۷۲۵۰۹۷
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: با همین نفرات تا زمستان ادامه می‌دهیم

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه فراموش نکنید پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است گفت: درست است که مشکلاتی داریم اما باید با همین نفرات ادامه دهیم تا بازیکنان جدید در زمستان به جمع ما اضافه شوند.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ در مورد جدایی فرشاد احمدزاده از تیمش اظهار داشت: امروز (چهارشنبه) مطلع شدیم که فرشاد به تیم ورسلاو لهستان پیوسته و برای این بازیکن در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم و امیدوار فرشاد در لهستان بهترین عملکرد را داشته باشد.

جدایی 3 بازیکن پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود

وی در پاسخ به این سول که فکر نمی‌کند پرسپولیس از جدایی صادق محرمی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده ضربه بخورد، یادآور شد: جدایی این نفرات مسلما در تیم تاثیرگذار خواهد بود اما من به کادرم، بازیکنان تیمم و همچنین باشگاه اعتماد کامل دارم. اگرچه دوران سختی پیش‌رو داریم و فصل آینده یک لیگ رقابتی را خواهیم داشت.

نگرانی هواداران را درک می‌کنم

سرمربی پرسپولیس در واکنش به نگرانی‌های هواداران نسبت به آینده این تیم و همچنین بازی حساس سرخپوشان با الدحیل عنوان کرد: نگرانی هواداران را درک می‌کنم. همان طور که گفتم من به تیمم اعتماد کامل دارم و همه برای آینده هر چه بهتر باشگاه تلاش خواهیم کرد. می‌دانم که بازی با الدحیل سخت است اما مسئله این است که همه تلاش‌مان را برای موفقیت در این بازی و تکرار موفقیت‌های‌مان انجام خواهیم داد.

دنبال جذب بازیکن برای زمستان هستیم

برانکو با تاکید بر اینکه همچنان اعتقاد دارد تیمش فصل آینده قدرتمند‌تر از فصل پیش لیگ را شروع خواهد کرد، تصریح کرد: نباید این موضوع را فراموش کرد که در فوتبال تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. تیم‌هایی چون رئال مادرید و منچستریونایتد هم تضمینی برای موفقیت‌شان نمی‌دهند. اطمینان دارم شاگردانم تمام توان خود را به کار خواهند گرفت که قهرمانی‌مان را تکرار کنند. درست است که مشکلاتی داریم ولی باید با همین نفرات ادامه دهیم تا بازیکنان جدید در زمستان به جمع ما اضافه شوند. فراموش نکنید پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است.

پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است

وی راجع به اینکه گفته می شود از گادوین منشا راضی نیست و ممکن است او هم از پرسپولیس برود؟ خاطرنشان کرد: نمی خواهم در مورد بازیکنی صحبت کنم. فقط این نکته را تاکید می‌کنم که نام پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است.

عدم حضور علیپور و سید‌جلال در تیم ملی عادی نیست

برانکو در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سوال که بازی ایران و ترکیه را چطور دیده است؟ گفت: این بازی را دیدم اما بهتر است در مورد آن از کی‌روش سوال کنید. فقط یک مسئله وجود دارد و آن هم اینکه به نظرم عدم حضور سید‌جلال حسینی که از بهترین مدافعان لیگ بوده و علی علیپور که آقای گل لیگ شد در لیست و ترکیب تیم ملی عادی نیست. اگرچه در نهایت تصمیم‌گیرنده نهایی سرمربی تیم ملی است.

در مورد تیم ملی از کی‌روش بپرسید

وی در پایان راجع به عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی اظهار داشت: در این مورد هم از کی‌روش سوال کنید، من فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیکاسو

      واقعا خیلی باید بیشرف باشه ی ادم که صدقه سر پرسپولیس،بزرگ شده تو این روز،تنگنا پشت کنه به تیمی،که تا ابد مدیونشه و بره لیگ دسته پنجم اروپا بازی کنه ......متاسفم برای احساسات پاک هواداران ای این اشغالا بزرگ کردیم که نشان بدن بی لیاقتن....

      پاسخ ها

      • حاجی پرسپولیسی

        اخه احمق برانکو تیم رو نابود کرد چی میگی..

      • بدون نام

        بیشعور مگه تواختیاردارشونی اون موقع تواستادیوم ۵۰۰۰۰نفرمسلمان وصدا میزدن چپ شم فریاد هوادارو حساب نکرد حالا توورمیزنی خوب کردن که رفتن حالا ببینیم چه گلی میخواد بسرش بگیره سه تا پارسال فراری داد سه تاهم حالا براش سینه ویقه چاک بزنید یاحق

    • بدون نام

      امسال چرتپولیس در رده آخر جدول دست و پا می زنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گم بشی توی کیسه کش با اون کیسه تون

      • حاجی پرسپولیسی

        امسال بابرانکو پنجم هم نمی شیم خط هافبک ماهینی وربیع خواه هستن خداشاهده حیثیت پرسپولیس رو جلو الدوحیل به تاراج می ذاره برانکو کی گفتم که بازی برگشت تشریفاتی میشه اشتباه محض بود با برانکو تمدید کردن

      • بدون نام

        پرسپولیس کتک بازیکن مثل طارمی شتررامخوره که فرهنگ یک بازیکن ترازسوم راهم نداره که اون کرده بایدتوانش رابدیم ...

      • پرویز

        پرسپولیس دهم بشه بهتره تانازستاره های کاغذی رو بکشه ، این باشگاهه که بازیکن رابزرگ وستاره میکنه نه بلعکس، اگه غیرازاین بودالان استیل آذین بالاتراز پرسپولیس واستقلال آقایی لیگ رومیکرد.

      • بدون نام

        دهن کثیفتو ببند با وضو باید اسم پرسپولیس رو آورد

    • بدون نام

      پرسپولیس با الدحیل آبروریزی می‌کنه و شش تا میخوره

      پاسخ ها

      • اشکان .

        مگه استقلاله ک 6تا بخوره

    • جاوید

      پرسپولیس سرور همه تیم هاست هر کس هم می خواد تو پرسپولیس باشه باید از خداش باشه یکی نمیگه آخه احمد زاد کمال چی دارن که برای پرسپولیس کلاس میزارن.....

    • یاران 57

      دوستان احساسی رفتار نکنیم،، برانکو درحد پرسپولیس نیست، وگرنه بازیکنان که تیم دراختیار داره میمونه قهرمان لیگ برتر وقهرمان آسیا بشه، پرسپولیس بااينهمه بازیکنان شاخص یک سرمربی درجه یک لازم است برانکو. امسال پرسپولیس نابود می‌کند، برانکو درجه 5مربیگری هم نیست

    • هواداران جعلپولیس توجه فرمایید:

      کثیف ترین تیم اسیا تیمی نیست جز:


      جعلپولیس (چرتپولیس سابق)

      اگه با همین فرمون پیش بره مقام جهانی می گیره

    • بدون نام

      یاشاسین پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج