۷۲۴۹۱۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ادعای توقف فعالیت شرکت روسی در ایران

خبرگزاری رویترز به نقل از مسئولان شرکت نفتی لوک اویل روسیه مدعی شد که به دلیل تهدید تحریم های آمریکا، این غول نفتی تصمیم گرفته است فعلا برنامه توسعه پروژه های نفتی در ایران را ادامه ندهد.

خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری رویترز به نقل از مسئولان شرکت نفتی لوک اویل روسیه مدعی شد که به دلیل تهدید تحریم های آمریکا، این غول نفتی تصمیم گرفته است فعلا برنامه توسعه پروژه های نفتی در ایران را ادامه ندهد.

رویترز به نقل از یکی از مسئولان لوک اویل بدون ذکر نام وی ادعا کرد: با توجه به تحولات جاری، خیلی زود است که در مورد برنامه هایمان (در ایران) اظهار نظر کنیم. در حال حاضر اساساً همه چیز را متوقف کرده ایم.

به نوشته رویترز، شرکت لوک اویل برای توسعه میادین نفتی آب تیمور و منصوری با ایران مشغول مذاکره بوده است.
از سوی دیگر الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه اخیرا گفته است: معتقدم که تحریم ها تاثیری زیادی بر تولید نفت ایران ندارد و ممکن است حداکثر 10 درصد از تولید نفت ایران کاهش یابد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شامگاه هجدهم اردیبهشت ماه در اقدامی یکجانبه و به رغم مخالفت های جهانی، خروج کشورش از برجام را اعلام کرد.

اتحادیه اروپا ، روسیه، چین، انگلیس، آلمان و فرانسه اعلام کرده اند که برغم خروج آمریکا از توافق هسته ای، به این توافق پایبند بوده و از شرکت های خود که با ایران روابط تجاری دارند، حمایت می کنند.

مقام های اروپایی تاکید کرده اند که برنامه هایی را برای حفظ برجام و محافظت از سرمایه گذاری شرکت های خارجی در ایران در دست دارند که از جمله آنها قانون انسداد و ممنوعیت تبعیت از تحریم های فرامرزی آمریکا، همکاری بیشتر با بانک مرکزی ایران، تسهیل سرمایه گذاری بانک سرمایه گذاری اروپا و تشویق شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ به سرمایه گذاری در ایران می باشد.

همچنین، براساس گزارش رسانه های آلمان، گروه مالی بانکی 'فولکس بانک ' آلمان به عنوان بزرگ ترین گروه مالی این کشور از ادامه همکاری خود با شبکه بانکی جمهوری اسلامی ایران خبر داده و از شش شعبه اصلی خود در شهر های آلمان خواسته است که به رغم خطر تهدیدهای آمریکا به همکاری خود با ایران ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیان

      اگه روزی هم دیدین روسیه داره بمب رو سر ایرانیان میندازن تعجب نکنید چون روسهای خاین همیشه ثابت کردن هیچوقت دوست ایرانیان نیستند ونخواهند بود همانطور که در تواریخ از خیانتشون زیاد خواندیم وبرای کسانیکه دلخوش به روسها کردند باید تاسف خورد وخون گریست

    • بدون نام

      اخه نفله تو خودت هم تحریم هستی
      حالا تصمیم گرفته ادامه نده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج