جاباما
۷۲۴۰۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کیهانی: امیدواریم با حداکثر ظرفیت به جاکارتا برویم

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: به عنوان عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک می‌گویم که رویکرد برای حضور در بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی کسب مدال است و جاکارتا محلی برای کسب تجربه نیست.

ایسنا: مجید کیهانی، رییس فدراسیون دوومیدانی در مراسم میثاق با امام راحل اظهار کرد: همه جامعه ورزشی جمع شده‌ایم تا وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل اعلام کنیم و از محفل یادگار امام بهره ببریم. ما برنامه‌های خود را در دوومیدانی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از تابستان گذشته آغاز کردیم.

او ادامه داد: بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا که بهترین نتیجه تاریخ را هم گرفتیم به یک جمع‌بندی خوب رسیدیم و خیلی زود برای استخدام مربیان تراز اول اقدام کردیم. برای حدادی مک ویل کینز آمریکایی را به خدمت گرفتیم. با ماساژور روسی او را نیز مجددا قرارداد بستیم. احسان از ابتدای آبان ۹۶ تمرین‌های خود را برای جاکارتا آغاز کرد. اردوهایی در داخل کشور در جزیره کیش و همچنین سه ماه در آمریکا را پشت سر گذاشت. از دو سه روز گذشته به آلمان رفته است و اولین مسابقه‌اش در آلمان را انجام داد و رکورد خوبی را نیز ثبت کرد.

وی افزود: حدادی در لیگ الماس رم و چند لیگ الماس دیگر شرکت خواهد کرد و تا بازی‌های آسیایی به آمادگی کامل خواهد رسید. ما برای بازی‌های آسیایی قول سه مدال طلا، نقره و برنز داده‌ایم و امیدواریم که بهتر از این نتایج کسب شود. ظرفیت بچه‌ها بیشتر از این‌هاست. این سه مدال کف پیش‌بینی ماست و درخصوص اوج هرچه خدا برکت دهد.

او در پاسخ به این سوال که برای بانوان چه برنامه‌ای دارید و چه تعداد در بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد، گفت: ما رکورد ورودی اعلام کردیم هر کسی که رکورد را به دست آورد به جاکارتا خواهد رفت. البته این تنها ملاک ما نیست تصمیم نهایی در سازمان تیم‌های ملی گرفته خواهد شد هر کسی که رکورد بزند، نامش در سازمان تیم‌های ملی افزوده می‌شود و روی آن بحث و بررسی می‌شود و تصمیم‌گیری نهایی برای حضورش در جاکارتا انجام می‌شود.

رییس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که تعداد شرکت کنندگان این رشته در جاکارتا چقدر خواهد بود گفت: ما ۱۶ سهمیه داریم امیدوارم بتوانیم با حداکثر ظرفیت به جاکارتا برویم. ما از مدت‌ها قبل گفته‌ایم که حضور کیفی مهم است. با دو رویکرد اول گرفتن قطعی مدال و دوم در محدوده مدال گرفتن باشد ورزشکاران به رقابت‌ها اعزام می‌شوند. جاکارتا جایی نیست که کسی برای کسب تجربه اعزام شود. این را نه به عنوان رییس فدراسیون بلکه به عنوان عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک برای همه ورزش‌ها می‌گویم. قطعا رویکرد ما در بازی‌های آسیایی و بازی‌های المپیک کسب مدال است.

او در ادامه گفت: اردوهای تفتیان نیز از ۱۵ ماه پیش در پاریس زیر نظر مربی فرانسوی آغاز شد. شب گذشته نیز در یک مسابقه شرکت کرد و وارد مرزی که ما می‌خواهیم شده است. او با رکورد ۱۰:۳۲ آغاز کرد و بعد به ۱۰:۲۲، ۱۰:۱۹ و اکنون نیز به ۱۰:۱۷ رسیده و شرایط خوبی دارد. قنبرزاده نیز در روسیه اردوهای خود را پشت سر می‌گذارد. اکنون به فصل مسابقه وارد شده و بعد ان‌شاءالله برای بازی‌های آسیایی آماده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج