۷۲۴۵۸۶
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

وقتی برانکو، تیام را نپسندید!

یكی از مدیر برنامه‌های فعال در فوتبال ایران ادعای عجیبی را مطرح كرد.

خبر ورزشی: یكی از مدیر برنامه‌های فعال در فوتبال ایران ادعای عجیبی را در گفت‌وگو با ما مطرح كرد. این‌ فرد به ما گفت: «پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است. پنجره اول، زمستان فصل قبل بود و پنجره دوم نیز همین تابستان امسال كه نمی‌توانند بازیكن جدید جذب كنند اما قبل از شروع محرومیت‌شان، باشگاه می‌توانست ۳ بازیكن آزاد را به لیست خود اضافه كند. به همین علت من آذرماه سال قبل یعنی بعد از اینكه حكم محرومیت باشگاه پرسپولیس از جذب بازیكن قطعیت یافت و پیش از شروع مدت محرومیت، چند بازیكن خوب خارجی را به مدیران باشگاه معرفی كردم كه یكی از آنها، مامه بابا تیام مهاجم استقلال بود.»

این ‌فرد اضافه كرد: «در آن زمان، مدیر برنامه‌های خارجی این بازیكن به من MANDATE داد به این معنا كه من نماینده قانونی او در ایران باشم و برایش به دنبال تیم بگردم. بد نیست بدانید تیام به خاطر قراردادی كه قبل از حضور در استقلال بسته بود، محروم بود و یك نیم‌فصل بیرون از میادین به سر می‌برد به همین علت در دسته بازیكنان آزاد قرار می‌گرفت وگرنه كسی با این كیفیت هرگز بیرون نمی‌ماند كه بازیكن آزاد شود. به هر حال من فیلم بازی و مدارك مربوط به تیام را به باشگاه پرسپولیس و شخصِ برانكو دادم. برانكو از من دو روز فرصت خواست تا این فیلم را تماشا كرده و نظرش را بگوید. بعد از دو روز به من گفت این بازیكن كیفیت ندارد و او را نمی‌خواهیم.»

مدیر برنامه‌های تیام در نهایت گفت: «باورم نمی‌شد كه برانكو دست رد به سینه تیام بزند آن هم با توجه به اینكه در فیلم‌هایی كه به برانكو داده بودم، مشخص بود تیام واقعاً یك بازیكن فوق‌‌العاده است كه دیدید همین‌طور هم شد. اگر برانكو این بازیكن را قبول می‌كرد، با ۴۵۰ هزار دلار، او را برای یك نیم‌فصل به پرسپولیس می‌آوردیم و سپس می‌توانستیم قراردادش را با رقمی شبیه همین پول، برای فصل آینده نیز تمدید كنیم. بعد از جواب منفی كه شنیدم، دیگر بی‌خیال تیام شدم اما اینكه تیام به استقلال آمد، به خاطر طی كردن نیم‌فصل بعد از محرومیتش بود و طبیعی است كه از این تیم جدا شود چون به خواسته‌‌اش رسیده و می‌تواند به تیم دیگری با چند برابر قیمت پیشنهادی استقلال برود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خواهشا شما لنگیا درمورد تیام نظر ندید

    • بدون نام

      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده!

    • naseri

      کار امثال شما دلال های بی وجدان هست که نگذاشتید استقلال بازیکنان خارجی با کیفیت به ایران بیاورد. شما خائنانه اینقدر آنها را ترساندید که با چند برابر ارزششان هم به ایران نیامدند! چرا؟ چون استقلال مثل پرسپولیس نیست که به شما باج بده! توپولوف های اوکراینی که به پرسپولیس آوردید و پول بیت المال رو حرام کردید، در تاریخ ثبت شده! فکر میکنم کار خدا بود که تیام به استقلال آمد و انشاءالله به کوری چشم شما خواهد ماند

      پاسخ ها

      • موسوی

        زررررزشک.کافر همه را به کیش خویش پندارد!!!!!

    • @cocain.m1368

      هردم ازاین باغ بری میرسد به به اون از رامین رضاییان اون از طارمی این از محرمی و مسلمان و فرشاد و کمال الانم که تیام بازم بگین هرچی برانکو بگه این دیگه پیرشده و لجباز هرروز یه شاهکارش مشخص میشه.

    • بدون نام

      روباه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده
      خخخخخ

    • بدون نام

      ...برانکو تیامو نخواست خخخخ ..

    • بدون نام

      برانکو توباشگاههای اسیاهیچی نیست .....

    • بدون نام

      برانکو کیه که تیام رو نپسنده تیام دردت رو سر برانکو

    • abitarin

      کلا از عهد فرعون هر بازیکنی استقلال می خواسته یه روزی روزگاری لنگ می خواست. این هم از مهملات خبر چرتشی هستند که از خودش در میاره.دوره دروغ گذشته اطلاعات مردم بالا رفته ، دیگه حتی یه پیرزن نودساله هم می‌فهمه چه خبری دروغه چه خبری راسته

    • Epicure

      برانکو باس بره منشاه رو حفظ کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج