جاباما
۷۲۴۶۱۶
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

ادعاهای افشاگر سعودی درباره وضعیت بن سلمان

افشا کننده اسرار آل‌سعود، در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شد که غیبت مشکوک «ولی‌عهد سعودی» برنامه‌ریزی‌شده بوده و برای شناسایی عموزاده‌های مخالفش صورت گرفته است.

خبرگزاری فارس: در حالی که وضعیت و سرنوشت «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد سعودی همچنان در هاله‌ای از ابهام است، «مجتهد» که پیشتر در مواردی اخبار محرمانه خاندان سعودی را افشا کرده، می‌گوید غیبت او تعمدی است.

او امروز (سه‌شنبه) در حساب توییتری خود نوشت که «بن‌سلمان» از زمانی که ناپدید شده، در حال خوشگذرانی در کشتی تفریحی خود در دریای سرخ است و گاهی به یکی از قصرهای ساحلی می‌رود.

مجتهد می‌گوید ولی‌عهد سعودی در این مدت با مقام‌های رژیم صهیونیستی در این کشتی دیدار کرده و تمامی اوامر مربوط به بازداشت‌های اخیر و تکذیب اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه را از کشتی تفریحی خود صادر کرده است.

او مدعی است که بن‌سلمان چند روز پیش در کاخی واقع در منطقه «رابغ» بوده، اما نمی‌توان زخمی‌شدن او در حادثه «الخزامی» را تأیید یا تکذیب کرد.

۲۱ ماه آوریل کاخ پادشاهی در شهر ریاض، پایتخت سعودی شاهد تیراندازی به مدت چند ساعت بود که برخی در آن موقع از احتمال زخمی‌شدن ولی‌عهد سعودی خبر داده بودند و بعد از این حادثه بود که غیبت مشکوک بن‌سلمان شروع شد.

مجتهد نوشت: «افراد نزدیک به ولی‌عهد سعودی و یا کسانی که با او در ارتباط هستند، می‌گویند که او عمداً بعد از حادثه تیراندازی از انظار ناپدید شده تا این گونه وانمود شود که او مرده یا زخمی شده است تا از این طریق پسرعموهایش که به دنبال کودتا علیه او بودند، علیه او دست به تحرکاتی زده و او بتواند با شناسایی این افراد، آن‌ها را از سر راه خود بردارد.»

ولی‌عهد سعودی پیش از حادثه تیراندازی مذکور با وعده‌های تغییر و ایجاد اصلاحات خود در صدر رسانه‌ها بود ولی تداوم غیبت مشکوک او باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های گوناگون در مورد وضعیت او شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر سیاست کثیفه که به خاطرش آدما همه نوع پستی از خودشون نشون میدن

    • بدون نام

      به ما چه

    • منصور

      خب این به ما چه؟
      بجای این اخبار بی اهمیت از خاوری و دزدی و اختلاص مسولین و دکل نفتی و فیلترینگ تلگرامو و برجام پاره پوره و خبرهای تجاوز به دانش آموزانو بی آبی و بدبختی های سیستانی ها و بدبختی و بیکاری جوانها اعتیاد و فقرو بدبختی و.... هزار جور مشکلات مملکت بگین
      آخه بن سلمان این همه اصلاحاتو کارای خوب انجام داده یه راست چسپیدین به این که تو کشتی تفریحیش داره میچرخه؟ آغا نوش جونش ملت خودشو سیر کرده بقیشو داره میخوره... نوش جونش

    • بدون نام

      ماکه ماجرای تیراندازی اطراف ریاض وکاخ سعود رو شنیدیم بعدش دیگه خبرنداشتیم تاحاج حسین داستان گلوله خوردنشو دولا دولا دویدن بن سلمان رو برامون تعریف کرد و کلی باذوق گوش کردیم اخرشم که نگفت خواب دیده یا واقعیت رو مخابره کرده !!!! بن سلمان نگو بلا بگو ....

    • بدون نام

      شک نکنید اون مرده

    • بدون نام

      ای بابا گفتند بن سلمان که سقط شده

    • بدون نام

      یعنی کیهان و جناب شریعمتداری رو سر کار گذاشته ههههه

    • بدون نام

      نه اینجوری نیست وضعیت سیاسی عربستان از وضعیت امنیتی سوریه بدتره و اگر ولیعهد اینقدر دور از ریاض باشد خطر حدف شدنش زیاده

    • الف

      چقداین اقای مجتهد بحساب افشاگر کاخ سلطنتی ال سعود اغواگری بلده!؟همین چندروزپیش از مجتهدافشاگر کاخ سلطنتی ال سعود چندگزینه سناریو وتحلیل های متعدد درباره ناپدید شدن محمدبن سلمان بعنوان اخبارمحرمانه و افشاگری منتشرشد!؟حتی یک مورد ازسناریوها وتحلیل با واقیعت مطابقت نداشت!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج