۷۲۴۲۴۱
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

برگشت به عقب از نوع والیبال!

باخت تیم ملی والیبال در آخرین روز هفته اول لیگ ملت‌ها با بازی پراشتباه مقابل ژاپن همه را بهت زده كرد.

خبرورزشی: هیچ‌كس فكرش را هم نمی‌كرد شاگردان ایگور كولاكوویچ با بدترین نتیجه مقابل ژاپنی‌ها هاراگیری كند. آنها كه یك باخت برابر فرانسه و یك برد از استرالیا گرفته بودند، برای پیروزی دوم و اضافه كردن ۳ امتیاز پا به زمین گذاشتند اما نشد. هیچ چیز آن‌طور نبود كه آنها فكر می‌كردند. ژاپن با شروع بازی آنقدر محكم مقابل ایران بازی كرد كه با شوك به تیم ملی ایران، كاری كردند كه حرفی برای گفتن نداشته باشند. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی هم این قضیه را تأیید می‌كند: «بچه‌ها خیلی راحت به زمین رفتند ولی غافلگیر شدند و تا به خودشان بیایند دو ست را از دست دادند. ست سوم را هم به زور بردند. بچه‌ها در ست چهارم تازه متوجه شدند مقابل چه تیمی بازی می‌كنند. اشتباهات فردی بازیكنان خیلی زیاد بود.»

تیم آنقدر بد بود كه حتی ایگور كولاكوویچ سرمربی تیم ملی هم بعد از باخت به آن اعتراف می‌كند: «بازی سختی بود و انتظار چنین بازی را داشتیم. بازی پر تنشی بود. هر دو تیم اشتباهات زیادی داشتند. ایران در لحظات حساس بازی عملكرد خیلی خوبی مثل بازی با استرالیا نداشت. این نتیجه برای ما خوشایند نیست چون اصلاً انتظار نداشتیم برابر ژاپن شكست بخوریم. همه چیز در بازی با ژاپن بد بود.» حتی امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال معتقد است این باخت زنگ خطر را برای ایران به صدا درآورد: «این باخت زنگ خطر برای والیبال است. باید شرایط را درك كنیم و با رفع ضعف‌ها در تمرینات و فرصت كم تا بازی‌های بعد شرایط تیم را بهتر كنیم.»

بازی با ژاپن برای ایران حكم بازی‌های حیثیتی را دارد و به همین خاطر شاید باخت به این تیم كه سال‌ها قبل آرزوی گرفتن یك ست از آن را ایران داشت، همه را اذیت كرد. بابت همین خیلی‌ها در فضای مجازی بعد از باخت نوشتند: «رسیدیم به جایی كه گرفتن یك ست آرزو بود.» اما بهنام محمودی ملی‌پوش سابق می‌گوید: «نتیجه‌ای كه پیش‌بینی می‌كردیم اتفاق نیفتاد. تیم مقابل ژاپن خوب بازی نكرد. تیمی كه اوریج قدی كوتاهی داشت. تنها با یك پاسور و پشت‌خط‌زنش ایران را برد اما نباید سختگیرانه عمل كنیم. باید تیم را حمایت كرد تا هفته به هفته جلو بهتر شود.» او معتقد است ژاپن در روز بد ایران را برده:«با یك باخت نمی‌شود گفت برگشت به عقب كردیم. بازی در روز خوب ژاپنی‌ها بود و روز بد ما. مثل وقتی كه ما آمریكا را بردیم. در واقع آن روز آمریكا در حد خودش ظاهر نشد. در ورزش جای اشتباه هست و جذابیتش هم به همین است. امیدواریم بچه‌ها از هفته دوم جبران كنند.»

به گفته خوش خبر ملی‌پوشان هنوز هم شوكه هستند: «ژاپن تیم ما را برد و شگفتی‌ساز شد. این باخت قبولش سخت بود و بچه‌ها هنوز در شوك باخت هستند.»

او البته در جلسه‌ای با بازیكنان صحبت كرده : «من بعد از باخت تیم جلسه‌ای با بازیكنان داشتم و به آنها گفتم به دلیل باخت فكر كنند اما نتیجه را فراموش كنند و با حرفه‌ای‌گری ذهنیت‌شان را برای بازی‌های هفته دوم تغییر دهند.»

در حالی كه ایرانی‌ها روی دو برد مقابل استرالیا و ژاپن حساب می‌كردند تا با دست پر برای هفته دوم در آرژانتین مقابل حریفان سرسخت‌‌‌؛ آرژانتین، كانادا و ایتالیا بازی كنند اما تنها یك برد نصیب تیم شد. نتیجه‌ای كه كار تیم ملی والیبال ایران را برای صعود به دور نهایی گره زد. چراكه در هفته‌های آینده بازی‌های سخت‌تری انتظارش را می‌كشد. البته حالا كار كولاكوویچ و دستیارانش ریكاوری ذهنی ملی‌پوشان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاوقتی که باند بازی بازیکنان خوب کنارگذاشته وبازیکنان سفارشی وبی کیفیت به بازی گرفته شوند وضع بدترازاینهم میشود

    • یوسفی

      تا کی میخوایم سرویس های ساده بزنیم

    • یوسفی

      تا کی میخوایم سرویس های ساده بزنیم

    • یوسفی

      کاش معنوی نزاد بود

    • حسین

      معنوی نژاد کی به تیم اضافه میشه

      پاسخ ها

      • S.M

        از هفته 2

    • Kosar

      با این توپ گیری و سرویس های موجی به جایی نمیرسیم. اگه معنوی نژاد بود ترکیب عبادی و معنوی غوغا میکرد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج