جاباما
۷۲۴۶۸۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سیل در چالدران، ۲ کشته برجای گذاشت

در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل دو نفر در چالدران جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری مهر: فرماندار چالدران در خصوص جزییات این حادثه به خبرنگاران گفت: امروز براثر جاری شدن سیل دو نفر جان خود را از دست دادند.

کریم حسین زاده با اعلام اینکه این خانم ها در اطراف روستای دمیر چی چالدران کنار دره جمع آوری گیاهان دارویی و خوراکی بودند افزود: بر اثر جاری شدن سیل ناگهانی این افراد غافلگیر شده وگرفتار سیلاب می شوند که بر اثر این سیل جان خود را از دست می دهند

وی خاطرنشان کرد: بعد از تلاش حدود سه ساعته جسد این افراد با تلاش عوامل شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و هلال احمر پیدا شد.

فرماندار چالدران با بیان اینکه همچنین بر اثر جاری شدن سیل ۵۰ راس گوسفند نیز تلف شدند گفت: امداد رسانی به مناطق سیل زده ادامه دارد و هنوز جزییات دقیق میزان خسارت این حادثه برآور نشده است.

حسین زاده با بیان اینکه اواخر هفته گذشته نیز بارش باران و تگرگ افزون بر ۲۸میلیارد ریال خسارت برجای گذاشته است اظهارداشت: بر اثر این بارش ها به ابنیه ها و راههای روستائی به تعداد ۲۰روستا خسارت وارد شده که بیشترین خسارت در محور قره دره بود.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز که عمده خسارت در روستاهای بخش دشتک بوده که در این زمینه دو هزارو۷۵۰هکتار از اراضی کشاورزی از جمله محصولات کشاورزی گندم،جو و علوفه دچار خسارت شده که ارزش ریالی میزان خسارت بیش از هشت میلیارد و۳۰۰میلیون ریال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماکولو

      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج