۷۲۵۲۰۴
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

کی روش، هوادار تیم ملی را حذف کرد!

مربیگری در حقیقت شاخه‌اي از معلمی است و یکی از فاکتورهای بسیار مهم تدریس کردن، رعایت ابعاد روانشناسانه کلاس، موضوع درس و شاگردان است. معلمی می‌تواند در امر تدریس موفق باشد که علاوه بر داشتن روش تدریس درست و توان علمی بالا،تمام عوامل و فاکتورها را هم به خوبی رعایت کرده باشد و از همه مهم‌تر روانشناسی را.

روزنامه گل: مربیگری در حقیقت شاخه‌اي از معلمی است و یکی از فاکتورهای بسیار مهم تدریس کردن، رعایت ابعاد روانشناسانه کلاس، موضوع درس و شاگردان است. معلمی می‌تواند در امر تدریس موفق باشد که علاوه بر داشتن روش تدریس درست و توان علمی بالا،تمام عوامل و فاکتورها را هم به خوبی رعایت کرده باشد و از همه مهم‌تر روانشناسی را.


کارلوس كي‌روش هم که در عرصه مربیگری توانسته خودش را تا سطح بهترین‌هاي جهان بالا بکشد و در رقابت‌های سختی که برای رسیدن به نیمکت‌هاي بزرگ وجود دارد، موفق و سربلند عمل کند، لابد قواعد روانشناسی تیمداری و فوتبال را هم بلد است. از چنین آدمی توقع نمی رود که با حذف غلط دو، سه بازیکن کاری کند که نگاه‌ها به تیمش - آن هم در آستانه یک دوره رقابت بسیار مهم و تکرارنشدنی- به کلی تغییر کند و نفس هواداری را زیر سوال ببرد!


خط دفاعی كي‌روش در بازی دوستانه ایران و ترکیه، بسیار بد عمل کرد و نمره مردودی گرفت. همان خطی که از قضا، با خط خوردن دو ستاره مهم سرخابی تبدیل به محل اصلی اعتراضات و نقدهای فوتبالی شده بود. اما واکنش تماشاگران به این نمره مردودی و اشتباهات مکرر مردان مرکز خط دفاعی تیم ملی،چیزی کاملا متفاوت با ناراحتی بود. گل اول تیم ملی در حالی به ثمر رسید که رامین رضاییان(جانشین وریا غفوری خط خورده) آفساید را پر کرد و روزبه چشمی(جانشین سیدجلال حسینی) مرتکب اشتباهی بزرگ شد و با یک سرتوپ از روبه‌روی مهاجم ترک کنار رفت. جالب است که گل دوم هم با اشتباه مجدد چشمی به ثمر رسید تا معلوم شود تیم ملی بیش از هرپست دیگری در مرکز خط دفاعیش نیازمند بازیکنی بهتر و تخصصی تر است. هوادار فوتبال ایرانی -که در گذر زمان برای خودش تبدیل به یک پا کارشناس شده- وقتی گل اول ترکیه به ثمر رسید در واکنش ناخودآگاه اولیه‌اش گفته: «این هم نتیجه خط زدن سید جلال!» یا «اگر وریا بود آفساید پر نمی‌شد» یا «خوب شد...حالا شاید دوباره آنها را دعوت کند!» و...... واقعا چرا سرمربی نامدار و کاربلدی به نام كي‌روش باید کاری کند که هوادار از گل خوردن تیم ملی خوشحال شود و احساس کند حق به صاحب حق رسیده است؟!


هوادار تیم ملی همان کسی است که كي‌روش و مدیران و شاگردانش محتاج انرژی مثبت و نفس گرم و کامنت‌هاي خوبی هستند که پای صفحات مجازی‌اش می‌گذارد. آیا حذف این همه انرژی کارآمد و پرتوان مثبت و ایجاد این حجم از بی انگیزگی، فقط برای حذف دو بازیکن محبوب، برای كي‌روش و تیمش معامله خوبی محسوب می‌شود؟ كي‌روش سرمربی و معلم تیم ملی ایران، حداقل در این مورد خاص اصول روانشناسی را رعایت نکرده است و باید امیدوار باشیم که این بی‌توجهی به اصول در زمانی که نمی‌توان محاسبه‌اش کرد، گریبانگیرش نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • TNT2

      بابا این چی میگه ؟میخواسته یه ایرادی بگیره اومده گیر داده به هوادار خدایی چقدر ادم باید عقده ای باشه؟

    • بدون نام

      آقای منتقد . این ترکیب اصلی کیروش نبود . اگه کیروش میخواست تو این بازی ترکیب اصلی رو بزاره بازی با لیتوانی رو پشت در های بسته انجام نمی داد.بعدشم نزدیک دو هفته ست که از ماجرای سید جلالو ووریا گذشته ولی شما هنوز دارید دم جام جهانی موج منفی به تیم ملی میدید . لطفا اگه میشه انتقاد از لیست تیم ملی وجواب خواستن از کیروشو بزارید برا بعد جام جهانی.

    • بدون نام

      این تیم ملی بدرد خود کیروش میخوره جدأ از باخت تیم ملی خوشحال شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی در تمام دنیا ادمهای عقده ای مثل تو که از باخت تیم ملی خوشحال میشن وجود نداره

    • یاران 57

      آیا الآن زمان انتقاد است؟؟؟ قلم ارزش دارد نفروش،

    • بدون نام

      سید جلال حسینی باید بجای روزبه ی چشمی بیاید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این تیم ملی نیست بلکه تیم میلی اقای کیروش است وقتی این دوتا بازیکن بهترین بازیکنان لیگ مابودن دلیل برای خط زدنشون بغیر از لجاجت وجود نداره برای تیم ملی ارزوی موفقیت دارم ولی برای کیروش هرگز چون به ایران خیانت کرد

    • بدون نام

      به امید ششتایی شدن ایران با کیروش و چشمی

    • بدون نام

      تیم ملی جای سالمندان نیست بلال دوپینگی دعوت کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج