۷۲۴۸۱۶
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

خطر فروش اطلاعات میادین نفتی توسط توتال

یک نماینده مجلس نسبت به خطر فروش اطلاعات میادین نفتی مشترک ایران توسط شرکت توتال فرانسه هشدار داد و خواستار پیگیری این مسئله شد.

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در اخطار قانون اساسی اظهار داشت: شرکت نفتی توتال فرانسه با وجود هشدارهای داده شده به مفاد قراردادش با ما عمل نکرده است.

وی افزود: در رابطه با الگوی جدید قراردادهای نفتی (IPC) صحبت‌های مفصلی در مجلس شد، حالا توتال دارد کار را رها می‌کند و می‌رود؛ از وزارت نفت بخواهید توضیح دهند که چه تصمیمی گرفته‌اند و آیا خسارات ما پرداخت می‌شود؟

سلیمی ادامه داد: آیا خطر فروش اطلاعات میادین نفتی مشترک ما وجود دارد؟

لاریجانی در پاسخ به این تذکر اعلام کرد: کمیسیون انرژی حتماً این مسئله را پیگیری کند و اگر خسارت زده باشند، باید جبران کنند.

سلیمی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به ایراد قبلی شورای نگهبان به لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با جرایم سازمان‌یافته فراملی (پالرمو) گفت: ایراد شورای نگهبان به لایحه پالرمو، ایراد ترجمه‌ای بوده و مجدداً نیز همان نگرانی وجود دارد؛ تذکر بدهید که مرکز پژوهش‌ها این مسئله را دقیق بررسی کند که آیا ترجمه جدید اصالت دارد یا خیر؟

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به حادثه تلخ رخ داده در یکی از مدارس غیرانتفاعی منطقه ۲ تهران تصریح کرد: ما در جرایم یک مباشر داریم و یک مسبب؛ کسانی که معاونت پرورشی را تضعیف و سند ۲۰۳۰ را به صورت غیررسمی اجرا کردند یا در مورد قبلی قاطعانه اقدام نکردند نیز مسئول هستند و قوه قضائیه باید با آنها برخورد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ش

      آقای وزیر نفت اعلابرکت الله خخخخخخخ

    • بدون نام

      مای جایی برای استرس نداریم نفسمان بریده دست برداریدازجان ماچه فرقی می کنه برای ماکشورهای همسایه بخورند یافلسطین ولبنان درهرصورت به ملت ایران مربوط نمیشه ...

      پاسخ ها

      • مهرداد

        اگه همون فلسطین و لبنان نبود ، الان ملتی هم تو کار نبود ، ینی انقدر درکش سخته که اونا واسه امنیت ما اونجا با اسراییل درگیرن؟ خدا شفا بده

    • بدون نام

      البته از وزیری که خودش باعث خسارتهایی میلیاردی و متهم هست بعید نبود این قراردادهای ابکی

    • سعید

      هنوزمونده ازگلابی هابرجام بچینیم!!اینا اون قسمتیش هست که گفته میشه وحاضرنیستن خیلی موضوعات دیگع راهم بگن تادولت بساطش راجمع کنه

    • سعید

      هنوزمونده ازگلابی هابرجام بچینیم!!اینا اون قسمتیش هست که گفته میشه وحاضرنیستن خیلی موضوعات دیگع راهم بگن تادولت بساطش راجمع کنه

    • بدون نام

      آیا ما چند بار باید از سوراخ توتال گزیده شویم ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج