۷۲۳۹۹۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

معرفی گوشی بدون حاشیه لنوو Z۵ در ۱۵ خرداد

مدتی قبل اطلاعات در خصوص گوشی Lenovo Z۵ و نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد. در ابتدا تنها یک گوشه از بدنه Z۵ به تصویر کشیده شده بود که همراه با آن چانگ چنگ، معاون ارشد لنوو از کاربران پرسیده بود که به نظر آنها گوشی آینده این کمپانی نسبت نمایشگر به بدنه چند درصدی خواهد داشت. حالا تاریخ معرفی رسمی این گوشی این دستگاه اعلام شده است.

وبسایت سخت افزار: مدتی قبل اطلاعات در خصوص گوشی Lenovo Z۵ و نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد. در ابتدا تنها یک گوشه از بدنه Z۵ به تصویر کشیده شده بود که همراه با آن چانگ چنگ، معاون ارشد لنوو از کاربران پرسیده بود که به نظر آنها گوشی آینده این کمپانی نسبت نمایشگر به بدنه چند درصدی خواهد داشت. حالا تاریخ معرفی رسمی این گوشی این دستگاه اعلام شده است.

این گوشی در تاریخ ۵ ژوئن (۱۰ خرداد) به طور رسمی معرفی خواهد شد، این خبر توسط چانگ چنگ معاون ارشد لنوو و مدیرعامل سابق ZUK تأیید شده است. رویداد معرفی گوشی Lenovo Z۵ در ساعت ۲ بعد از ظهر در پکن چین برگزار خواهد شد. امروز چنگ در پستی جداگانه اعلام کرده است که که گوشی Z۵ دنباله روی گوشی های Z۱، Z۲ Pro و Z۲ برند ZUK خواهد شد. او همچنین در کنار پوستر معرفی این گوشی متنی متعهدانه منتشر کرد که حاکی از آنست که انجام فداکاری و تعهد ۲۴/۷ و پشتیبانی هوادارن دلیل اصلی اینست که Z۵ در این تاریخ رونمایی می شود.

معرفی گوشی بدون حاشیه لنوو Z۵ در ۱۵ خرداد

اگرچه مشخصات این گوشی هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است، این گوشی باید دارای یک باتری عظیم الجثه باشد، چرا که هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی تنها با یک بار شارژ می تواند 45 روز در حالت آماده به کار باشد. چنگ همچنین ادعا کرده بود که Lenovo Z5 دارای 4 تکنولوژی پیشرفته و 18 تکنولوژی ای می باشد که پتنت آنها به ثبت رسیده است. همچنین انتظار میرود که رابط کاربری ZUK نیز دوباره به گوشی جدید لنوو بازگردد. با این حال این اخبار تا پیش از معرفی رسمی Z5 قابل استناد نیستند و کماکان باید تا 15 خرداد، زمان معرفی این گوشی صبر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج