جاباما
۷۲۴۱۰۰
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری ۲ تیم تروریستی در آستانه ارتحال امام

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) از دستگیری دو تیم که قصد ایجاد ناامنی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) داشتند، خبر داد.

خبرگزاری مهر: سردار محمد یزدی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امسال هماهنگی های بیشتری برای توزیع افطاری بین زائران حرم امام (ره) انجام شده است.

وی از هماهنگی کمیته های بهداشت، راهنمایی و ... خبر داد و افزود: از زائران عزیز می خواهیم که به توصیه های مامورین انتظامی بیش از پیش توجه کنند، تلاش ما هم این است که مشکلی پیش نیاید و مراسم امسال با شکوه بیشتر و با حضور امام عزیزمان، حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شود.

فرمانده سپاه محمد رسوال الله(ص) تهران با بیان اینکه امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) از مرزهای کشور تا حرم برقرار شده است، گفت: دو تیم که درصدد ایجاد ناامنی در مراسم ارتحال امام(ره) برآمده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: دشمن از آمادگی ما با خبر است و می داند، در صورت اقدام برای ایجاد ناامنی با سیلی محکمی جلوی آن ها خواهیم ایستاد.

پیش بینی بالغ بر ۵۰۰ هزار زائر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

یزدی با بیان این که نگرانی عمده ای برای برقراری امنیت در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) وجود ندارد، تاکید کرد: همه مسائل امنیتی را با تجمیع کارهایی که انجام دادیم، می توانیم کنترل کنیم و جای نگرانی نیست.

فرمانده سپاه محمد رسوال الله(ص) تهران با بیان این که با توجه به ماه مبارک رمضان زائران از راه های دور کم تر برای شرکت در مراسم ارتحال امام(ره) اقدام می کنند، گفت: پیش بینی ما این است، که تعداد زائران امسال نیز مانند سال های گذشته باشد و مطمئنیم بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر در این مراسم شرکت خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باتشکراز سردار یزدی که منطقی درمورد تعداد زائران اظهارنظرفرمودن .چون تلویزیون از یک میلیون ، ده میلیون نفرامارمیده وجزفرافکنی کاردیگه یی نمیکنه!حتی هیچ مسئولی اغراق درآمارنمیکنه جزخبرنگاران تلویزیون! حالاروزمراسم وخبرنگاراعزامی و مجری رو خواهیم دید

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      ماشاءالله ماشاءالله ماشاءالله احسنتم

    • ناشناس

      فیلمش کو

    • بدون نام

      زنده باد غيور مردان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج