۷۲۴۲۷۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

یاوری: کی‌روش اول خودش را ریکاوری کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوارم کی‌روش اول خودش و سپس تیم ملی و بازیکنان را ریکاوری کند تا بازی‌های با نشاطی مثل گذشته از تیم ملی شاهد باشیم.

خبرگزاری میزان: محمود یاوری در رابطه با بازی شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی ترکیه اظهار داشت: بازی خوبی ندیدیم یعنی با توجه به اینکه تیم ترکیه تازه پوست انداخته بود و به قول خودمان نو شده بود و بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شدند٬ می‌توانست محک خوبی برای ایران باشد، اما من چیزی از تیم ملی ندیدم.

وی افزود: ما تدارکات خوبی برای تیم‌ملی کشورمان ندیدیم. اگر خودمان را با ۳۱ تیم دیگر در جام جهانی مقایسه کنیم می‌بینیم که کمترین تدارکات را دیدیم و چگونه باید توقع داشت که شاگردان کی‌روش در جام جهانی موفق باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ما در پاس دادن٬ سانتر و حتی شگرد کی‌روش که ساختار دفاعی ما در این چند ساله بوده مشکل داشتیم و بسیار نگران هستیم. نگرانی من از این جهت است که ما در دفاع‌مان خیلی مشکل داریم. مهاجم حریف از ۱۴ متری دفاع ما را دور می‌زند و دریبل می‌کند و توپ را وارد دروازه می‌کند.

یاوری ادامه داد: ما حداقل باید یک بازی تدارکاتی خوب دیگر انجام می‌دادیم مثل بازی با ترکیه که یک تیم جوان بود. بازی با یونان هم کنسل شد و این را می‌شد از چهره ناراحت کی‌روش بابت کنسل شدن این بازی دید و این مربی حق هم دارد که ناراحت باشد و این عدم همکاری ساختار فوتبال و ورزش ایران را نشان می‌دهد. ما دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که بازی با ازبکستان که یک بازی تفریحی بود و فقط بازی با ترکیه خوب بود و بازی با لیتوانی هم مطمئن باشید به خاطر اینکه تا شروع جام‌جهانی وقتی نیست بازیکنان محکم بازی نمی‌کنند.

وی همچنین درباره نبود سیدجلال در خط دفاعی تیم ملی هم اظهار داشت: کی‌روش برنامه‌اش این بود که با جوان‌ها کار کند. همانطور که دیدید اول از نکونام شروع کرد بعد آندو تیموریان و بعد سید جلال را خط زد و الان هم منتظری بازیکن ذخیره تیم ملی شده است٬ واقعا این خط دفاعی در جام جهانی برای ما مشکل‌ساز خواهد بود و باید یک جوری تا شروع بازی‌ها کی‌روش دفاع و ساختار دفاعی‌مان را جمع وجور کند، چون همه می‌دانند که این کار امروز و فردا نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: مشکل اساسی تیم ملی عمق دفاعش است و امیدوارم طی چند روز آتی تا شروع رقابت‌ها کی‌روش هم خودش و هم بازیکنان تیم ملی را ریکاوری کند و باز هم شاهد بازی‌های با نشاط و درخشان مثل بازی‌های مقدماتی جام جهانی از سوی تیم ملی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببند دهنتو ..تو که هر تیمی رفتی بدبختش کردی اگه مربی بودی الان حداقل یه تیم متوسط مربیگری میکردی عقده ای

    • حاچی وحید

      شما خودت نیاز به ریکاوری داری واقعنکه ...

    • احمد

      خیلی بازی خوب بود واصلا مهم نتیچه بازی نبود شما مربی های ایرانی چون درحد و اندازهای کیروش نیستید و نخواهید شد هی ایراد بگیرید فقط ادعا دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج