جاباما
۷۲۴۶۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروز قربانی: باشگاه نباید بگذارد تیام ناز کند!

پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال در تمام این سال‌ها در کنار تیم محبوبش بوده است و در فراز و نشیب ها آن را تنها نگذاشته.

روزنامه گل: پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال در تمام این سال‌ها در کنار تیم محبوبش بوده است و در فراز و نشیب ها آن را تنها نگذاشته. در روزهایی که استقلالی ها نگران رفتن تیام هستند و ژنرال هم راهی سپاهان شده، با قربانی درخصوص شایعه رفتن تیام، بدهی باشگاه‌ به بازیکنان و همچنین حضور دوباره قلعه نویی در سپاهان صحبت کردیم.


این روزها بحث رفتن تیام از استقلال شنیده می‌شود.


مهم‌تر از تیام مباحث دیگری در استقلال وجود دارد. به نظرم بهترین کار استقلال ماندن شفر در این تیم است. تاثیر این روزهای شفر بیشتر از همه چیز است. تیام در حال ناز کردن است و نباید باشگاه استقلال چنین اجازه‌ای را به وی بدهد. با شناختی که از شفر وجود دارد مهره‌ای مانند او را دوباره پیدا خواهد کرد. تیام که بالاتر از استقلال نیست.


اما هواداران استقلال خواهان ماندن تیام در تیم هستند.


به چه قیمتی؟ استقلال بزرگتر از تیام و هر کس دیگری است. شخصیتی که تیام این روزها پیدا کرده از کنار استقلال است. با رفتن تیام دنیا به آخر نمی‌رسد چون از تیام بزرگترها آمدند و رفتند.


استقلال این روزها به خیلی از بازیکنان قدیمی خود بدهکار است.


همه باشگاه‌ها چنین مشکلی دارند. هر مدیری می‌آید به دنبال آباد کردن اطراف خودش است و به این نگاه نمی‌کند که شاید کارهایی که انجام می‌دهد به نفع باشگاه نباشد. خیلی از خانواده های بازیکنان به این پول‌ها و مطالبات نیاز دارند. ما هر مدیری را که می‌بینیم آثار تقوا در چهره او نمایان است اما موقع پرداخت پول همه چیز از یاد آنها می‌رود. من اگر جای فدراسیون بودم یک سال لیگ را با هشت تیم برگزار می‌کردم چه ایرادی داشت. بالاخره یک روز باید تکلیف تیم‌های بدهکار مشخص شود. تا کی بازیکن هر روز به باشگاه برود و پیگیر پول باشد.


خیلی‌ها می‌گویند پول در فوتبال است.


به نظر من هر کسی فوتبال را با ورزش‌های دیگر مقایسه می‌کند بیسواد است. این همه در ایران اختلاس می‌شود آنها پول بیت المال نیست، تا می‌خواهند در فوتبال هزینه کنند هزار نفر می‌گویند هزینه نکنید بیت المال است. در ایران اصلا یک زمان‌هایی معلوم نمی‌شود مدیر از کجا پیدا می‌شود. طرف شب می‌خوابد صبح مدیرعامل تیم‌های پرطرفدار می‌شود.


استقلال هم در آسیا باید با السد قطر دیدار کند.


بازی با السد قطر به مراتب بهتر از پرسپولیس است. من بازی السد مقابل پرسپولیس را دیدم درست است که آنها بازی را باختند اما عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. اعتقادم این است که استقلال توانایی شکست السد را دارد.


ناصر ملک مطیعی هم از بین ما رفت.


واقعا حیف شد خدا ملک مطیعی را رحمت کند آدم هایی که واقعا سرمایه هستند اما ما راحت آنها را از دست می‌دهیم و باید سال‌ها حسرت بخوریم. درست است که ۴۰ سال کار نکرد ولی از یاد مردم نرفت.‌آنها که شخصی تصمیم می‌گیرند تا امثال ملک مطیعی حذف شوند باید بگویم این گونه افراد در دل مردم هستند. اینگونه افراد لحظات خوبی را برای مردم رقم زده‌اند به نظر من اینگونه افراد هیچ وقت نمی‌میرند و مردم هم هیچ وقت آنها را فراموش نمی‌کنند.


مربی سابقت امیر قلعه‌نویی هم دوباره سرمربی سپاهان شد.


از این موضوع خیلی خوشحال شدم. امیر قلعه‌نویی باید برای ما جوان‌ها الگو باشد. مگر الکی است ۱۵ سال در سطح اول ایران مربیگری کنی و همیشه جام بیاوری. برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج