۷۲۴۶۸۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مجلس عروسی «سیندرلا» برپا می‌شود

مهدی آقاجانی فیلم کوتاه ۲۵ دقیقه ای «سیندرلا» را برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران آماده می کند.

خبرگزاری مهر: مهدی آقاجانی کارگردان عرصه فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش فیلمبرداری یک فیلم کوتاه ۲۵ دقیقه ای به نام «سیندرلا» را در جاجرود به پایان رساندیم و با توجه به اینکه این فیلم در یک فضای مجلس عروسی روایت می شد آن را در یکی از باغ های آن منطقه ضبط کردیم. تدوین این اثر توسط اسماعیل علیزاده به پایان رسیده است اما هنوز برای انجام صداگذاری با کسی به نتیجه نرسیده ایم.

وی با اشاره به موضوع این فیلم کوتاه عنوان کرد: این فیلم درباره یک مجلس عروسی است که اتفاقاتی در آن رخ می دهد و ۲ قصه به صورت موازی در آن روایت می شود. درواقع «سیندرلا» درباره یک مجلس عروسی است که داماد دوست ندارد در آن مجلس باشد و از سوی دیگر یک فرد دیوانه ای دلش می خواهد به جای او باشد.

آقاجانی با بیان اینکه در ساخت این اثر نگاهی به انیمیشن «سیندرلا» داشته اند، اظهار کرد: این فیلم کوتاه یک فضای فانتزی و طنز تلخ دارد. من همیشه دوست داشتم فیلمی درباره یک مجلس عروسی بسازم که در آن موسیقی حاکم باشد و در کنار آن درام پیش برود در حقیقت دغدغه ام این بود که بر خلاف فضای شاد عروسی، قصه به یک سمت دیگر برود.

به گفته این کارگردان، «سیندرلا» به تهیه کنندگی حسن شمس و با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده و قرار است در سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش دربیاید.

وی در پایان گفت: در حال حاضر نیز مشغول تولید یک مجموعه فیلم کوتاه به تهیه کنندگی محمد ابوالحسنی با موضوع وحشت هستیم که هر قسمت از آن حدود ۳ دقیقه است و برای نمایش در فضای مجازی تولید می شود اما به نظرم هر قسمت از آن قابلیت حضور در جشنواره های مختلف را دارند ضمن اینکه قرار است این مجموعه در ۱۰۰ قسمت تولید شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج