۷۲۴۴۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قدرت زیدان در ورزشگاه‌های خارج از خانه

سرمربی رئال مادرید در مدت دو سال و نیم حضورش در این تیم توانسته است در ۸۳ درصد بازی‌های خارج ازخانه پیروز شود.

ایسنا: ‌به نقل از آس، زین الدین زیدان در طول دو فصل و نیم نشان داده است که بهترین سرمربی ممکن برای رئال مادرید است. سرمربی فرانسوی توانست تاریخ سازی کند و سه قهرمانی پیاپی را برای تیمش در لیگ قهرمانان اروپا به ارمغان بیاورد. زیدان از زمان حضورش در مادرید ۹ جام به دست آورده است. مادرید زیدان ترسناک است و همه رکوردها را به خود اختصاص داده است.

سفیدپوشان خارج از سانتیاگوبرنابئو آمار فوق‌العاده‌ای را به ثبت رساندند. مادرید با هدایت زیدان در ۴۷ ورزشگاه به میدان رفته است که ۳۹ برد کسب کرد، یعنی در ۸۳ درصد بازی‌های خارج از خانه پیروز شد.

بر اساس سایت آمار و ارقام لالیگا تنها هشت ورزشگاه بودند که توانستند تیم زیدان را متوقف کنند. در پنج ورزشگاه مادرید مساوی کرد.؛ واندا متروپولیتانو (صفر بر صفر مقابل اتلتیکو در لالیگا)، سانچس پیسخوان (۳ بر ۳ در فصل گذشته کوپا دل ری)، پولیش آرمی استادیوم (۳ بر ۳ مقابل لژیا در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا)، سیتی منچستر (صفر بر صفر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶) و سن سیرو جایی که توانست در ضربات پنالتی‌ اتلتیکو را در فینال لیگ قهرمانان شکست دهد و قهرمان شود (نتیجه‌ بازی یک بر یک).

تنها ورزشگاه‌هایی که زیدان شکست را در آن تجربه کرد، مونتولیوی (شکست ۲ بر یک برابر خیرونا در این فصل لالیگا)، فولکس واگن آره‌نا (شکست ۲ بر صفر مقابل وولفسبورگ در لیگ قهرمانان اروپا) و ومبلی (شکست ۳ بر یک برابر تاتنهام در این فصل لیگ قهرمانان) هستند.

فهرست کامل ورزشگاه‌هایی که زیدان در آن پیروز شده است:

‌اسپانیا

سانتیاگوبرنابئو، لوس کارمنس، سیوداد د والنسیا، گرن کاناریا، نوکمپ، کالیسوم آلفونسو پرس، وایکاس، آنوئتا، ریازور، کورنیا ال پرات، بنیتو ویامارین، رینو د لئون، مندیسوروسا، ویسنته کالدرون، ال سدر، ال مادریگال، ایپوروئا، سن مامس، بوتارکه، ال مولینون، بالائیدو، لا روسالدا، فرناندو تورس، لوس پاخاریتوس و مستایا.

کشورهای دیگر

المپیک رم، سن پائولو، یوونتوس استادیوم، لرکندال (نروژ)، ژوزه آوالاده (پرتغال)، اینتر ناسیونال یوکوهاما (ژاپن)، آلیانس آره‌نا، میلنیوم (ولز)، فیلیپ دوم (مقدونیه)، GSP استادیوم (قبرس)، زاید اسپورت سیتی (امارات)، پارک د پرنس و المپیک کی‌یف.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج