۷۲۵۱۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباس‌زاده: اگر در نساجی بمانم آقای گل می شوم

کاپیتان تیم فوتبال نساجی می‌گوید در صورتی که شرایط این تیم مساعد باشد دوست دارد آقای گلی در لیگ‌برتر را با نساجی تجربه کند.

ورزش سه: محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی در مورد شرایط این روزهای تیمش پس از صعود به لیگ برتر گفت: در حال حاضر که همه تیم‌ها تعطیل و مشغول نقل و انتقالات هستند. با وجود پیشنهادات چند تیم لیگ‌برتری هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام، اگر اوضاع در نساجی مساعد باشد مطمئنا در این تیم خواهم ماند، این آرزوی هر بازیکنی است که در تیم بزرگ و قدیمی چون نساجی بازی کند.

وی افزود: هواداران قائمشهری همیشه به من لطف داشته‌اند و خیلی دوست دارم در این تیم بماند اما هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌دانم می‌مانم یا نه. در صورتی که تصمیم نهایی‌ام را بگیریم و قصد ماندن داشته باشم به طرفداران نساجی قول می‌دهم که امسال با پیراهن این تیم آقای لیگ شوم.

او در ادامه در خصوص ادامه حضور جواد در کادرفنی نساجی گفت: آقای صنیعی‌فر با حفظ آقای نکونام کار بزرگی برای نساجی انجام داد و پاسخ زحمات آقای نکونام را با اعتماد دوباره به او داد. آقاجواد با کار بزرگی که برای نساجی انجام داد و لیگ‌برتری کردنش اعتماد و احترام بسیاری برای خود در بین هواداران کسب کرد.

عباس‌زاده معتقد است که تلاش صنیعی‌فر نساجی را متحول کرده و در این باره گفت: آقای صنیعی فر مدیرعامل باشگاه نساجی زحمات بسیاری برای تغییر و تحولاتی که در این تیم حاصل شد انجام داد. البته او از انرژی پرشور هواداران هم بهره برد و همین کمک کرد تا تیم پرقدرتی را بسازد و بتواند نساجی را به لیگ‌برتر بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج