۷۲۴۳۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اژدری زاده: خودم پیشنهاد دادم از فولاد بروم

مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید به عملکردش در طول سه سال مدیریت بر این باشگاه نمره ۲۰ می‌دهد.

خبرگزاری مهر: علیرضا اژدری زاده درباره دلیل تغییر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: بنده ۱۶ سال در باشگاه فولاد بودم. هفت سال مدیریت فولاد نوین را بر عهده داشتم و سه سال هم مدیرعامل باشگاه فولاد بودم. خدا را شکر که بر اساس سیاست های ابلاغی کار را انجام دادم و به چیزی که مدنظرمان بود، رسیدیم بخصوص امسال که به عین اهداف در تیم بزرگسالان و تیم های پایه رسیدیم.

وی تصریح کرد: خیلی از باشگاه ها متاثر از وضعیت اقتصادی کشور، محدودیت های مالی و کاهش بودجه داشته اند ولی فولاد همیشه سعی کرد به نحو احسن در سطح بالای فوتبال و لیگ برتر باشد. فولاد همیشه برای بستن یک تیم خوب پیش قدم بوده است. در تیم فولاد بومی گرایی هم انجام دادیم که اتفاق خیلی خوبی بود چرا که استعدادهای استان خودشان را نشان دادند.

مدیرعامل سابق فولاد در پاسخ به این سئوال که آیا نتایج فولاد و نارضایتی از عملکرد باشگاه باعث تغییر او و اعضای هیات مدیره شده است؟ خاطرنشان کرد: خیر، به آنچه که اهداف تعیین شده از اول فصل بود رسیدیم و تمام هدفهایمان عملی شد. هیچ کم و کسری نبود. تغییر در هر سازمانی طبیعی است و یکی می آید و دیگری می رود. این در سازمان ها طبیعی است بخصوص اینکه بنده خودم هم محدودیت هایی برای کار داشتم.

اژدری زاده افزود: بنده مردادماه باید به سفر حج بروم و حدود یک ماه تا یک ماه و نیم نیستم. این می توانست روی عملکرد تیم در آن برهه حساس تاثیر بگذارد. ضمن اینکه اوایل فصل آینده بازنشسته می شدم و به نفع سازمان بود که این تغییر را انجام بدهد. در واقع خودم به هیات مدیره پیشنهاد دادم که این تغییر الان صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه نمره ای به عملکردش در فولاد می دهد؟ گفت: چون صادقانه و خالصانه کار کردم، به خودم نمره ۲۰ می دهم. در این مدت هیچ چیز برایم مهمتر از اهداف سازمان و باشگاه نبود و سعی کردم تمام اهداف را محقق کنم.

مدیرعامل سابق فولاد در پایان درباره اینکه آیا تیم مدیریتی جدید کار را با سیروس پورموسوی ادامه می دهد یا خیر؟ گفت: در جریان این موضوع نیستم و باید این سئوال را از سرپرست جدید باشگاه بپرسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج