۷۲۵۰۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ سطح مطالبات ملی

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: سطح مطالبات خیلی موضوع مهمی است. در همه این سال‌ها من فهمیده‌ام یا بهتر بگویم برخی دوستان خودی به من و ما فهمانده‌اند چون همیشه باید توی بازی بود، بنابراین باید سطح مطالبات را با توجه به شرایط محیطی تغییر داد. حالا من هرچه به خودم و اطرافیانم نگاه می‌کنم می‌بینم روزبه‌روز سطح مطالبات ما درحال تعدیل است و شما بهتر از من معنای واژه تعدیل در ایران را می‌دانید.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: سطح مطالبات خیلی موضوع مهمی است. در همه این سال‌ها من فهمیده‌ام یا بهتر بگویم برخی دوستان خودی به من و ما فهمانده‌اند چون همیشه باید توی بازی بود، بنابراین باید سطح مطالبات را با توجه به شرایط محیطی تغییر داد. حالا من هرچه به خودم و اطرافیانم نگاه می‌کنم می‌بینم روزبه‌روز سطح مطالبات ما درحال تعدیل است و شما بهتر از من معنای واژه تعدیل در ایران را می‌دانید. برای این‌که سطح مطالبات خودمان را به‌روز کرده باشیم، هیأتی از بروبچه‌های شهرونگ را مامور کردیم مطالبات عمومی‌تر جامعه را مشخص و لیست کنند تا ما بتوانیم با اولویت‌بندی این مطالبات را پیگیری کنیم. اما فهرست اولیه کف سقف مطالبات ما در سال‌های آینده:

ما توقع داریم پیام‌رسان‌های داخلی اجباری از یک پیام‌رسان به دو یا سه پیام‌رسان افزایش یابد که مردم در انتخاب یکی از پیام‌رسان‌های داخلی اجباری مختار باشند.

ما انتظار داریم این اجازه داده شود که علاوه بر صدای قیصر از این پس صدای دیگر چهره‌های ماندگار سینما و آواز این کشور در مراسم تشییع هنرمندان پخش شود.

در صورت صلاحدید، فراکسیون تیم‌ملی فوتبال در مجلس و با محوریت لیست امید تشکیل و فهرست تیم‌ملی پس از مشورت با آنان تنظیم گردد، به نحوی که اگر آن فراکسیون تصمیم گرفت شادروانان ناصرحجازی و همایون بهزادی در تیم امید بازی کنند، کسی نتواند بگوید نه.

پس از اهدای پیراهن تیم‌ملی فوتسال زنان به رئیس سازمان صداوسیما انتظار داریم پیراهن تیم مذکور به همسرانی که به خانم‌شان اجازه خروج از کشور نداده‌اند نیز اهدا شود.

ما انتظار داریم در آینده نزدیک این امکان فراهم شود که گروه سرود بانوان ناشنوا اجازه داشته باشند سرود دسته‌جمعی خود را در جمع بانوان و پشت پرده و در محیط کاملا آکوستیک اجرا کنند. عدم فیلمبرداری از مراسم تضمینی بر حسن نیت ما خواهد بود.

ما فکر می‌کنیم این امکان و بستر هم‌اکنون فراهم است که در مراسم سنتی حذف آلات موسیقی به جای استفاده از آباژور از شمع استفاده شود که هم شاعرانه‌تر است و هم کالای داخلی است و هم بومی‌سازی‌شده.

توقع می‌رود واژه ممیز از فرهنگ واژگانی ارشاد حذف و کلمه بررس جایگزین آن گردد.

این انتظار برحق و شایسته‌ای است اگر ما توقع داشته باشیم از آقازاده‌هایی که سخنگوی دولت گفته با تحمل سختی و فشار در بلاد غرب زندگی می‌کنند و چشم و دل بر نیکی‌ها و امکانات سرزمین مادری بسته‌اند تا در مواقع بروز تحریم بتوانند تحریم‌ها را دور بزنند، تقدیر و قدردانی شود.

انتظار می‌رود دوستان دولتی در هنگام بروز سوانح طبیعی ازجمله سیل و زلزله زودتر با بازماندگان ابراز همدردی کنند و تسلیت بگویند. اصلا چون هر روز یک اتفاق جدید در کشور می‌افتد، شاید بد نباشد که محض احتیاط هم شده دوستان صبح‌به‌صبح با مردم ابراز همدردی کنند. بالاخره این ابراز همدردی نصیب یک بنده خدایی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج