۷۲۴۴۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شیخ ویسی: امسال دنبال آرامش هستم

گلر استقلال‌خوزستان با گذشت دو فصل سخت در این تیم و اتمام قراردادش از جمع آبی‌پوشان خوزستانی جدا شده و می‌گوید بعد از ۴ سال سخت در نفت و استقلال‌خوزستان دیگر دوست دارم در تیمی بازی کنم که آرامش داشته باشم و مشکلات چند سال اخیر را احساس نکنم.

ورزش سه: گلر استقلال‌خوزستان با گذشت دو فصل سخت در این تیم و اتمام قراردادش از جمع آبی‌پوشان خوزستانی جدا شده و می‌گوید بعد از ۴ سال سخت در نفت و استقلال‌خوزستان دیگر دوست دارم در تیمی بازی کنم که آرامش داشته باشم و مشکلات چند سال اخیر را احساس نکنم. وحید شیخ ویسی ابتدا در مورد جدایی‌اش از استقلال‌خوزستان و تصمیمی که برای آینده‌اش دارد می‌گوید: سال گذشته زمانی که تصمیم به ماندن در استقلال‌خوزستان گرفتم فکر می‌کردم می‌توانم هم مطالباتم را از این تیم بگیرم و هم اینکه کمکی برای این تیم باشم اما متاسفانه نه پول‌هایمان را گرفتیم و نه اوضاع این تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرد.

وی افزود: من اکنون ۴ سال است که از جان مایه می‌گذارم اما تیم‌هایی شرایط مناسبی ندارند از این رو می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم تا دیگر اتفاقات نفت و استقلال‌خوزستان برایم تکرار شود. دوست دارم در تیمی بازی کنم که آرامش داشته و مشکلات چند سال اخیر را احساس نکنم.

او در ادامه گفت: چند پیشنهاد خوب دارم و در حال بررسی آنها هستم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشم و هفته آینده تیم جدیدم را مشخص کنم.

شیخ ویسی در پایان در رابطه با طلب‌هایش از باشگاه استقلال‌خوزستان هم خاطرنشان کرد: قرار بود در خصوص تسویه طلب هایم دو سال حضورم در خوزستان با من تماس گرفته شود تا با هم صحبت کنیم اما این اتفاق رخ نداده است. مطمئنا بعد از انتخاب تیم فصل آینده‌ام در این رابطه هم فکری خواهم کرد و برای دریافت مطالباتم از طریق قانون پیگیر خواهم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج