۷۲۴۳۷۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

مومنی: جای وریا در تیم ملی خالی بود

کارشناس فوتبال کشور گفت: متاسفانه برخی از این لژیونرها فقط اسم لژیونر را یدک می‌کشند و لااقل در این بازی نشان دادند در حد و اندازه تیم ملی نیستند.

خبرگزاری مهر: شکست تیم ملی در دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه تن به شکست دو بر یک داد. اما شکست یک طرف و بازی نه چندان قابل توجه تیم ملی هم یک طرف. کیفیت پایین بازی ملی پوشان در این دیدار تدارکاتی واکنش کارشناسان فوتبال را در پی داشت. در همین رابطه محمد مومنی گفت: کیفیت بازی ملی پوشان خیلی پایین بود و تنها توجیهی که برای این منظور می‌توان آورد این است که فشار بدنی روی بازیکنان زیاد بوده و بدنها هنوز رها نشده است.

وی افزود: انصافا جای وریا غفوری در این بازی حسابی خالی بود و جای خالی او کاملا به چشم می‌آمد. بازیکنی که جای وریا بازی کرد به هیچ وجه کیفیت لازم را نداشت و اختلاف فنی او با غفوری خیلی زیاد بود. برخی‌ها در این تیم هستند که فقط نام لژیونر را یدک می کشند. از بازیکنی لژیونر است انتظار می‌رود خیلی تاثیر گذار باشد. اما با کمی اغراق باید بگویم بعضی از این لژیونرها یک ریال هم نمی‌ارزند.

مومنی گفت: شما این را در نظر بگیریئ که تیم ما کامل بود اما تیم ترکیه نصفه و نیمه بود و خیلی از بازیکنانش را در اختیار نداشت. ما فرض را بر این بگیریم که این ترکیه، مراکش در جام جهانی بود و این نتیجه در جام جهانی به دست می‌آمد. حالا باید بگوییم خوب بازی کردیم و باختیم؟ باید بگوییم موقعیت گل داشتیم؟ موقیتی که به گل ختم نشود فایده ندارد.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص بحث اخیر پیش آمده در خصوص سفر مدیرعامل این تیم به ترکیه برای مذاکره با تیام گفت: در این که تیام بازیکن بزرگی است و باشگاه باید تلاش خود را برای حفظ او به خرج دهد شکی نیست. اما من هم با آن دسته از آقایانی که مخالف رفتن مدیرعامل به ترکیه بودند موافق هستم. آقای افتخاری نباید خودش شخصا به ترکیه می‌رفت. باید نماینده یا نماینده‌هایی به ترکیه می‌فرستاد و خودش مذاکرات را از راه دور کنترل می‌کرد.

مهاجم پیشین آبی پوشان تاکید کرد: تیام بزرگ است اما استقلال از تیام بزرگ تر است. بازیکنانی بزرگتر از تیام در گذشته برای استقلال بازی کردند و بازیکنانی بزرگتر از او هم به این تیم خواهند آمد. مدیرعامل با این کارش ارزش باشگاه بزرگ استقلال را کم کرد. هرچند به اعتقاد من چون ایشان خیلی فوتبالی نیستند چنین تصمیمی گرفتند. کار آقای افتخاری دور از دیپلماسی ورزشی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینقد وریا وریا نکنین ششتقلالیااااا!اونی کع دیشب نبودش،به چشم همه اومد کسی جز سیدجلال سوپرمن نبود،،تا جاییکه گزارشگره بازی و کارشناسش هم نتونستن سکوت کننو بهش اشاره کردن،،شما دیگه زیادی پررو شدین بااین بازیکنای شاسکولتون

    • کاردوک

      گلا رو از جایی خوردیم که روزبه بود نه سمت راست .
      جایی که همیشه سیدجلال بود.

    • احمد

      سوراخ تیم ملی چشمی بود که.دو گل خوردیم که رو هر دو گل فس رفت.سید جلال کجا و چشمی کجا.

    • بدون نام

      سوراخ تیم بیراوندبودکیروش،خداازت نگذره حق رحمتی جام جهانی بودبااین دروازبان لنگی ابرومون میرع شک نکنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج