۷۲۵۰۸۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

طنز؛ دیدار تیم فوتسال زنان با رییس صدا و سیما

صفورا بیانی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: هفته گذشته اعضای تیم‌ملی فوتسال زنان به همراه مهدی تاج به دیدار آقای علی عسگری، رییس سازمان صدا و سیما رفتند و پیراهن شماره ۱۲ هواداری را به ایشان اهدا کردند. خبرنگار «بی‌قانون» گزارش لحظه به لحظه و دقیقی از این دیدار برای‌تان تهیه کرده که در زیر می‌خوانید.

صفورا بیانی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: هفته گذشته اعضای تیم‌ملی فوتسال زنان به همراه مهدی تاج به دیدار آقای علی عسگری، رییس سازمان صدا و سیما رفتند و پیراهن شماره ۱۲ هواداری را به ایشان اهدا کردند. خبرنگار «بی‌قانون» گزارش لحظه به لحظه و دقیقی از این دیدار برای‌تان تهیه کرده که در زیر می‌خوانید.

بخشش از بزرگان است

در ابتدای این دیدار آقای علی عسگری در را به روی ميهمانان باز کردند و اجازه دادند داخل شوند. درست است که اعضای تیم‌ملی بانوان با پررویی تمام به مسابقات رفته و حتی با تیم‌هایی که بازیکنانش متاسفانه زانو هم داشتند بازی کرده بودند و حتی‌تر قهرمان هم شده بودند اما از قدیم گفته‌اند که بخشش از بزرگان است. به همین دلیل هم آقای علی عسگری این دختران کم‌سن و کم‌تجربه را پدرانه به حضور پذیرفتند تا کمی نصیحت‌شان کنند تا بعد از این، بازی‌ها را شل بگیرند و نهایتا تا پای فینال پیش بیایند تا صدا و سیما هم برای پخش نکردن فینال قهرمانی آسیا زیر سوال نرود.

هوادار باتعصب

بازیکنان تیم‌ملی بانوان همیشه خیلی دوست داشتند یک هوادار واقعی پنج ستاره، درست در حد و اندازه‌های فدراسیون متبوع‌شان، داشته باشند. هواداری که در همه لحظه‌های مهم همراه‌شان بوده و بازی‌ها را نگاه می‌کرده اما چون روی تیمش غیرت داشته نمی‌گذاشته بقیه هم بازی‌ها را ببینند. اصلا غیرت و تعصب هواداری که می‌گویند همین است، بقیه مردم ادایش را در می‌آورند. همچنین در ادامه مراسم آقای علی عسگری به آقای تاج توصیه کردند که در بازی‌های بعدی در ورزشگاه را از پشت قفل کنند که یک وقت تماشاگری، تماشاگرنمایی، کسی داخل نیاید. صفر تلفن‌ها هم بسته باشد بهتر است.

اهدای لباس

کیت لباس تیم‌ملی فوتبال بانوان یک قسمت‌هایی دارد که تیم آقایان ندارد، به خاطر همین وقتی پیراهن شماره ۱۲ به همراه سایر بخش‌ها تقدیم آقای علی عسگری شد، ایشان یکی یکی به بررسی آن‌ها پرداخته و پس از دیدن زانوبند خاص آن‌ها خاطر نشان کردند: «د خب از همینا قبل بازی بدین حریف‌هاتونم بپوشن دیگه دخترای خوب، میدونین من ماهی چقدر حقوق به عوامل میدم برای سانسور زانو؟» ایشان در ادامه آدرس تولیدی پیراهن‌های تیم‌ملی را از آقای تاج گرفتند تا برای همه تیم‌های باله در آب حاضر در المپیک تابستانی روسیه لباس مناسب به هزینه شخصی صدا و سیما سفارش دهند.

نتایج دیدار

در پایان این دیدار و پس از پذیرایی با خیار و زولبیا بامیه بازیکنان تیم‌ملی بانوان متعهد شدند در بازی‌های آینده‌ خودداری کرده و خیلی گل نزنند، همچنین به هیچ‌وجه انتظار پخش بازی‌ها از صدا و سیما را نداشته باشند. در مقابل آقای علی عسگری قول دادند اگر دخترهای خوبی باشند و بی سر و صدا قهرمان جهان شوند، شاید بعد از دو سه روز خبر قهرمانی‌شان را در بخش خبری ۱۲ بامداد شبکه چهار و حتی قبل از خبر باردار شدن پانداهای باغ وحش پکن پخش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چهار شنبه

      خوب نتیجه این دیدار، چند چند شد؟
      چرا پخش مستقیم این بازی را نشان ندادند. این دیدار، دوستانه بود یا تدارکاتی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج