جاباما
۷۲۴۲۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سه بازیکن کلیدی تیم ملی مراکش

سایت عربی کوره در گزارشی از سه بازیکن کلیدی و با تجربه تیم ملی فوتبال مراکش تمجید کرد و این سه بازیکن را مهره‌های موثر مراکش در جام جهانی معرفی کرد.

ایسنا: به نقل از سایت عربی کوره، تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش یکی از حریفان ایران در جام جهانی۲۰۱۸ روسیه است. دیدار نخست تیم‌ ‌ملی مراکش در در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ایران خواهد بود که این دیدار برای دو تیم بسیار حساس است و نتیجه‌ آن می‌تواند آنها را امیدوار و یا ناامید به صعود کند.

سایت عربی کوره در گزارشی از سه بازیکن کلیدی مراکش سخن به میان آورد که سرمربی این تیم نگاهی خاص ویژه‌ به آنها دارد.

* مبارک بوصوفه:

این بازیکن مراکشی ۳۳ سال سن دارد و در تیم الجزیره بازی می‌کند. مبارک در مرحله انتخابی از بهترین‌های تیم هرو رنارد بود و سهم بسزایی در صعود مراکش داشت.

بوصوفه محکم بازی می‌کند و به خوبی می‌تواند بین خط دفاعی و خط حمله ارتباط برقرار کند. او سابقه بازی کردن در اندرلخت بلژیک و همچنین ماخاچ کالا و لوکوموتیو روسیه را در کارنامه دارد و تجربه‌اش می‌تواند به تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش کمک زیادی کند. با وجود این که این بازیکن ۳۳ سال سن دارد اما همچنان آماده و سر حال است.

* مهدی بن عطیه:

به عنوان کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش مسئولیت سنگینی در جام جهانی روسیه بر دوش دارد. او یکی از کلیدی‌ترین بازیکن تیمش است و تجربه بالایی که دارد می‌تواند به داد مراکش برسد.

بن عطیه ۳۱ سال سن دارد. او سابقه بازی کردن در تیم‌های اروپایی اودینزه، رم، بایرن مونیخ و در حال‌ حاضر نیز یوونتوس را در کارنامه دارد. این مدافع سرشناس مدت‌ها است که رویای حضور در جام جهانی را دارد. او ماموریت سنگینی پیش رو دارد و باید بتواند خط دفاعی تیمش را برابر تیم های قدرتمند اسپانیا، پرتغال و ایران رهبری کند.

* کریم الاحمدی:

با وجود این که ۳۳ سال سن دارد اما ستاره فاینورد بسیار آماده و سر حال است. او به بازیکنی با تجربه تبدیل شده است و سهم بسزایی در صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش به روسیه داشت.

الاحمدی، یک هافبک دفاعی انرژیک است. او به خوبی مانع از بازی سازی حریف می‌شود و تلاش زیادی در میانه میدان از خود نشان می‌دهد. به این بازیکن لقب " ریه شیر" داده‌اند و این به خاطر تلاش زیادی است که در میدان دارد. او سابقه بازی کردن در تونته و فاینورد هلند را دارد و برای استون ویلا و الاهلی امارات هم بازی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج