۷۲۴۶۵۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز شد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: امروز جلسه جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد و پورمحمدی دبیرکل و تقوی دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شدند.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: امروز جلسه جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد و مصوبات مهمی داشت . ما در جلسه قبل رئیس شورای مرکزی را انتخاب کرده بودیم که حضرت آیت الله موحدی کرمانی هستند. براساس اساسنامه جدید، ایشان نائب رئیس را به شورای مرکزی معرفی کردند و انتخاب صورت گرفت و حضرت آیت الله مجتهد شبستری را به عنوان نائب رئیس شورا معرفی فرمودند و با اتفاق آراء ایشان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این دبیر شورای مرکزی را، رئیس محترم شورا معرفی کردند که حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی به عنوان دبیر شورای مرکزی انتخاب شدند و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت. همچنین برای سخنگوی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اینجانب را پیشنهاد دادند و مصباحی مقدم به عنوان سخنگوی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به تصویب شورای مرکزی رسید و به اتفاق آراء رأی دادند.

پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز شد

مصباحی مقدم گفت: همچنین پیشنهاد شد از سوی کمیته سیاسی که دبیرکل جامعه روحانیت مبارز که اکنون مسئولیت اجرائی جامعه روحانیت را بر عهده می گیرد برای مدت یک و نیم سال یعنی تا تشکیل مجمع عمومی روحانیت مبارز که نمایندگان استان ها و شهرستان ها هم در آن حضور پیدا خواهند کرد، این دبیر کل مسئولیت راه اندازی تشکیلات را برعهده خواهد داشت که جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای پورمحمدی به عنوان دبیرکل پیشنهاد شد و مورد تصویب حاضران قرار گرفت.

وی بیان داشت: إن شاء الله ایشان ابتدا می باید تشکیلات خودشان را که معاونت های سیاسی ، تشکیلات ، فرهنگی و اجرائی می باشد را راه اندازی کنند و احیاناً اگر نیازمند به سایر مدیران برای همکاری باشد آن ها را نیز خود به کار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من تا حالا نفهمیدم که اینها کی هستند وبه چه دردی میخورند .خودشان برای خودشان رییسی تعیین میکنند وبه هم نوشابه تعارف میکنند وبرای مردم چه سودی دارند

    • بدون نام

      حیفه. اینو باید بکنن ریس مبارزه با مواد مخدر یا کمپ ترک اعتیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج