۷۲۵۰۲۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جیمز آیووری، راوی درام ایتالیایی شد

جیمز آیووری فیلمساز نامزد سه جایزه اسکار بهترین کارگردان و برنده اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی که ژوئن آینده نود ساله می‌شود به زودی به عنوان راوی در درام ایتالیایی «یه بار دیگه با من برقص هیوود!» حضور پیدا کند.

آی سینما به نقل از هالیوودریپورتر: جیمز آیووری فیلمساز نامزد سه جایزه اسکار بهترین کارگردان و برنده اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی که ژوئن آینده نود ساله می‌شود به زودی به عنوان راوی در درام ایتالیایی «یه بار دیگه با من برقص هیوود!» حضور پیدا کند.

جیمز آیووری، راوی درام ایتالیایی شد

از این فیلم سینمایی به عنوان گونه جدیدی از قصه پریان یاد شده است که مخاطب هدفش را نوجوانان تشکیل می‌دهند. خط داستانی فیلم روایتگر ماجرای مردی تنها و ساکن نیویورک است که در پی علاقه مشترکش به رقصیدن، دلباخته زنی جوان می‌شود. هر دو نفر از ابتلا به بیماری پروانه‌ای رنج می‌برند که باعث می‌شود در برابر چشم همه به جز حاملان این بیماری نامرئی شوند.

میکله دیوما کارگردانی این فیلم انگلیسی زبان را بر عهده دارد و بازیگر ایتالیایی جرجو آرچلی فونتانا به همراه اتاویا اورتیچلی در این فیلم مقابل دوربین خواهند رفت. انتظار می‌رود تولید این پروژه اواخر ژوییه امسال به پایان برسد و قرار است نوامبر آینده در سینماها اکران شود.

آیووری سینماگر باسابقه امریکایی که ساخت فیلم‌های ماندگاری همچون «اتاقی با یک چشم‌انداز»، «هواردز اند» و «بازمانده» روز را در کارنامه دارد، طی بیش از شصت سال فعالیت حرفه‌ای در سینما علاوه بر کارگردانی، به عنوان تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس پروژه‌های مختلف فعالیت کرده است.

«با من برقص» اولین حضور او به عنوان راوی در سینماست و قرار است نقش خودش را ایفا کند.

مارس گذشته، آیووری به عنوان مسن‌ترین فرد حاضر در رقابت اسکار 2018 موفق شد جایزه آکادمی را در رشته بهترین فیلمنامه اقتباسی (برای «مرا به نامت صدا بزن») را در سن 89 سالگی از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج