۷۲۳۹۶۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

گرد و خاک در زابل ۳۸ برابر حد مجاز شد!

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز غلظت گرد و غبار در زابل به ۵۹۲۹ میکروگرم بر مترمکعب معادل ۳۸ برابر حد مجاز رسید.

خبرگزاری تسنیم: رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز غلظت گرد و غبار در زابل به ۵۹۲۹ میکروگرم بر مترمکعب معادل ۳۸ برابر حد مجاز رسید.

علی ملاشاهی اظهار داشت: صبح امروز سرعت وزش باد در فرودگاه زابل حدود ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت و غلظت گرد و غبار به ۵۹۲۹ میکروگرم بر مترمکعب(۳۸ برابر حد مجاز) رسید که طبق آخرین گزارش‌ها در حال حاضر سرعت وزش باد به ۸۸ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: طوفان و گرد و خاک در شهرهای شمالی استان(منطقه سیستان) امروز شدید است که به تدریج روز سه‌شنبه شدت آن کاهش پیداخواهد کرد و مجدد روز چهارشنبه هفته جاری طوفان و گرد و خاک در شمال استان شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه با وزش باد شدید و گرد و خاک در نوار شرقی کشور این شرایط در شمال استان تشدید خواهد شد، تصریح کرد: طی این مدت در سایر نقاط استان علاوه بر افزایش غبار، کاهش دید با شدت کمتر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شعاع دید افقی در زابل ۹۰۰ متر است؛ همچنین در نیمه جنوبی استان افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود. در نیمه جنوبی استان از امروز افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود و انتظار می رود دمای بیشینه در شهرستان های دلگان، ایرانشهر، سرباز، قصرقند، نیکشهر به بیش از ۴۵ درجه برسد؛ بنابراین مدیرت تامین، توزیع و صرفه‌جویی آب و برق و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از گرمازدگی باغات ضرورری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله دیگه وقتی افغانستان عقب مونده وضعیف پررو حق ابه ایران نمیده وچنتاسدزادهیلمن وهامون خشک کرده وسیستان بلوچستان زاهدان نتیجش این میش هم وطنان بایدتوریزگردهاگروخاک خفه بشن پرروهامیگن اگه حق ابا تون میخواهین بایدچابهاروبدین به ماوبرق هرات وبکشبن وراه اهن برای افغانستان ایناهم پروشدن وشاخ ازایران بزرگ وابرقدرت باج میخواهن چقدربدبخت شدیم ما چراباید۱۶ملیون پرشنپکشورمون وهم منابع بودجه اب وبرق گاز بهداشت واموزش پرورش وحمل ونقل ..‌اینهارومثل یه ایرانی استفادکنن ازسوبسیدوکه دولت به ملتمون میده وهم۱۰ملیون شغلمون بگیرن اشغال کردن بیکارکنن و ماچقدرخریم بلانسبت وخودمون بیکاذترین وکم اب ترین خشکسال ترین هستیم واین چه توجیحی دارودنیاهمهداینهاوصعیت ایران وایرانی میدونی ومسخرمون میکنه ومیگه شماافبانی هستین بی عرضه عقب مونده واین ننگ وشرم اور

    • بدون نام

      بنده خدا مردم سیستان بلوچستان. مگر انجا منعلق به ایران نیست. چطور همه جای دنیا را برای خود شیرینی تمشیت میدهید. سر افطار خجالت نمیکشید که چه تناول میکنید. مطمین هستم که روزه تان نزد پرورگار عالم فبول نیست وقتی طفلان و مردم انجا هوا و اب و قوت ندارند و به اجبار گوشت حیوانات مثل گربه و کلاغ را میخورند. ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج