۷۲۵۱۷۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

مهاجری: تراکتور را من می‌بندم

مدیر تیم تراکتورسازی می گوید در حال مطالعه برای استخدام یک سرمربی بزرگ هستند.

ورزش سه: رضا مهاجری سرمربی فصل قبل پدیده که با حکم زنوزی مالک جدید تراکتورسازی به عنوان مدیر این تیم انتخاب شده در مورد آخرین تحولات باشگاه به خبرنگار ما گفت: از سالها قبل با آقای زنوزی آشنایی داشتم و ایشان به واسطه شناختی که از بنده داشتند به دنبال فضایی برای همکاری بودند. این اتفاق قرار بود در گسترش فولاد بیفتد که به فرصت مناسب پیش نیامد.

او ادامه داد: خیلی خوشحالم که مورد اعتماد آقای زنوزی قرار گرفتم و حالا می توانم در ترکتورسازی به مردم خوب تبریز خدمت کنم. من به عنوان مدیر تیم های تراکتورسازی کارم را آغاز کرده ام و در مورد مسائل فنی اختیار تام دارم. انتخاب سرمربی و تهیه فهرست بازیکنان ورودی و خروجی بر عهده بنده خواهد بود.

مهاجری در خصوص چرایی پذیرش این عنوان در تراکتورسازی تصریح کرد: من سالها در این فوتبال فعالیت کرده ام، به عنوان سرمربی و مربی. فکر می کنم پست مدیر تیم هم با این حدود اختیارات تام می تواند تجربه بسیار مفیدی باشد. این پست بیانگر اعتماد کامل آقای زنوزی به بنده است که کار مرا بسیار سخت می کند. من علی رعم داشتم پیشنهاد از پدیده، صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان به عنوان سرمربی به تراکتورسازی آمدم. ما برای تراکتورسازی برنامه بلند مدت داریم و به آینده این تیم فوق العاده خوشبین هستیم.

سرمربی فصل قبل پدیده درباره نحوه انتخاب سرمربی جدید تیم گفت: در حال مطالعه در این زمینه هستیم. می خواهیم یک سرمربی بزرگ و کارنامه دار اروپایی یا امریکایی جنوبی را به تیم بیاوریم تا فوتبال را برای پرشورها احیاء کند. می خواهیم کاری کنیم که خاطرات تلخ فصل قبل به طور از ذهن مردم آذربایجان پاک شود.

مهاجری در مورد فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات نیز گفت: ما رسماً از امروز کارمان را آغاز کرده ایم. در پست های مختلف به دنبال بهترین ها هستیم. البته تکیه اصلی ما بر بازیکنان جوان و آینده دار تیم است که در دوره آقای گل محمدی در این تیم حضور یافته اند. در کنار اینها به دنبال بازیکنان کارآمدی هستیم که ما را به اهداف مان برسانند. به دنبال سوپراستار نیستیم و می خواهیم به اندازه هزینه ای که می کنیم از کیفیت بازیکنان بهره برداری کنیم. از درون دروازه گرفته تا خطوط سه گانه باید بازیکنان تاثیرگذاری را به خدمت بگیریم.

مدیر تیم تراکتورسازی پیرامون در واکنش به گلایه مهدی کیانی از مسئولان تیم خاطرنشان کرد: تازه فعالیت رسمی ما از امروز آغاز شده و کیانی هم به عنوان کاپیتان به حق انتظار داشته که در جریان امور باشد. او مهره ارزشمند ماست و قطعاً فصل آینده کاپیتان ما خواهد بود. در مورد دیگر بازیکنان خروجی هم هنوز نمی توانم از کسی اسم ببرم ولی بستن وظیفه تیم به طور کامل بر عهده من است و همه تلاشم را می کنم که قدرتمندترین تراکتور را دورهم جمع کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      نهایتا شش ماه اونجایی.

    • بدون نام

      زنوزی مثل هدایتی نیست که الکی ولخرجی کنه

    • بدون نام

      اونجا را گل کردی همین مونده تراختور ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج