۷۲۴۴۷۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

امکان درمان دختران شین‌آباد در کشور وجود ندارد

۱۵ آذر ۱۳۹۱، یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین‌آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر دچار آتش‌سوزی شد و از ۳۷ نفر دانش‌آموز ۲۸ نفر دچار سوختگی شدند که از این تعداد ۲ نفر بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا: حسین احمدی نیاز، وکیل دختران شین آباد خواستار تنظیم پروتکل درمانی دختران شین آبادی شد و در این باره گفت: با توجه به اینکه امکان درمان دختران سوخته شین آبادی در داخل وجود ندارد خواستار تنظیم پروتکل درمانی برای این دختران بین ایران و کشور مقصد درمانی آنها در خارج هستیم.

وی افزود: پروتکل درمانی بیان‌کننده تکالیف و تعهدات دولت ایران و دولت پذیرنده این دختران جهت مداوای آنان است تا از یک سو مکانیسم‌های درمانی این دختران تعریف و چگونگی درمان و اتخاذ راهکارهای درمان زیبایی آنان مشخص شود.

وکیل دختران شین آباد از ضرورت تبیین تعهدات دولتین ایران و کشور مقصد صحبت کرد که در چه بازه زمانی این عمل‌های جراحی جواب می‌دهد و نیازمند یک سفر هستند یا چند سفر ؟ و گفت: بحث هزینه‌های درمانی و تضمین انجام تعهدات و ارائه گزارش از چگونگی عمل‌های جراحی و حق و حقوق این دختران و وکیل آنان از فرایند و روند درمانی، بخش دیگری از این پروتکل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا؟؟؟ ما که هروز دم از پیشرفت میزنیم و عدم وابستگی مردم نامحرم نبستن تمام حقایق را بهشون بگید. برا عده ای خاص پول هست که در بهترین بیمارستانهای دنیا درمان بشن اما برای این عزیزان عزیزتر از جان بعد از چند سال پول نداریم واقعا افسوس

    • سوخته

      عزیزان ناعدالتی ونابرابی تا اینحد انهم بگفته برخی دولت امامزمان برای بچه اخوند ومسول برای سرماخوردگی باید دراروپا وامریکا مداوا بشوند برای من بدبخت درشهرخودم توان رفتن به دکتر عمومی نیست ظلم وستم تا اینحد چرا واقعیت ها را پنهان میکنید رسانه ها باپول بیت الما ل وبرضد ملت کا ر میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج