۷۲۵۰۷۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

همه چیز درباره خودکشی مشکوک بازیگر مشهور

یکی از محبوب‌ترین کمدین‌های آمریکا که در سال ۲۰۱۴ مرگی تراژیک داشت، تا روز‌های آخر با افسردگی و نوعی خاص از زوال عقل دست‌وپنجه نرم می‌کرد.

خبرگزاری مهر: یکی از محبوب‌ترین کمدین‌های آمریکا که در سال ۲۰۱۴ مرگی تراژیک داشت، تا روزهای آخر با افسردگی و نوعی خاص از زوال عقل دست‌وپنجه نرم می‌کرد.

همه چیز درباره خودکشی مشکوک بازیگر مشهور

یک کتاب بیوگرافی جدید از رابین ویلیامز اخیرا منتشر شده که جزییاتی از زندگی عمومی و خصوصی او را به تصویر می‌کشد. این کتاب نشان می‌دهد که این کمدین محبوب به مدت چند دهه با افسردگی، مواد مخدر و الکل درگیر بود و در نهایت در سال ۲۰۱۴ خود را به دار آویخت.

کتاب «رابین» در بیش از ۴۰۰ صفحه به قلم دِید ایتزکاف، ستون‌نویس فرهنگی روزنامه‌ نیویورک تایمز نوشته شده است.

این نویسنده داستان را در دهه هشتاد و با ازدواج ویلیامز با نخستین همسرش والری ولاردی آغاز می‌کند، ازدواجی که در سال ۱۹۸۸ با عمومی‌شدن رابطه ویلیامز با یک پیشخدمت و شکایت ۶.۲ میلیون دلاری آن زن از او به پایان رسید. آن موقع آن‌ها یک دهه بود که با یکدیگر ازدواج کرده بودند و یک پسر پنج ساله با نام زک هم داشتند.

در ادامه، کتاب به مسئله ازدواج ویلیامز با مارشا گریس در سال ۱۹۸۹ می‌پردازد که ابتدا پرستار بچه خانواده بود اما بعدها دستیار حرفه‌ای این بازیگر شد. اما تا سال ۲۰۰۶، بازگشت این کمدین به الکل و مواد مخدر باعث نابود شدن دومین ازدواج او شد. در آن تابستان، ویلیامز به یک مرکز بازیابی در اورگان رفت.

پیش از آن،‌ ویلیامز به مدت دو دهه پاک بود و دلیلش هم این بود که تنها یک شب پیش از مرگ جیم بلوشی ستاره محبوب مجموعه «پخش زنده شنبه شب» یا «اس‌ان‌ال» در ۳۳ سالگی به دلیل اوردز کوکایین، کنار بلوشی بود.

کتاب جدید همچنین توضیح می‌دهد که ویلیامز با وجود تمام موفقیت‌هایش از جمله دریافت یک جایزه اسکار و چند جایزه امی و گرمی، بعضی مواقع نگران ظهور جیم کری، کمدین رقیبش و همچنین مسایل مالی شخصی بود،‌ حتی با توجه به اینکه چیزی حدود ۱۵ میلیون دلار از هر فیلم کسب می‌کرد.

ویلیامز همیشه رفتاری خاص و عجیب داشت، اما وقتی وارد دهه هفتم زندگی‌اش شد خانواده و دوستان او بیش از پیش نگرانش شدند. پزشکان در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ به اشتباه به او گفتند مبتلا به بیماری پارکینسون شده و حتی با وجود اینکه او الکل و مواد مصرف نمی‌کرد، به یک مرکز بازیابی رفت چون راه چاره دیگری جلویش نمی‌دید. مدتی پس از مرگ این بازیگر، با تحلیل مغز او مشخص شد که این کمدین مبتلا به دی‌ال‌بی‌، یک نوع بسیار خاص از دمانس یا زوال عقل بوده است.

ایتزکاف در کتابش می‌نویسد سوزان اشنایدر، سومین همسری که ویلیامز با او در سال ۲۰۱۱ ازدواج کرد، در پاییز سال ۲۰۱۳ به شدت نگران سلامت فیزیکی و روانی او بود. ویلیامز مشکلات معده، بینایی، ادرار و خواب داشت، به خاطر افسردگی دارو مصرف می‌کرد و به زودی پارانویا و توهم هم به لیست مشکلات او اضافه شدند.

سرانجام ویلیامز در ۶۳ سالگی دست از زندگی شست و با یک کمربند خود را به دار آویخت.

کتاب «رابین» در ۵۴۴ صفحه از سوی انتشارات «هِنری هالت» از ۱۵ ماه می وارد بازار کتاب شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الی

      بیشتر کمدین ها یه روز افسردگی میگیرن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج