۷۲۴۱۵۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قوچان‌نژاد: فقط ۱۵ دقیقه خوب بازی نکردیم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد این تیم در دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه نمایش خوبی داشته است.

خبرگزاری تسنیم: رضا قوچان‌نژاد بعد از شکست ۲ بر یک تیم ملی ایران مقابل ترکیه در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: فکر می‌کنم ۱۵ دقیقه اول بازی برای ما خیلی سخت گذشت. ترکیه خیلی خوب پرس انجام داد که باعث شد یک بر صفر عقب بیفتیم، اما خداراشکر بعد از گلی که دریافت کردیم همه مثبت فکر کردیم و با انرژی بیشتر موقعیت‌های خوبی در نیمه اول کسب کردیم که حتی می‌توانستیم در همان نیمه حتی ۲ بر یک از حریف جلو بیفتیم. البته ترکیه هم چند موقعیت خوب داشت که بیرانوند خیلی خوب آنها را مهار کرد.

وی درباره عملکرد تیم ملی ایران در نیمه دوم این بازی تصریح کرد: در نیمه دوم نیز روی حمله نه چندان خطرناک گل دوم را دریافت کردیم، اما تا پایان بازی سعی کردیم که نتیجه را به تساوی بکشانیم که متأسفانه نشد. فکر می‌کنم جدا از ۱۵ دقیقه اول در این مسابقه خوب بازی کردیم.

مهاجم تیم ملی ایران در پاسخ به این سؤال که «در دقیقه ۸۰ وارد زمین شدی و آیا بهتر نبود زود‌تر به میدان می‌آمدی؟», گفت: امروز قسمت بود فقط ۱۰ دقیقه بازی کنم، اما خداراشکر توانستم با همان پنالتی که گرفته شد به تیم ملی کمک کنم. البته آن صحنه خودش گل بود و بازیکن حریف با دست مانع ورود توپ به دروازه‌ شد که داور پنالتی گرفت.

قوچان‌نژاد با اشاره به سختی کار تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ادامه داد: ان‌شاءالله باید سعی کنیم در بازی بعد و مخصوصاً در روسیه که شرایط سخت‌تر می‌شود, همه در تیم به یکدیگر کمک کنیم تا بازی‌ها را بهتر شروع کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترکیه با توجه به بازیکنان جدیدی که داشت بهتر از تیم تقریبا ترکیب اصلی ایران بود. کاش تیم ملی ترکیه هم با نفرات اصلی تر بازی میکرد و تیم ایران محک جدیتری میشد هرچند همین تیم هم خوب بود

    • بدون نام

      اره راست پسر فقط ۱۵ دقیقه کشیدین زیرش مابقی فقط تماشا بازی میکردین،اخه این همه پول مفت،تمرین،عشق وحال، خرجتون کردن اینقد بی ارزه باشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج