۷۲۴۰۲۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کریمی قدوسی: موسویان دوتابعیتی است

جواد کریمی قدوسی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در توضیح حواشی پیرامون گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها و نحوه جمع‌آوری اطلاعات، گفت: براساس استعلام از مجاری و جمع‌آوری اطلاعات از طرق دیگر مشخص شد که بالغ بر ۳۰۰ دوتابعیتی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی وجود دارند.

خبرگزاری خانه ملت: جواد کریمی قدوسی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در توضیح حواشی پیرامون گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها و نحوه جمع‌آوری اطلاعات، گفت: علی رغم همکاری برخی از دستگاه‌ها، نهاد ریاست جمهوری در ارایه لیست دوتابعیتی‌ها با کمیته تحقیق و تفحص هیچ همکاری نکرد، در حقیقت بر اساس استعلام از تمامی وزارتخانه‌ها تنها حدود ۱۳، ۱۴ نفر دوتابعیتی به کمیته اعلام شد، اما براساس استعلام از سایر مجاری و جمع‌آوری اطلاعات از طرق دیگر مشخص شد که بالغ بر ۳۰۰ دوتابعیتی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی وجود دارند.

جمع‌آوری اطلاعات دوتابعیتی‌ها از طریق فراخوان کمیته تحقیق و تفحص

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در توضیح ابهامات مطرح پیرامون جمع‌آوری اطلاعات از کف خیابان، تصریح کرد: در واقع پس از اعلام انجام و پیگیری تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها، کمیته تحقیق و تفحص فراخوانی زد که طی آن از عموم مردم درخواست شد تا در صورت داشتن اطلاع، آنها را در اختیار کمیته قرار دهند. از این رو تعدادی از طریق ایمیل و نامه نگاری گزارش‌هایی به ما دادند و منظور از کف خیابان اطلاعاتی است که از این طریق جمع آوری شده است.

کریمی قدوسی افزود: منظور از کف خیابان، بستگان یا همکاران یا اطرافیان و قوم و خویشان برخی دوتابعیتی‌ها هستند که این اطلاعات را در اختیار کمیته تحقیق و تفحص قرار دادند، به عنوان مثال برخی از کارکنان و مسئولان وزارت نفت با حضور در مجلس به ما اعلام کردند افراد دوتابعیتی بسیاری در این وزارتخانه حضور دارند در صورتی که طبق استعلام به ما گزارش دادند که هیچ دوتابعیتی در وزارت نفت وجود ندارد.

موسویان به جهت عضو هیات علمی دانشگاه آمریکا دوتابعیتی محسوب می‌شود

او در‌ ادامه در توضیح شبهه‌ای که در ارتباط با افرادی چون موسویان نیز مطرح شده است،‌ گفت: از اسامی افرادی چون موسویان، خاوری و دری اصفهانی تحت عنوان مصادیقی در گزارش دوتابعیتی‌ها نام برده شده است. اما هرچند گفتند موسویان دو تابعیتی نیست اما به جهت اینکه عضو هیات علمی دانشگاهی در آمریکا است و در‌ آنجا تدریس می‌کند،‌ دوتابعیتی محسوب می‌شود.

گزارش دوتابعیتی‌ها سه هفته دیگر در صحن علنی قرائت می‌شود

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در گزارش به دوتابعیتی‌ها، افراد دارای اقامت و گرین کارت پرداخته شده است، ادامه داد: طرح اصلاح قانون دوتابعیتی‌ها هم که به موجب این تحقیق و تفحص تهیه شده، به مرکز پژوهش‌های مجلس ارایه شده و پس از بررسی‌های نهایی در دستور کار کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها با بیان اینکه اسامی دوتابعیتی‌ها در صحن علنی قرائت نخواهد شد، یادآور شد: گزارش تحقیق و تفحص در هیات رئیسه مجلس چاپ شده است، دو نوع دستور کار در مجلس است، بخشی مربوط به طرح‌ها و لوایح و دستورهایی مبنی بر قرائت گزارش‌های نظارتی در هیات رئیسه است. گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در ردیف ششم قرار گرفته است لذا سه هفته دیگر نوبت قرائت این گزارش می‌رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آقای قدوسی چقدر به افشاگری و رسوا کردن علاقه خاصی دارن احتمالا تو مدرسه از این بچه جاسوسا بوده که برای مدیراش خودشیرینی می کرده

    • ایرانی

      یواش یواش !!!!ماه همیشه زیر ابر نمیمونه

    • بدون نام

      کف خیابون وخبرازقوم خویش افرادی که نام بردید هزینه کردن واب درهاونگ کوبیدن است ، خاوری ودری و موسویان مملکت رافلج کردند؟ فقط همین! اعدامشون کنیدتابهانه شماهم تمام شود.! خسته شدیم ازخبرهای شما، خودشماخسته نشدی؟

    • بدون نام

      اگه بقیه رو دو تابعیتی میدونی.اقای کریمی قدوسی چه تالعیتی داری.که تا الان یک نطق درباره مشکلات و معضلات حوزه انتخابی ات نداشتی و فقط دنبال عقده گشایی نسبت به جناح اصلاح طلب هستی.اگر چه انها هم اش دهان سوزی نبوده و نیستند.

    • بدون نام

      آقای قدوسی بعضی از بزرگان قوم که پسوند خارجی دارند نیز دو تابعیتی هستند. حتما شما هم می شناسید.

    • ایرانی

      بشی صدقه سری دکترموسویان
      ان شاءالله

    • بدون نام

      ترسوها چرا نظرات رو نمی ذارید

    • بدون نام

      دلم به حال کشورم می سوزد چطور ممکن است وزارت اطلاعات خبر ندارد چه کسانی دو کشور را غارت میکنند چرا به رهبر مان اطلاع نمی دهند گوش انها را به دستشان قرار بدهد

    • بدون نام

      فردا وزیر اطلاعات نماینده دولت صراحتا میگه هم چین چیزی نیست لیست ها تکراری بدستشون نماینده ها رسیده .

    • بدون نام

      بایدسنجیدکه تابعیتش کدام طرف سنگین تره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه مردم جدیدا دوتابعیتی میشوند چون مسافرت به خارج میکنند

    • کارمند

      بیشتر مسئولین گرین کارت آمریکا و اروپا دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج