمای کم مصرف ساخت

یک شرکت هواپیماسازی ژاپنی، جتی ساخته که کابین آن مجهز به فناوری کاهش سروصداست . همچنین این هواپیما طوری ساخته شده تا با سرعت زیاد پرواز و در مصرف سوخت صرفه جویی کند.

خبرگزاری مهر: شرکت هواپیماسازی ژاپنی HondaJet اعلام کرده HondaJet Elite را ساخته است. این شرکت ادعا می کند جت مذکور نه تنها در مقایسه با رقبای خود مسافت بیشتری را طی می کند، بلکه سروصدای کمتری دارد. در این هواپیما از فناوری استفاده شده که سروصدا در کابین را کاهش می دهد.

ژاپن هواپیمای کم مصرف ساخت

این هواپیما دارای مخزن سوختی از جنس مواد کامپوزیت سبک وزن است و موتور آن نیز روی بال ها قرار دارد.

HondaJet Eliteطوری ساخته شده تا با سرعت زیاد پرواز کند. علاوه بر آن هواپیمای سبک وزن دارای کابینی جادار، کمترین حد سروصدا است و در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.

ژاپن هواپیمای کم مصرف ساخت

هواپیمای مذکور می تواند مسافت۲۶۶۰ کیلومتر را پرواز کند که نسبت به نسخه اصلی ۱۷ درصد ارتقا یافته است. هنوز مقدار دقیق کارآمدی هواپیما مشخص نیست اما هوندا اعلام کرده این هواپیما نسبت به جت های تجاری با اندازه مشابه گازهای گلخانه ای کمتری تولید می کند.

این جت ظرفیت ۷ نفر از جمله هواپیما را دارد. همچنین مجهز به وای فای است و سیستم های صوتی Bongiovi Aviation در آن به کار رفته، به طوریکه پنل های داخل هواپیما به بلندگوهایی تبدیل می شوند که صدای آنها با شرایط پرواز منطبق می شود.

حداکثر سرعتHondaJet Elite نیز ۷۸۱ کیلومتر برساعت اعلام شده است. طول، ارتفاع و عرض بال هواپیما نیز به ترتیب عبارتند از ۱۳، ۴.۵ و ۱۲ متر.

این هواپیما گواهینامه US Federal Aviation Administration و European Aviation Safety Agency را دریافت کرده و برای نخستین بار در نمایشگاه هوایی اروپایی EBACE در روزهای پایانی ماه می رونمایی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک اریایی

      ما هم داریم میسازیم تازه برای ما خیلیی پیشرفته است و خوردنی هست قابل بازیافته جدیدن یک مسابقه بین المللی هم تو دانشگاه ها گذاشتن و مهندس های ما توانستن با سازهای ماکارونی هواپیما. پل ساختمان و,,, بسازان افرین برشما

    • سعید

      ما هم پراید داریم خیلی کم مصرفه

    • ای خدا

      ما چی می سازیم؟سوزن خیاطی را هم از چین وارد می کنیم

    • بدون نام

      ماشاالله ژاپن... در ایران هم درست می کنن.. ادم می کنن.. ساخت ملا درجه یک.. به همه بانگ ها جهت اختلاس پرواز میکند

    • حسین

      ما هم اختلاس چهار هزار ملیاردی و مونو کم کردیم به دویست ملیون تومانی تبدیلش کردیم

    • بدون نام

      و ما هم سمند میسازیم با افتخار

    • بدون نام

      ای کاش با این همه ادعا و تمسخر سایرین ؛ فرهنگ کار و تشویق و حمایت از تولیدات داخلی و کمک به جوانان متخصص در جامعه ما رونق میگرفت . آیا آنها از روز اول این همه پیشرفت در علم و صنعت داشتند و یک شبه و بدون زحمت به اینجا رسیدند؟وای کاش بجای تمسخر تولیدات خودمان در صدد کمک هر کداممان به اندازه توانمان بر می آمدیم و چشممان به غرب برای پیش کشی پیشرفت و رفاه نبود که البته تا زمانی که فکرمان اصلاح نشود وضعیتمان همین هست و بس

    • بدون نام

      پست سوم واقعا بهترین پستی بود که در این سه سال عضو برترینها شدم بود من بودم خداییش بهت یه جایزه نقدی میدادم،حالا بگذریم ما هم یک کم مصرف ساختیم ....افتابه اره افتوبه که چند تا فیلتر دانشمندان ما داخلش قرار دادند واب زمانی که از داخل لوله میخواد رد بشه با فیلتر برخورد کرده وباعث کاهش سی درصدی مصرف اب خواهد شد!!!باور ندارید اره باورش سخته ولی ما به یک همچین تکنولوژی دست پیدا کردیم به جان اقدس

    • بدون نام

      پست چهارم اشتباه شد پوزش

    • بدون نام

      هه پراید ما ک انقدر کم مصرفه عملا بی مصرفه

    • بدون نام

      حقشونه چون مردمانشون هزاررنگ نیستندمثل ایرانیا

    • Niloofar

      ما پرایدمون رو با دنیا عوض نمی کنیم =/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج