جاباما
۷۲۳۹۸۸
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

صدور قرار بازداشت موقت برای استاد هتاک

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: استاد هتاک دانشگاه آزاد تفهیم اتهام شده، قرار بازداشت موقت برای وی صادر کردیم و هم اکنون در اختیار سازمان اطلاعات سپاه است.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد؛ دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اظهار کرد: موضوع اهانت استاد دانشگاه را به مقدسات اهل سنت به شدت هم زبانی، عرفی، اخلاقی، شرعی و هم جزایی و قضایی محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید توجه داشت این اقدام، اقدامی فردی بوده که توسط این شخص انجام شده و هیچ ارگان و سازمانی این کار را تایید نمی‌کند و نباید درب مکان خاصی تجمع و وضعیت جامعه را ملتهب کرد.

موحدی راد بیان کرد: متهم را تفهیم اتهام و قرار بازداشت موقت برای وی صادر کرده‌ایم و هم‌اکنون در اختیار سازمان اطلاعات سپاه است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: تحقیقات در حال انجام است تا مشخص شود آیا ایشان بر اثر موضوع و کینه شخصی این اقدام را انجام داده و یا اقدامی سازمان یافته است که می‌خواهد اتحاد و انسجام استان را به هم بزند، منتظر نتایج تحقیقات هستیم.

وی افزود: اعتراف اولیه متهم این است که "من چون با فردی مشکل داشتم این را برای آن فرد فرستادم که بخاطر تخریب بنده آن را در فضای مجازی منتشر کرده است".

موحدی راد با اشاره به اینکه این متهم در حال حاضر نادم و پشیمان است، گفت: فیلم منتشر شده مونتاژ نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الف

      اقا حمیدصمصامی استاد هتاک وخاط ددانشگاه ازاد زاهدان مرتکب اشتباهی بسیاربزرگ ونابخشودنی شده اند؟لذاایشان بااین عمل ناشایست توهین وهتک حرمت به اعتقادات مذهب اهلسنت دل میلیون ها هموطن جامع اهلسنت کشور را درماه مبارک رمضان جریعه دارنمودند؟لذا ازمسولین امرقوه قضایبه درخواست‌وتقاضای اکید اشدمجازات کیفری وانفصال دایمی ازکلیه خدمات دولتی برای ایشان را داریم

    • مقدم

      باتشکر وقدردانی ازاقدام بموقع دستگیری مسولین قوه قضایه ونیروهای امنیتی استادخاطی وهتاک به به حریم جامع مذهبی اهلسنت لذاامیدواریم به اشدمجازات کیفری برسند

    • بدون نام

      نادم بخوره توسرت استاددانشگاه لياقت ميخادنه هرادم عقده اي نبايداسمشوگذاشت استاد اگه همين كارويه دانشجوانجام ميدادحضرات چكارش ميكردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج