۷۲۴۳۰۲
۷ نظر
۵۰۳۶
۷ نظر
۵۰۳۶
پ

رستوران طلاکوب در برج العرب جمیرا

همانطور که می دانید پولدارهای شیخ نشین دبی به خوشگذرانی، اسراف، ریخت و پاش و تفریحات گرانقیمت با هزینه های نجومی معروف هستند. در این مطلب تصمیم داریم به یکی از مکان‌هایی که این افراد معمولا به آن رفت و آمد دارند بپردازیم.

باشگاه خبرنگاران: همانطور که می دانید پولدارهای شیخ نشین دبی به خوشگذرانی، اسراف، ریخت و پاش و تفریحات گرانقیمت با هزینه های نجومی معروف هستند. در این مطلب تصمیم داریم به یکی از مکان‌هایی که این افراد معمولا به آن رفت و آمد دارند بپردازیم.

در طبقه بیست و هفتم برج العرب جمیرای دبی، رستورانی با عنوان "الذهب ۲۷" وجود دارد که ساخت آن چیزی نزدیک به ۱۸ ماه طول کشیده است، اگر وارد این رستوران شوید به هر طرف که می نگرید زرق و برق طلاهای تعبیه شده در نقاط و وسایل مختلف این رستوران چشم را می زند.

محیطی طلاکوب شده که تجمل از در و دیوار آن سرازیر است، برگها و نوشته هایی از جنس زر نیز از دیگر تزئیناتی است که در" الذهب ۲۷ " به چشم می خورد، همچنین در دکوراسیون آن از طرح طوفان های شنی با جنس طلای ۲۴ عیار الهام گرفته شده و بنای آن ۲۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

در دبی جمله ای معروف برای این محیط وجود دارد، گفته شده که این رستوران مشتری های خود را انتخاب می کند، زیرا برای ورود به آن باید رزرو الکترونیکی از قبل انجام شود که معلوم نیست با پذیرش آن از سوی مدیریت رستوران موافقت خواهد شد یا نه، که این موضوع نیز خود رازها دارد، آنها برای این گزینش دلایل خاص خود را دارند که به وضوح از آن پرده برداری نشده است.

قوانین خاص!

درست است که این رستوران از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد باز بوده اما سر ساعت ۲۳:۳۰ و ۰۱:۳۰ اخرین مهلتی است که به ترتیب برای سفارش غذا و نوشیدنی از مشتری پذیرفته می شود.

نوشیدنی‌های اعیانی

یکی از عواملی که در تصمیم گیری پولدارهای خوشگذران در انتخاب این رستوران تاثیر فراوان دارد، نوشیدنی هایی گران قیمتی و متفاوت آن است است، نوشیدنی هایی که در ترکیبات برخی از آنها شیر بز و شتر نیز به کار رفته است.

رستوران طلاکوب در برج العرب جمیرا

رستوران طلاکوب در برج العرب جمیرا

رستوران طلاکوب در برج العرب جمیرا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبر قدیمی است برادر

    • بدون نام

      از قدیم گفتن دارندگی و برازندگی پول دارن هم به مردمشون میدن هم خودشون خوش گذرانی میکنن مثل مملکت ما نیست که مسؤلین هم میخورن ... ولی مردم بدبخت و فقیرن و خیلی ها به نان شبشون هم محتاجن

    • بدون نام

      خوشبسعادتون

    • بدون نام

      خب ک چی؟در آمد دارند دوست دارند خرج کنند،ب ما چه؟دیگه جلوی همه اسراف کاریها و ریخت و پاش رو تو ایران گرفتید!حالا نوبت کشور های حوزه حلیج فارس شده؟بچای این کنجکاوی ها و فضولی کردن،لطفا به اموارت افسار گسیخته تو کشور خودمون بپردازید.

    • بدون نام

      الان وضع کشور ما باید از این کشور عربی خیلی خیلی خیلی بهتر می بود.

      پاسخ ها

      • تک

        صدرصد

    • تک

      لعنت خدا بر مسؤولین بی لیاقت اختلاسگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج