۷۲۴۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زیبایی سوزنی

۳۰ سالگي را پشت سر گذاشتيد و نگران بروز چين و چروك هستيد و افتادگي عضلات و پوست صورت نگران‌تان كرده است؟امروزه در جهان شيوه‌هاي مختلفي براي حفظ زيبايي، نشاط و شادابي پوست وجود دارد كه يكي از رايج‌ترين، موثرترين و پراقبال‌ترين آنها طب سوزني است.

زیبایی سوزنی
مجله زندگی ایده آل: ۳۰سالگي را پشت سر گذاشتيد و نگران بروز چين و چروك هستيد و افتادگي عضلات و پوست صورت نگران‌تان كرده است؟ هوشيار باشيد اما نگران نباشيد. امروزه در جهان شيوه‌هاي مختلفي براي حفظ زيبايي، نشاط و شادابي پوست وجود دارد كه يكي از رايج‌ترين، موثرترين و پراقبال‌ترين آنها طب سوزني است. شيوه‌اي كه امروزه توسط بسياري از بازيگران و خواننده‌هاي مطرح جهان براي حفظ شادابي و سلامت پوست مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به گفته بسياري از كارشناسان و درمانگران شيوه‌هاي طبيعي طب رايج طب سوزني از جمله روش‌هاي منحصربه فرد و كم‌عارضه در جهان است كه مي‌تواند زيبايي و شادابي را در كمتر از يك ماه به شما هديه كند.

براي از بين بردن جاي جوش دنبال چاره‌ هستيد

روش چيني‌ها را تجربه كنيد

اگر براي از بين بردن جاي جوش و ترميم خراش‌هاي سطحي پوست‌تان به دنبال راه چاره‌ هستيد و مي‌خواهيد بدون استفاده از شيوه‌هاي درماني تهاجمي و مدرن آنها را درمان كنيد با متخصص طب سوزني مشورت كنيد. متخصصان طب سوزني بر اين باورند كه استفاده از سوزن‌هاي طب سوزني علاوه بر آنكه مي‌تواند كلاژن‌سازي پوست را تحت تاثير قرار دهد، مي‌تواند جريان گردش خون را در بافت صورت افزايش دهد و به اين ترتيب هم خونرساني و هم غذارساني به بافت‌هاي آسيب‌ديده را بيشتر كند، بنابراين در صورتي كه برنامه غذايي افراد نيز مناسب باشد يعني موادمعدني، آنتي‌اكسيدان‌ و ويتامين‌هاي مورد نياز پوست را مصرف كنند، تحريك‌هاي طب سوزني كمك مي‌كند تا روند تغذيه سلول‌هاي پوست بهبود يابد و آسيب‌هاي پوستي و آثار به جاي مانده از زخم يا جوش پاكسازي و درمان شود. اين شيوه حتي براي پاكسازي جوش‌ها و آكنه‌ها نيز توسط درمانگران طب سوزني توصيه مي‌شود.

زیبایی سوزنی

مي‌خواهيد با اخم ابروها خداحافظي كنيد

كلاژن‌سازي پوست‌تان را تحريك كنيد

همه ما با فرا رسيدن ۴۰ سالگي نشانه‌هايي از چين و چروك، شلي و افتادگي پوست را در نقاط مختلف پوست به ويژه اطراف چشم و لب‌ها مشاهده مي‌كنيم. بروز اين چين و چروك‌ها عمدتا به دليل كاهش قابليت‌هاي بازسازي كلاژن در پوست اتفاق مي‌افتد. كلاژن در حقيقت پروتئيني است كه در حفظ سلامت، نشاط و شادابي پوست بسيار موثر است. وجود اين پروتئين در بافت پوست موجب مي‌شود تا خاصيت ارتجاعي پوست حفظ شود. بنابراين هرگونه اختلال در روند بازسازي كلاژن پوست موجب شلي، افتادگي و بروز چين و چروك پوست مي‌شود. با افزايش سن و گذشتن از مرز ۴۰سالگي روند بازسازي كلاژن پوست در مقايسه با روزهاي جواني كندتر مي‌شود، بنابراين احتمال افتادگي و چين و بروز آن در پوست افزايش مي‌يابد. درمانگران طب سوزني با زدن سوزن‌هايي به نقاط خاصي از پوست صورت مي‌توانند روند كلاژن‌سازي پوست را تقويت كنند و مانع از بروز چين و چروك‌ها در صورت شوند، بنابراين اگر نگران خط اخم خود هستيد كه اين روزها نشاط و خنده را از شما گرفته با يك متخصص طب سوزني مشورت كنيد. در اين حالت به راحتي مي‌توانيد بدون نياز به تزريق با خط اخم خود خداحافظي كنيد.

سلوليت‌‌ها ظاهرتان را زشت كرده

از سوزن‌هاي چيني كمك بگيريد

سلوليت در حقيقت همان وضعيت پرتقالي پوست است كه در نواحي ران، باسن و پهلو ظاهر مي‌شود و پيش از هر چيز زيبايي پوست را تحت تاثير قرار مي‌دهد. نواحي درگير با سلوليت به دليل اختلال در گردش خون دچار تورم و سفتي مي‌شود و البته افزايش وزن و كاهش وزن به صورت مستمر، رژيم غلط غذايي و پوشيدن لباس‌هاي تنگ و نامناسب از ديگر دلايل بروز سلوليت‌ها در بدن است. اما از آنجا كه كاهش جريان گردش خون يكي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين عوامل بروز سلوليت‌هاست، طب سوزني مي‌تواند بسيار كمك‌كننده باشد. درمانگر طب سوزني با كمك سوزن‌ها علاوه بر تحريك سوخت و ساز بدن و افزايش متابوليسم بدن به منظور كاهش وزن با بهبود جريان گردش خون در موضع سلوليت مي‌تواند به كاهش و درمان آن كمك كند. اين شيوه يكي از بهترين شيوه‌هاي طبيعي و غيرتهاجمي در جهان براي درمان سلوليت است كه هيچ عوارضي را براي بيمار به همراه ندارد.

خشكي پوست كلافه‌تان كرده

به سبك چيني‌ها پوست‌تان را مرطوب كنيد

يكي از شايع‌ترين شكايت‌ خانم‌ها با شروع فصل پاييز افزايش خشكي و زبري پوست است. اگر شما هم در اين گروه قرار مي‌گيريد و خشكي پوست با شروع فصل سرما در شما قوت مي‌گيرد مي‌توانيد با كمك تكنيك‌هاي درمانگران طب سوزني براي درمان خشكي پوست و افزايش رطوبت پوست‌تان اقدام كنيد. به اين ترتيب با يك تير سه نشان را مي‌زنيد. با اين كار نه تنها به آبرساني بهتر به سلول‌ها و بافت‌هاي پوستي كمك مي‌كنيد بلكه با افزايش جريان گردش خون در پوست صورت به بهبود غذارساني به اين سلول‌ها كمك مي‌كنيد. ضمن آنكه جريان جايگزيني سلول‌هاي جوان و شاداب را با سلول‌هاي پير و فرسوده بالا مي‌بريد. به اين ترتيب هم مي‌توانيد خشكي پوست‌تان را درمان كنيد و هم به جواني و شادابي آن كمك كنيد.

زیبایی سوزنی

از تيرگي پوست‌تان خسته‌ايد

هورمون‌هاي دروني را متعادل كنيد

طب سوزني چين به شيوه‌هاي مختلفي مي‌تواند به زيبايي و شادابي پوست‌تان كمك كند. اگر شما هم در گروه افرادي هستيد كه از تيرگي و كدري پوست‌تان خسته شده‌ايد شايد در حال تجربه يك به هم ريختگي هورموني هستيد. از ديدگاه درمانگران طب سوزني ايجاد تعادل هورموني در بدن و تنظيم انرژي‌ يين و يانگ مي‌تواند يكي از ساده‌ترين روش‌ها براي از بين بردن تيرگي پوست باشد. در حقيقت عدم پاكسازي و سم‌زدايي ارگان‌هاي دروني بدن به ويژه كبد از سموم و فضولات بدن يكي از مهم‌ترين دلايلي است كه موجب تيرگي و كدري پوست در مردان و زنان مي‌شود. متخصصان طب سوزني با كمك سوزن‌هاي يكبار مصرف و بسيار نازكي كه دارند نقاط مربوط به ارگان‌هاي دروني بدن را تحريك مي‌كنند و با انتقال انرژي‌ از طريق مردين‌ها به اندام‌هايي مثل كبد به پاكسازي بهتر سموم و درمان و پيشگيري از تيرگي پوست كمك مي‌كنند.

اگزما پوست‌تان را ملتهب كرده

از طب سنتي چين كمك بگيريد

در طب سنتي چين براي درمان اگزما راه‌حل‌هاي مختلفي وجود دارد. گياه درماني و طب سوزني از جمله رايج‌ترين شيوه‌هاي درمانگران طب سنتي براي درمان اگزما و آلرژي‌هاي پوستي است. در شرايطي كه پوست بيمار با واكنش‌هايي مانند خارش، التهاب و سرخي پوست به‌دليل ابتلا به اگزما مواجه مي‌شود بيمار از چند جهت دل‌نگران مي‌شود. نخست ابتلا به بيماري و دشواري‌هاي درمان آن او را به فكر وا مي‌دارد و در درجه بعد علت ابتلا به اگزما او را آشفته مي‌كند و در مرحله بعدي از بين رفتن زيبايي ظاهري بيمار را با بحران روحي مواجه مي‌كند. خوشبختانه طب سوزني قابليتي دارد كه می‌تواند با زدن سوزن‌ها به‌طور همزمان براي درمان بيماري، كاهش علائم و بازگشت زيبايي به پوست بدن كمك كند.

نکاتی که نباید فراموش کنید

چرا طب سوزني را به شما توصيه مي‌كنيم

جوانسازی پوست به کمک طب سوزنی در کنار تمامی مزیت‌ها و حسن‌هایی که دارد تنها یک عارضه بسیار کوچک و سطحی با خود به همراه دارد و آن این است که ممکن است در برخی نقاط صورت پس از دریافت سوزن کبودی یا قرمزی خیلی سطحی دیده شود که این عارضه نیز در مدت زمانی کمتر از ۳ تا ۴ روز برطرف می‌شود. این عارضه در مقابل برخی از عوارض جبران‌ناشدنی شیوه‌های جوانسازی پوست در طب مدرن غیرقابل مقایسه و قابل چشم‌پوشی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج