۷۲۴۰۳۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

وضعیت لیست ۱۸ نفره آبی‌ها در لیگ هجدهم

استقلال در حالی از هم اکنون فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را آغاز کرده است که نگاهی به لیست این تیم نشان می دهد که آبی ها نمی توانند تحرک زیادی برای جذب بازیکن داخلی داشته باشند مگر اینکه بازیکنان زیادی از این تیم جدا شوند.

ورزش سه: لیست ۱۸ نفره بزرگسال استقلال برای فصل پیش کاملا پر بود و بنابراین آبی ها به ازای جذب هر بازیکن باید یک نفر را از لیست تیم خود خارج کنند.

در این بین گفته می شود جدایی بویان، جابر انصاری، علی قربانی، پادوانی و البته بهنام برزای از این تیم قطعی است و با این شرایط آبی ها می توانند در فصل نقل و انتقالات ۵ بازیکن بزرگسال جذب کنند.

اما در این بین میلاد زکی پور و آرمین سهرابیان دو بازیکن هستند که برای فصل جدید نام شان به لیست بزرگسال باشگاه اضافه می شود و در این بین گفته می شود سهرابیان با توجه به درخششی که در پایان فصل داشت در این تیم ماندنی است اما هنوز تکلیف زکی پور که البته قرارداد طولانی مدت با استقلال دارد مشخص نیست.

با این شرایط سهرابیان یکی از سهمیه بزرگسال استقلال را پر خواهد کرد و با این شرایط استقلال می تواند ۴ بازیکن دیگر جذب کند.

در این شرایط سرور جپاروف تنها بازیکن خارجی استقلال است که ماندنش در این تیم قطعی شده است و اخبار رسیده حاکی از آن است که شفر قصد دارد حداقل ۲ و حداکثر ۳ بازیکن خارجی جذب کند؛ این به آن معنی است که اگر تیام استقلال را ترک کرد آبی ها ۳ و اگر در این تیم ماندنی شود سرمربی آبی ها ۲ بازیکن خارجی جدید جذب می کنند.

با این شرایط در لیست استقلال تنها جای دو بازیکن بالای ۲۳ سال می ماند که استقلال می تواند برای آن بازیکن جذب کند.

آنچه از لیست استقلال مشخص است این است که این تیم یا باید بازیکنان بیشتری را در لیست خروج خود قرار بدهد و یا در نقل و انتقالات بازیکن زیر ۲۳ سال جذب کند تا بتواند تعداد بازیکن داخلی بیشتر در فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m.m

      امسال دیگه به پرسپولیس امون نمیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج